Skocz do zawartości

maciek.m

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. maciek.m odpowiedział maciek.m → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Hej, odpaliłem ostatnio model Lambo i wspomnienia wróciły z tamtych lat. Wtedy to inny level modelowania był, a nie teraz pęd za wszystkim i aby wyglądało 🙂 Wstawiam kilka screenów modelu bo stare zdjęcia wygasły. Wszystkie elementy łączone ręcznie, ten silnik i skrzynia biegów to nie wiem jak ja to zrobiłem hehe, miałem samozaparcie 🙂
  2. maciek.m odpowiedział maciek.m → na odpowiedź w temacie → Galeria
    3dsmax i vray wersją 2017.
  3. maciek.m dodał odpowiedź w temacie → w Galeria
    Model 3d wykonany na bazie zdjęć z koncepcyjnej sesji zdjęciowej auta. Niektóre z ujęć są odtworzone z oryginalnej sesji. Cała scena razem z autem to model 3d.
  4. maciek.m odpowiedział maciek.m → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Po króciutkiej przerwie wstawiam finalne rendery 😉 Nie mam siły na testowanie nowych ujęć 🙂
  5. maciek.m odpowiedział maciek.m → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Masz rację niebo się odcina, poprawię to. Co do kadru jest to kopia kadru z oryginalnej sesji, może kadr mało ciekawy ale za to linie auto super tu wyglądają 😉 I kolejny kadr
  6. maciek.m odpowiedział maciek.m → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    @Bacry Nie przejmuj się też tak czasami robię 😛 @Destroyer ja leszcz jestem, nie robię dużych projektów w 3d więc do teraz nie było mi tyle ramu potrzebne 😉 Co do bokhe, masz rację, może przerenderuje ten kawałek na lepszych ustawieniach. To prawda kiedyś to były czasy. Pamiętam jak na pierwszym lapku na studiach renderowałem pierwsze autka. To w zime lapek stał na parapecie za oknem, a ja zza szyby ustawiałem wszystko, inaczej momentalnie się wszystko przegrzewało 😛 A poniżej, obiecany tyłeczek, pierwszy z kilku. plus render czysty dla porównania co tam podciagnąłem.
  7. maciek.m odpowiedział Bacry → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Bardzo fajnie wygląda model i teksturki. Co do jakości materiałów i refleksów, pytanie czym świecisz i czy cos wyciągasz render ? Może wystarczy trochę podrasować światło i bedzie git 🙂
  8. maciek.m odpowiedział maciek.m → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Tym razem próbowałem uzyskać zachód słońca nad pustynią, fajnie zagrały kamyki na ziemi z dofem 🙂
  9. maciek.m odpowiedział maciek.m → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    No dobra ram doszedl, przydał się, bo renderowanie zjadło mi 52gb 😛 Pierwszy render na gotowo, pierwszy z wielu, zadek w przygotowaniu.
  10. maciek.m odpowiedział maciek.m → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Kurcze ostatnie 3 miesiące totalnie nie miałem czasu ale codziennie myślałem o projekcie.... 😉 Zaczynam dłubać i ustawiać wszystko pod rendery, cały czas modyfikuje hdrki, materiały i oświetlenie, ale jestem bliski zadowolenia 😜 Poniżej podgląd sceny PS. Czekam na paczkę z Ramem 😛 Niestety podłoże z mapą disp wciąga moje całe 32gb ramu... będzie 64 i powinno być git 🙂
  11. maciek.m odpowiedział Akierek → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Zdecydowanie jest progres do poprzedniego modelu, siatka równomiernie rozłożona, widać ładne linie i uwypuklenia. Jednak dalej jest kilka niezgodności z oryginałem mniejszych i większych, i 2 miejsca które sie krzywią ale nie do poprawy na tym etapie, widać że źle była zrobiona tam baza.
  12. maciek.m odpowiedział Akierek → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Każde otoczenie dobrze zrobione będzie fajnie wyglądać. Tak na prawdę mało to ważne, ważniejsze są dobre ciekawe ujęcia, dobre materiały, oświetlenie oraz spójność sesji. Myślę że na razie odpuść sobie scene, na początek skup się na modelu, i materiałach. Model ma tak mocne rozbierznosci względem oryginalnych części że aż koli, ma takie przekłamania jak byś robił go z pamieci. Raz spojrzał na zdjęcie a potem cały dzień robił w ciemno. Skup się na dopracowaniu detali modelu jeszcze wiele można poprawić na plus. Przykład, przód maski, nie mówiąc już o słupku A.
  13. maciek.m odpowiedział maciek.m → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    @Destroyer @stormwind @alex3d drzwi proste, skala ok, hdrka w trybie sferycznym, wszystko git 😉 @pecet Nooo mądrego to i dobrze posłuchać 🙂 Bo już zgłupiałem, zacząłem wszystkie ustawienia sprawdzać, ale po obrocie modelu w drzwiach ładnie się odbija. Sprawdziłem kilka zdjęć i faktycznie na wielu zdjęciach aut jest taki efekt, jak drzwi są prawie proste, odbicie z jednego punktu mocno się rozciąga na mini soczewce. Więc jeśli taka jest rzeczywistość, tak to zostawiam. W renderze spore zmiany, znalazłem hdrke z pustyni w Newadzie, tam gdzie była oryginalna sesja auta 🙂 Lekko zmieniłem przedni zderzak, po porównaniu z fotkami, plus lekkie poprawki materiałów. Render 3,5k dla lepszego sprawdzenia wszystkiego, to jedziemy dalej 😉
  14. maciek.m odpowiedział Akierek → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Ja bym dodał grubość paneli i chamfery. Zupełnie inny odbiór będzie bryły, plus niektóre nierówności zgubią się na przetłoczeniach. Ogólnie nie wygląda źle 😉
  15. maciek.m odpowiedział maciek.m → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Mam pytanie bo sam nie mogę dojść do tego co jest nie tak. Jak widać na renderze, na odbiciach z hdrki przód i tył które są pod kątem odbicia wyglądają dobrze, natomiast w części środkowej która jest na wprost kamery są mega rozmyte, co może być przyczyną? W opcji z planem i texturą, problem nie występuje i wszystko jest dobrze.. Tak teraz patrzę że w ujęciu od tyłu jest ten sam problem, ale występuje on w tym samym miejscu na boku auta, które jest w tym wypadku pod kątem

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności