Skocz do zawartości

skat01

Members
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

skat01's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. skat01

    Cloth

    Dziękuję za pomoc :)
  2. skat01

    Cloth

    Chyba zbyt zawile opisalem problem. Chodzi o to, który parametr od modyfikatora cloth odpowiada za constans bryły przy animowaniu cloth. Nie chcę, aby mój box przy animowaniu cloth rozplywał się po powierzchni jak kostka lodu, lecz by grubość pozostała niezmienna ale by bryła potrafiła się zachowywać jak materiał Sęk tkwi w tym, że modelując kołdrę nie chcę zacząć od: plane->cloth->shell lecz by kołdra miala odrazu swoją grubość czyli: box->cloth->(i tutaj ewentualnie poprawienie turbosmooth)
  3. skat01

    Cloth

    Witam mam pytanie, myślę, że choć ten wątek trochę odbiega od powyższego, to temat jest ok. Modeluję kołdrę. Robie plane i z clothem nie sprawia mi to wiekszego problemu. Trudności mam natomiast z boxem (kołda z nadaną od razu grubością podczas cloth - jest to celowe). W momencie kiedy animuje materiał, ten zachowuje się w taki sposób, że dolna podstawa układa się na obiekcie kolizyjnym, jak i druga opada do tej samej płaszczyzny - efekt jest taki, że box wypłaszcza się tworząc niemal plane a górna podsawa boxa z dolną przenikają się wzajemnie i widać obie siatki. Szukam więc parametru modyfikatora, który nadawał by czynnik grubości boxa - żeby odległość górnej podstawy i dolnej boxa była zawsze stała. Jest to do uzyskania? Z góry dzięki za pomoc.
  4. Witam, Mam pytanie, zapytam tutaj by nie zawalać miejsca. Dodam jeszcze tylko, że maxa dopiero od nie dawna zaczynam głębiej poznawać. Sprawa jest banalnie prosta, Szukam opcji gdzie można zmieniać dowolnie wartość rozmycia cieni dla światła np area spot w mentalu. Wybieram adv ray traced przelączajac rowniez na inverse square. Z opcji do wyboru mam tylko wspolczyniki dens, opaciety i kolor. Natomiast w świetle daylight jest wyraźnie wyodrebniona opcja rozmycia i wszystko ładnie chodzi. Ważne jest dla mnie abym mógł algorytm zmieniać odrębnie dla każdego światla. tutaj przykład mojego renderu z problemem: Oczywiście pracuje przy użyciu FG i GI. Z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności