garfield_junior
Members-
Liczba zawartości
19 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
garfield_junior's Achievements
Newbie (1/14)
10
Reputacja
-
scena 3d: Nissan podczas wyścigu
garfield_junior odpowiedział dynio → na temat → Work in progress (WIP)
nie wiem czemu, ale mi się twoja pracka podoba :\\ cień odpowiedni, sceneria super, widać że samochód jest w ruchu. Bloor też jest niezły, mimo że w photoshopie. Pozostaje czekać na wnętrze :D powyższe tyczy się pierwszego renderka, ten mglisty mi się nie ukazywał :/ -
Frodo ma racje, za free można oczywiście, płaci sie 3000zł (to kwota orientacyjna zależna od kursu dolara, ew. €uro) za możliwość komercyjnego wykorzystania tworzonego softu, kompilator jest ten sam.
-
\"...delphi (kolo 3000 zl)\" Z tego co wiem płaci się za wersje komercyjną, a wersja Personal (do użytku domowego) jest darmowa... (można pobrać z www.borland.com)
-
Ja tam was nie rozumiem... po co dawać do kompa różne lampki, świecące wiatraczki itd.? trzeba myśleć konstruktywnie, lampki, wiatraczki = dodatkowy ram, którego w maxie nigdy za mało ;)
-
postac 3d: trudne poczatki w maxie
garfield_junior odpowiedział PataFjan → na temat → Work in progress (WIP)
widać troche byków :) ucho zdecydowanie za nisko, nad łukiem brwiowym burdel w siatce, to samo na policzku i brodzie... popraw te wszystkie mixy i będzie lux! -
Jak dobrze rozumiem projekt Ragnarok Exodus to wasze główne zajęcie w ciągu dnia? Tzn. nie pracujecie nigdzie indziej tylko tworzycie grę? Bo jak tak, to pokażcie coś więcej, bo nie wierze, że po 8 miesiącach(data powstania projektu wdg. informacji na waszej stronie) macie tylko tyle ;) PS. Demko developerskie będzie dostępne w necie po ewentualnym zainteresowaniu się projektem jakiegoś wydawcy?
-
Frodo: Porównałem do UT2k3/2k4 gdyż w zwykłego UT nie miałem okazji zagrać, a w porównaniu bardziej chodziło mi o MECHANIKĘ niż o GRAFIKĘ gry... swoją drogą, zauważyłem że ty, panie Frodo, gnoisz każdego kto jest nieprzychylny/skrytykuje twój projekt... zluzuj troche... mogłem się inaczej wysłowić - fakt, ale Ty nie musiałeś zaraz na mnie naskakiwać. Czy to że nie dorastam ci do pięt w programowaniu, gdyż uczknąłem tylko podstawy, znaczy że nie moge powiedzieć co myśle? Pozatym byłbym skończonym kretynem gdybym wymagał, a choćby nawet sugerował stworzenie enginu graficznego na miare UT2k3 przez jednego programistę - amatora w miesiąc. Myślałem że to będzie jasne... pozdrawiam
-
O cholera, no, teraz to ja moge jedynie sie pochlastać tępym nożem :( do tej pory myślałem że GRUPA amatorów może napisać rozsądnie wyglądający engine, z PODSTAWOWĄ obsługą shaderów... myślałem też, że mam jako takie pojęcie o programowaniu, naprawde, bardzo się przeliczyłem. Zgnoiłeś mnie Frodo całkowicie, zbeształeś że niby co ja tam wiem, że chce dooma3 czy innego Quake IV, a ja czegoś takiego NIE NAPISAŁEM. Czy dla ciebie ładna grafika + jako takie shadery(nawet statyczne) = 10 lat roboty dla sztabu programistów? I zamiast mnie oceniać po wieku i słowach które (przyznaje) były nieco dwuznaczne, może dopytać \"chodzi o dynamiczne cienie, grafike a la doom3?\"? Nie chodziło mi o bajery z najnowszych produkcji, tylko o grafikę którą da się oglądać. Do tej pory nie spotkałem się z amatorską grą która ma ładną grafikę(wszędzie stawiają na grywalność, zapominając że grafika stanowi bardzo dużą część grywalności). Pisząc posta byłem nastawiony neutralnie, a Ty w odpowiedzi napadłeś na mnie ze słowami \"amator, ignorant, nic nie wiedząca o życiu ameba\", chyba to zbyt w porządku nie jest, czyż nie? Nietrudno też zauważyć że jesteś ogólnie wrogo nastawiony do każdego kto wypowie własne zdanie/skrytykuje twój projekt... a co do wałkowania tematu, nie chodziło mi o to że są postacie z quakea, tlyko o mało zaawansowany engin, i zabieranie się za rzeczy pomniejsze, zamiast stworzyć engin i kod, który będzie wykorzystany w wersji finalnej. Już pierwszym demkiem udowodniłęś że sporo umiesz, i moim zdaniem wypuszczanie kolejnych żeby pokazać że coś sie dzieje było niepotrzebne, lepiej byłoby pozbierać team, i troszke skameralizować wasze poczynania... mimo wszystko pozdrawiam :)
-
wszystko ok, ale dlaczego wałkujesz cały czas jedną planszę i jedną postać? czy nie lepiej zazbrać się za napisanie porządnego enginu będącego w stanie wyświetlić dużą liczbę wielokątów, obsługującego shadery, i zabrać się za tworzenie właściwej gry? No chyba że koncepcja gry będzie taka jak teraz(czyt. brzydka grafika, postacie korzystające z bibliotek quake), bo jak tak to ja wysiadam ;)
-
Cholera! Przez was znów nie bede spał po nocach martwiąc się że projekt upadnie! ;) Silnik fizyczny wypasik, grafika również, mam tylko nadzieje że to nie będzie projekt z cyklu \"When it\'s done\" :D . Jeszcze jedno, zauważyłem na waszej stronie dwie wersje językowe, i taką typową dla producentów zachęte, że wszystko będzie wypas itd... czy to oznacza że projekt będzie komercyjny?? Pozdrawiam i powodzenia!
-
A ja bym proponował zrobić onlinowego shootera FPP w stylu Unreala 2k3/2k4. Pierwsza rada: zacznijcie od tworzenia silniku który będzie wydajny, i będzie obsługiwał wiele bajerów graficznych, aby gierka była ładna. Zazwyczaj w amatorskich projektach autorzy zakładają że \"nie grafika, a fabuła i grywalność\", a jak już (o ile) wyjdzie gra, to grafa jest tak archaiczna że szkoda gadać... robicie jakiegoś shootera z tego co widzę, więc fabuła zbyt skomplikowana nie będzie, dlatego od razu popracujcie nad grafiką i optymalizacją(u mnie demko wyciąga ok 560 FPS). I dalej nalegam abyście zrobili onlinowego shootera :) pozdrawiam!
-
A mnie to wygląda jakbyś nie bardzo wiedział co ma być głównym obiektem sceny... ostry obraz na nóżce i kawałku kamienia sugeruje że właśnie nóżka osy jest głównym obiektem...
-
Scena 3D - pokoj - moj debiut
garfield_junior odpowiedział Zibi1970 → na temat → Galeria 3D (Finished Works 3D)
Ja bym radził zmienić bitmapke dywanu, tzn. zwiększyść rozdzielczość i ostrość, bo kiepsko wygląda. I ogólnie popracować nad teksturami, bo wszystko wydaje się takie plastikowe. Jak na początek to wspaniale, chociaż długo nad tym siedziałeś :) -
Scena 3D: GeForce FX 5800U [NV30] - wersja referencyjna
garfield_junior odpowiedział Pussik → na temat → Galeria 3D (Finished Works 3D)
A ja powiem tylko jedno... to jest NIEMOŻLIWE żeby po trzech tygodniach obcowania z maxem mieć takie efekty! Sam siedze w tym od kilku miesięcy(ale tak na \"poważnie\" to od dwóch tygodni :) )i czegoś takiego bym nie zrobił... nie wierze że jakaś superlaska jest lepsza w maxsie niż ja :( aha, jeszcze jedno, ten twój avatarek Sandro to prawdziwe foto? jak tak to respect dla ciebie... ;)