Skocz do zawartości

hubert006

Members
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

hubert006's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam, jest to ciekawy pomysł ale chyba niema możliwości wyświetlić podglądu z 3ds max na projektor, tak jak to można zrobić właśnie w PS. Jaki program miałeś na myśli ewentualnie, może jakiś sposób. Pozdrawiam.
  2. Visual Group Firma z siedzibą w Krakowie poszukuje osób do współpracy przy realizacji zleceń opartych o technologie Video Mapping. Więcej informacji o firmie na stronie www: http://visualgroup.pl . Poszukuję osoby na stanowisko: Poszukiwane są osoby o różnych specjalizacjach, przede wszystkim osoby posługujące się Pakietem Adobe, oraz/lub 3ds max'em. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie, praca zdalna (z osobami, z którymi ułoży się współpraca umowa o pracę) Obowiązki: Przygotowywanie materiału 3d/2d do eventów z wykożystaniem video mappingu Wymagania: Osoby o różnym stopniu umiejętności, z naciskiem jednak na zawodowców Kontakt: mail: videomapping@gmail@com , 696779300 Kaszycki Hubert Dodatkowe informacje: Preferowane osoby z Krakowa i okolic, choć nie jest to warunek konieczny. Proszę wysyłać portfolio na wyżej wskazany adres, koniecznie z opisem programów w jakich prace zostały wykonane.
  3. To czekam na propozycje rozwiązania mojego problemu z niecierpliwością, Pozdrawiam.
  4. Rozwiązanie z FFD Box, jest jak do tej pory najbardziej efektywne, jednak oddziałuje to, jak i WAVE na kostki w taki że się deformują i tworzą jednolitą pofalowaną powierzchnie. Na Renderze niżej widać w jaki sposób mają się ruszać boxy, jak widać ruch w jednej płaszczyźnie, bez żadnych deformacji boxów, ewentualnie bez zmiany pozycji, zmieniając wyłącznie głębokość box'ów. Ma ktoś jakiś pomysł? Za wszystkie z góry dziękuje, pozdrawiam.
  5. Wygląda to nieźle, i jest to coś podobnego do tego co chcę zrobić. Tylko czy teraz ktoś wie jak zrobić opóźnienie w 3ds max dla "Select and link"? Może jeszcze jakieś pomysły jak łatwo animować "Macierz" w sposób jak wyżej.
  6. Mam pytanie czy można jeszcze inaczej operować macierzą zbudowaną z "klocków". Ponieważ mam teraz projekt zbudowany z blisko 300 obiektów i kopiowanie ruchu na linii czasu jest zabójcze jeśli chodzi o czas, a displacement nie wygląda za dobrze. Pozdrawiam.
  7. Dzięki, jeśli chodzi o pierwszą część to wiem o co chodzi, dochodzi tu tylko przygotowanie plików w AE. Jeśli chodzi o drugą część odnośnie edytora curv to nie do końca wiem o co chodzi, i proszę o głębsze wyjaśnienie tego sposobu.
  8. Witam, Mam pytanie jak "Łatwo" (nie klaka po klatce) w 3ds max animować ścianę ułożoną z sześcianów w taki sposób jak można zaobserwować na tym wideo: Interesuje mnie przede wszystkim efekt fali za takich podnoszących się kostkach. Pozdrawiam.
  9. hubert006

    Prosta animacja - Pomoc

    Dzięki bardzo, działa wyśmienicie;] Pozdrawiam.
  10. hubert006

    Prosta animacja - Pomoc

    Sposób ten działa w przypadku, gdy rurka jest prosta. ale niestety u mnie jest to rurka która jest poplątana we wszystkich płaszczyznach, i ten sposób rozciąga tylko dany przedmiot w jednej z płaszczyzn.
  11. Witam. Mam kształt, coś w rodzaju rury (przewodu) stworzony z ścieżki (path) i kształtu (Shape), przy pomocy "Loft". Chciałem to zanimować w ten sposób, by kształt wydłużał się po ścieżce. Mam nadzieje że wyrażam się dostatecznie jasno;]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności