Skocz do zawartości

zielonyyyy

Members
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

zielonyyyy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. generalnie moim celem jest model w grze, UDK
  2. Witam, zaczynam eksperymentować z normalkami, modeluje w majce, detaluje w zbrush'u i potem wypiekam normalki w maya, na model low z rozłożonymi uv oczywiście geometria "smooth" zawsze troszkę różni się od geometrii LP. i tutaj właśnie mam pytanie, czy jest jakiś magiczny sposób aby przy skomplikowanych elementach normalka była świetna czy zawsze trzeba troszkę podmalować ją w photoshopie czy innym programie ? bo u mnie okropnie widać szwy i inne elementy które są niedopuszczalne, mam nadzieje że w miarę jasno przedstawiłem problem, w razie czego jutro wrzucę tutaj tą normalkę
  3. Potrzebuje inspiracji, mianowicie chodzi mi o najlepiej tytuły książek, lub ilustracje zawierające malowane ręcznie dowolną technika elementy grozy, lasy, cmentarze itp mówiłem wyżej o książkach gdyż najfajniej by było jak by to były ilustracje z książek itp mam nadzieje że w miarę przystępnie opisałem czego poszukuje ? :)
  4. Jak napisałem wcześniej post, to takiego odzewu nie było hehe. początkujący grafik, zależy jak bardzo początkujący :)
  5. Chcesz spróbować swoich sił w tworzeniu gier? – KrakJam 2011! KrakJam to lokalna, krakowska edycja ogólnoświatowych zawodów tworzenia gier – Global Game Jam. W jednej sali, w jeden weekend, a dokładniej w 48h spotykają się zawodnicy – młodzi, dorośli, amatorzy, zawodowcy, programiści, graficy, w celu stworzenia różnych gier. Co roku tuż przed startem zawodów podawany jest temat. Technologia dowolna (byle bez game-makerów), typ gry też. Można przyjść z własną gotową drużyną albo znaleźć drużynę na miejscu. Dwa dni i dwie noce (podczas których śpi się mało) ostrej pracy, to nie żarty! Ale tak naprawdę to fajna impreza i dobra zabawa, w której warto wziąć udział. Gdzie: Kraków, Akademia Górniczo-Hutnicza, budynek B3, sala 217 Kiedy: 28 – 30 stycznia. Dla kogo: dla wszystkich chętnych, którzy w jakiś sposób mogą działać przy tworzeniu gry: programiści, graficy, level/art/game designerzy, dźwiękowcy. Więcej szczegółów (na temat rejestracji, dojazdu itp.) na stronie – http://krakjam.pl/dla-uczestnikow Zapraszamy wszystkie chętne osoby, nawet nie tylko z Krakowa!
  6. zielonyyyy

    tesselate w Majce?

    Nie no, nie moge powiedzieć że było płynnie, ale zle też nie było, ja mam 4 gigsy, i gtsa 250, procek core2 quad
  7. zielonyyyy

    tesselate w Majce?

    Ostatnio podzieliłem sobie cube na prawie 3 000 000 i bylo OK :D
  8. zielonyyyy

    tesselate w Majce?

    No tak smooth tak przydatna opcja a tutaj w ogóle nie brałem jej pod uwagę, no dzięki dzięki chłopaki za pomoc, tak tak wiem staram się w majce mieć jak najlżejszy model, ale teraz chciałem wykonać "eksperyment" stąd to pytanie, no dzięki dzięki za podpowiedzi pozdrawiam
  9. zielonyyyy

    tesselate w Majce?

    No tak tak add divisions to jest jedna opcja, ale w maxie jest to fajnie rozwiazane, chce miec 4mln poly, wpisuje i mam, w majce nie ma takich ulatwien ? dzieki Seba
  10. W maxie jest opcja dzielenia na wiele poligonow geometri, w Majce w edytorze atrybutów niby tez jest "tessellation atribute" ale on chyba tylko przy renderze coś tam radzi, problem mam taki, że chce mój model eksportnąc do zbrusha a przy tym warto zwiększyć zagęszczenie siatki, w maxie jest sprawa prosta, jakieś pomysły przy Majeczce ? :)
  11. zielonyyyy

    2 uv dla jednej geometri

    Dziekuje CI za pomoc, ale juz dalem sobie rade, tzn okazalo sie ze wczesniej tez robilem to dobrze, ale w UDK porobily sie problemy a nie w Maya, ale wciaz dziekuje :)
  12. Witam, aktualnie probuje nauczyc sie zabawy miedzy UDK a Maya problem jest mianowity, po stworzeniu geometri w Maya (zwykly szescian kilkra razy wyciagniety), w Maya wszystko wyglada fajnie, normals sa wporzadku, nastepnie to zaimportowaniu tego modelu do UDK wygalda tak jak by normals byly juz lipne ( zbyt ostre krawedzie), wyczytalem na roznych innych forach itp, ze jest to problem lightmapy, UDK konwertuje moj model ktry wykonalem w quadach, na model w tri (standardowa procedura), podobno aby rozwiazac ten problem trzeba stworzyc nowy UV w Maya, probowalem tak zrobic, ale nie wiem do konca czy dobrze zrobilem, czy ktos z was mogby dokladnie opisac proces tworzenia 2 uv dla jednej geometri ? sorka ze mieszam polski z ang, ale nie wiem jakie jest polskie slownictwo uzywane w srodowisku (np normals) wszystkie ksiazki itp jakie uzywalem byly po ang wiec nie chcialem palnac glupa pozdrawiam serdecznie
  13. zielonyyyy

    problem z grafika w Maya

    lol, nie mialem pojecia ze to przez clipping plane :) ale dziekuje Ci serdecznie, jest juz ok
  14. zrobilem swoja pierwsza "wieksza" scene, i w pewnym momencie zobaczylem dziwny "błąd" (?), a mianowicie jak mialem geometrie obok siebie, to jedna nachodzila na druga patrzac z daleka, po zblizeniu niby jest ok, ale strasznie to denerwuje i utrudnia prace, czy ktos z was wie moze dlaczego tak sie dzieje ? na na wyzej zamieszczonych screenach widac, z odleglosci ten efekt, i jak powinno byc po zblizeniu prosze o pomoc
  15. zielonyyyy

    [Maya]

    Mam pytanko, jak wymodelowac siatke ogrodzeniowa, jesli nie bardzo wiadomo o co mi chodzi tutaj przykladowy screen W sumie nie zaleznie czy odpowie mi uzytownik Maxa czy Maya, chodzi mi o sam pomysl i technike, chcial bym aby byl to model, a nie teksturka z kanalem alpha. Mam nadzieje ze wyrazilem sie wystarczajaco jasno. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności