Skocz do zawartości

Malwurf

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Malwurf odpowiedział Malwurf → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    W export central nie zmieniałem żadnych wartości. Są tam trzy zielone kropki przy których jest kolejno napisane: Particle meshes (st) Particle meshes (rk) Grid meshes
  2. Malwurf odpowiedział Malwurf → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    @beny Zrobiłem tak jak piszesz i wtedy importuje mi obiekt który też jest przezroczysty, więc to są chyba particlowe biny. Jak je w RF wyeksportować jako meshowe ?
  3. Malwurf odpowiedział Malwurf → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Chyba poprawnie importowałem wszystkie obiekty do 3ds maxa. Mam też oba emitery, ale nie widać fluidu. Na lini czasu są kluczowe klatki, w miejscu gdzie znajduje się emiter (jest on niewidzialny) rozszerza mi się tzw. miejsce obiektu, gdzie powinien płynąć fluid, ale on także jest niewidzialny. Jak to zrobić aby widzialna była woda, albo coś do niej podobnego ?
  4. Malwurf odpowiedział Malwurf → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    To nie musi być renderowane w 3dsmax, ale chciałbym wiedzieć jak zmeshować moją symulację i ją przenieść do 3ds. RF ma swój silnik renderujący i możliwość renderowania z poziomu samego RF ?? Moje softy nie są wersjami Trial. Są w pełni działające.
  5. Malwurf odpowiedział Malwurf → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Zainstalowałem plug-in. Teraz rzeczywiście w maxie pojawiły się zakładki nextlimit. Ale dalej nie wiem jak zaimportować do maxa animację, razem z obiektami emiterami żeby w maxie też obejrzeć symulację.
  6. Malwurf odpowiedział Malwurf → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    A mógłbyś mi powiedzieć jak ten plugin się nazywa ? Jak go odpalić ?? Czy on się instaluje razem z całym realflow ?
  7. Malwurf dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam, od jakiegoś czasu używam 3dsmaxa, a niedawno wpadł mi w ręce Realflow 2012. Potrafię sobie ustawić emitery, symulować w realflow fluidy, ale nie wiem jak to wszystko wyrenderować ? Czy moją "pracę" muszę przenieść do maxa ? W realflow nie znalazłem żadnej opcji do renderowania symulacji. Na sucho kliknąłem tylko w realfow->export->export all. Wyexportował mi się plik animation.sd oraz pliki bin mojej symulacji. Po wejściu do maxa ani żadnego pliku nie mogę importować przy pomocy file->import. Wyskakuje mi error. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak renderować animacje/symulacja z realflow ? Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam.
  8. Malwurf dodał odpowiedź w temacie → w Animacje
    Witam, chciałbym żeby ktoś naprowadził mnie na jakiś trop, jak wykonany model 3D można wstawić do filmu. Na przykład nakręciłem sobie kamerą komodę, a w 3D zrobiłem słonia. Chciałbym się dowiedzieć jak można tego "słonia" wykonanego w 3dsmax ustawić na komodzie i ustawić jego ruch ? Czy da się to wykonać w After Effects ? Jakich narzędzi potrzebuję? Czy dostanę może jakiegoś linka do tutoriala ? Proszę o pomoc.
  9. Malwurf odpowiedział adek → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Byłem, na PRO CAD we Wrocławiu i bardzo podobała mi się prezentacja możliwości w filmiku tej animacji w Turcji. Czy mógłbyś mi przesłać ten filmik, albo udostępnić go w internecie ? Zrobił na mnie wielkie wrażenie i chciałbym jeszcze wrócić do niego czasem :)
  10. Malwurf odpowiedział Malwurf → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Zgubiłem gdzieś link i wrzuciłem dopiero teraz. Dokładnie o to mi chodziło.
  11. Malwurf odpowiedział Malwurf → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Bardzo ciekawe sposoby, jednak ja chciałbym nauczyć się robić taki efekt jaki widziałem na youtube. Ktoś w blenderze zrobił tak jakby boxa ale z wody. Ta woda się nie rozpada, tylko zmienia kolory, a box spada tam z jakiejś wysokości, odbija się kilka razy (za każdym niżej) przyciąga go grawitacja. Wiem, że w poprzednim poście napisałem o zwykłym stojącym pudełku ale nie wiedziałem, że jest tak dużo sposobów. To, którego powinienem użyć ?
  12. Malwurf dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Witam, czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć jak w Maya 2011 zrobić coś takiego jak stojący sobie zwykły box, i żeby podczas trwania animacji zmieniał kolory, albo całe tekstury ?? Nie jestem najlepszy w modelowaniu dlatego ładnie proszę o proste odpowiedzi.
  13. Malwurf odpowiedział Malwurf → na odpowiedź w temacie → Maya
    Nie pomogło Przepraszam, jednak pomogło, musiałem zaznaczyć tylko obiekt, ten utworzony przy pomocy krzywej i dopiero usunąć historię. Serdecznie dziękuję Chrupkowi.
  14. Witam, robie tutorial Introduction to Maya 2011 Digital Tutors, jestem w trakcie 25 filmiku. W każdym bądź razie mój problem polega na tym, że gdy chcę przesunąć cały silnik powiedzmy w prawo, trzon silnika powiększa się. Nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje, że nawet po zgrupowaniu wszystkich części silnika i po zaznaczeniu w outliner całej grupy "silnik" i próbie przesunięcia go jakaś tam część się nie przesuwa tylko powiększa. Będę wdzięczny za pomoc. - Próbuję sam rozwiązać ten problem, i pomyślałem, że dopiszę jeszcze coś. "to" co nie chce mi się przesunąć tylko się skaluje, to obiekt obrotowy utworzony poprzez curve.
  15. Malwurf odpowiedział Malwurf → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Sposób bardzo fajny ale po kliknięciu opcji duplicate Face nie mogę już przesuwać za pomocą środkowego przycisku myszy.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności