juz przerobilem i sobie poradzilem. Importujesz z maxa do realflowa, tam robisz cala zadyme z ciecza. Jak wszystko jest ok to zapisujesz i importujesz w maxie to co nawojowales. Tak dla innym z bardzo grubsza :)
ok, bedzie mgla, pomysle nad statkiem na niebie w oddali, pomysle nad niebem, poprawie drzewo, prawdopodobnie pojawi sie mgielka. Za jakis czas bedzie update. Narazie musze odpoczac od tego troszke i skonczyc inny projekt. Heh a mialo byc finshed work ;)
Troche pobawilem sie ta scenka. Mysle ze teraz wyglada znacznie lepiej. Juz nie kombinowalem z kompozycja tylko chcialem bardziej estetyczny wyglad uzyskac.
Planety sa do wyrzucenia. Wogole mialo ich nie byc. Ehhh tak to jest jak sie slucha znajomych nie grafikow... Scena jest ciemna bo to zachod slonca i w samym moim zalozeniu miala byc ciemna.
Witam
Scena powstala przy nauce dreamscape'a i afterburn'a. Aby nauka nie byla tylko nauka zmontowalem sobie przy okazji taka scenke. Konstruktywne uwagi bardzo mi sie przydadza. Dzieki.
Witam
Pisze pierwszy raz tutaj :) Wnetrze oswietlone v-rayem. W sumie to pierwsza wieksza praca oswietlana v-rayem.
Obrazy na scianie sa ochydne i ida do wymiany tak samo naczynia. Uchwyty mebli nie maja tekstury. Sa dwa swiatla vraya. Jedno w oknie i drugie z lewej siciany. W pokoju zawita kwiatek jakis a tam gdzie okno podmontuje jakas bitmape. Powiedzcie jak mam najlepiej oswietlic to wnetrze bo tak jak jest jest zle i po tygodniu walki koncza mi sie sily. Dlaczego we wnekach mebli sa az takie ciemnie ze czarne?? Co prawda za szyba te wneki ale to ta sama tekstura co na tym czyms szklanym na stole. Zreszta bez szybek tak samo wychodzilo. Badzcie ostrzy bo tylko ostra konstuktywna krytyka mi moze pomoc.
Hej
Sprawa wyglada tak: przy kazdym renderowaniu dowolnej sceny (w tym tez nie mojej) odcienie barw zawsze sie zmieniaja same. Chodzi mi o to ze raz, dla przykladu, kolor szary jest mniej szary a nastepnym razem jest bardziej szary. Tak jakby natezenie swiatla do kazdego renderowania tej samej sceny bez ZADNYCH zmian bylo inne. Problem mam na 3ds r5 i na 3ds r6. Aby bylo smieszniej ten sam problem ma moj kolega. Obeje dopiero uczymu sie Vraya ale nie mamy zielonego pojecia w czym tkwi problem. Zrenderowanie animacji mija sie z celem bo kazda klatka ma minimalnie inne natezenie swiatla. Efektem jest migotanie animacji. Problem powtarza sie przy kazdym rodzaju swiatel. Prosze o pomoc. Dziekuje.
Pozdrawiam
Naimad
Witam
Mam pytanie. Jaka byscie polecili plyte glowna pod procesor Amd Athlon XP 2800+/333 ?? Chodzi oczywiscie o stablinosc pracy i wydajnosc pod 3ds. Prosze swoje odpowiedzi opierac na wlasnej praktyce.
Dzieki
Pozdrawiam
Damian Naimad
naimadd@o