Mam podobny problem. W viewporcie tekstura jest ladnie dopasowana, a w renderze sie kaszani, jakby nie bylo uvw map (a jest). Tekstura to proceduralny wood w diffuse.
Wlasciwie nie wszystkie, tylko sporo narysowanych z takiego ujecia bardziej z boku. Moze to przez kola tak wyglada, bo to kolo dalej 'kamery' :) jest bardziej splaszczona elipsa niz to, ktore jest blizej. Na obrazku chyba widac o co mi chodzi :p. Rozumiem ze kolka moga byc skrecone lekko, ale na rysunkach jakos dziwnie to wyglada. Przepraszam za czepialstwo :)
zderzak jest za bardzo okragly - kanty powinny byc dookola wlotow
i brakuje takiego dzioba z przodu
btw ja tez robie modene:) w wolnych chwilach od jakiegos roku... juz wlasciwie tylko poprawki zostaly i materialy
sludder, mr.white -> a widzieliscie plakaty z babka z duzym cycem na slupach informacyjnych? malymi literami bylo na nich napisane cos o wystawie motorow i samochodow na hali wlokniarza :] stal se posrod setki motorow i 10-ciu samochodow
tez robie modene :) (choc nie robie od 2 miesiecy :p) niedawno ogladalem sobie na zywo z kazdej strony i stwierdzilem ze jest ladniejsza niz na fotkach :D
a w Twojej brakuje kilku linii, np. takiego jakby trojkata za przednim kolem
poza tym swiatla troche nie podobne zrobiles, ale wiem ze sa trudne bo sam zaczynalem od nowa z 5 razy i dalej nie jestem z nich szczesliwy :)
silnik jest super, ja go robie zeby tylko bylo widac ze cos tam jest :)
powodzenia
po proporcjach i wg rysunkow referencyjnych (tyz robilem), ona wyglada raczej na dziecko, ty twarz jej pomarszczyles jak dla staruchy jakiejs:] ale i tak podziwiam, bo o teksturowaniu nie wiem nic :p