Skocz do zawartości

l_lewandowski

Members
  • Liczba zawartości

    178
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

l_lewandowski's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam! Mam ten sam problem.... :-) Rozwiazanie juz chyba opisano, ale jesli nadal bedzie Ci sie kaszanilo, to renderuj po polowie, funkcja CROP i skladaj w PS. Ja dochodze do wniosku, ze wszystko zalezy od objetosci tekstur - jak przekroczylem 1 GB tekstur, to max render to 2500 x 2000. PPS. Jesli chodzi o ta sztuczke z Turn On Bitmap Pager to po tym max mi sie wywalal... PPPS. A wina lezy w Brazilu, bo sam max renderuje u mnie 12000x12000... Pozdrawiam!
  2. l_lewandowski

    Brazil 1.2

    Witam! ...a mowilem! he he he fotoas, niedowiarku! [lol2] Pozdrawiam!
  3. Witam! Moim zdaniem jest tu blad merytoryczny! W modelowaniu Low Poly powinno sie do maximum ograniczac ilosc face\'ow, a tutaj widze, ze jest ich juz dosc sporo! Chyba niepotrzebnie skupiasz sie na kolach i na wszystkich tych elementach we wnetrzu gasienic - tego i tak specjalnie nie widac, a ilosc scianek rosnie! Wiecej powierzchni na kadlub, mniej na podwozie! Co do modelu, to jest za obly! Jeszcze nie widzialem pojazdu wojskowego z takim designem! Uciekaj raczej w ostre kanty! Kola wygladaja jak z plastyku, chyba jest tam zbedne wygladzanie - zamiast tego moze lepiej doloz szczerbienia na nich... - na takich gladkich kolkach gasienice sie nie obroca ani razu i pojazd nigdy by nie ruszyl z miejsca! Final: - jak na low poly za duzo faceow... - jak na medium poly, brzydko wyglada... PS. Mam nadzieje, ze Cie nie zraze... Pozdrawiam!
  4. Witam! Eeehhhh... Wlasnie... Ludzie, nie macie bardziej oryginalnych tematow... Pozdrawiam!
  5. Witam! Dzieki za pamiec, ale nie polecam tego rozwiazania. U mnie MAX po tym odmawial wspolpracy, za kazdym wywolaniem material editora (na renderze oczywiscie tez...). Pozdrawiam!
  6. l_lewandowski

    Hdri i bledy

    Witam! To co napisze, moze sie wydac dziwne, ale w takich przypadkach pomaga, choc nie za kazdym razem, zmiana ustawienia kamerki (a wlasciwie chodzi o kat miedzy osia kam. i plaszczyzny, na ktorej powstaja syfki...). Cos takiego opisywal w swoim artykule Gabriele Protti, ale adresu nie podam, bo nie pamietam... Pozdrawiam!
  7. Witam! ...a juz myslalem, ze mi sie upiecze, bo tak dlugo nikt sie nie dopominal! Nie wiem jak - wlasciwie to nie wiem na jaki, jeszcze nie zdecydowalem czy to bedzie model czy scena! [lol2] A powaznie, to nie wiem jak! ...bo i czasu mi brakuje nawet na pisanie postow, a co dopiero zaglebianie sie w opcje forum! Poza tym, jak przypuszczam, kategorie powstaly dla lepszej, hmm, rozpoznawalnosci zawartosci watku... Wydaje mi sie, ze moj temat wystarczajaco szczegolowo omawia co jest wewnatrz! PS. To moze niech ktorys admin zmieni, na cokolwiek... Pozdrawiam!
  8. Witam! Mam malo czasu na ogladanie filmow! Ostatnio skusilem sie na \"Wladce Pierscieni - Powrot Krola\", \"Matrixa - Rewolucje\", a na kompie \"Ostatni Bastion\"... Oceny: Matrix - Rewolucje: najgorszy film jaki widzialem w ciagu ostatnich 2 lat... LOTR3 - najlepszy film jaki widzialem w ciagu ostatniego roku (gdyby nie kilka scen to powiedzialbym, ze w zyciu...) Ostatni Bastion: przyzwoite kino, dobre do jednorazowego odprezenia... Pozdrawiam!
  9. Witam! Czytaliscie artykol zamieszczony ostatnio w newsach strony max3d.pl, o gatunkach grafikow? [lol2] (jesli nie to powinniscie!) Ciekaw jestem, do ktorego gatunku sie zaliczycie? Ja chyba do grafika-scyzoryka? Wiedzy troche mam, wszystko staram sie robic porzadnie, tylko tyle, ze bardziej sie sprawdzam w pracach na zlecenie (jak mi ktos powie co, to ja powiem jak, ale dosc czesto brakuje mi pomyslow... :() Podejmie ktos watek? :D Pozdrawiam!
  10. Witam! Musisz pobrac ze strony autorow Brazila pluginek, do obslugi formatu plikow HDRI! Pozdrawiam!
  11. Witam! Po krotkiej przerwie zwiazanej z sesja wracam do pracy! Szybki ([lol2]) render testowy HDRI... Tak srednio widac, ze to HDRI, ale efekt i tak chyba lepszy niz poprzednie! ...czas renderingu 4f 36m 12s w 1800x2200... Jakies syfki jeszcze sa, ale z malym view ratem renderowalem... A teraz ide odespac ostatich kilka dni... Pozdrawiam!
  12. Witam! Nie o to mo chodzilo, bo ze front jest obrocony to ja widze! Zerknij na wierze frontowa i krawedz obrazka, im wyzej tym wieksza odleglosc krawedzi pionowej wierzy od krawedzi renderka! Jak paralaksa na zdjeciach! O to mi chodzilo! PS. Jak oswietlasz swoj model? Pozdrawiam!
  13. Witam! Bardzo ladny modelik! ...ale z teksturami to zycze powodzenia. Ja juz walcze ok. 1.5 m-ca i konca nie widac... :( (moj wip z wizualizacji kosciola w Lesznie wala sie gdzies na forum...) PS. Przy kolejnych renderach zmien tylko ustawienia kamery, zeby sie tak brzydko w pionie nie zaginal... Pozdrawiam!
  14. Witam! Hmm, modeling poprawny, ale krasnoluda to mi on raczej nie przypomina, a juz 100 procent nie dwarf lorda! Krasnolud, jak podaja opisy Warhammer FRP i FB (oraz wiekszosc innych systemow i proza) jest czyms w przyblizeniu: 140-150cm i okolo 120-130kg, czyli male, ale potezne! Twoj model jest za cienki! Geba powinna byc szersza!!! Krasnoludy szczycily sie swoimi brodami, im wieksza tym wyzsza ranga spoleczna! Lord powinien miec brode do pasa i najlepiej pleciona w grube warkocze! Jestem na NIE! Pozdrawiam!
  15. l_lewandowski

    Brazil 1.2

    Witam! Info dla osob nekajacych mnie U2U! Nie podaje \"informacji\" o Brazilu... Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności