Skocz do zawartości

Marcin_n

Members
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Iława/Gdańsk

Marcin_n's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. dzieki za rady. pogrzebie w tym troche;) co do odkurzania - regularnie odkurzam, wiec jest w nim w środku, jak w domu perfekcyjnej pani domu.:)
  2. Wyłączyłem na razie opcję OC Genie II i zamieniłem na Standard mode. Patrząc sobie na programie Core Temp waha się to od 100x16MHz, jak nic nie robie do 100x37MHz podczas renderingu. Używam zwykłego chlodzenia- wentylaror dołączony oryginalnie do procesora (Intel Core i7 3770K). Dodatkowo w samej obudowie mam rozmieszczonych 5 wentylatorów. Dzięki za radę. Poszukam innego chłodzenia do tego. Może coś polecasz konkretnego? Dodatkowo chcę sobie teraz dokupić kolejne 8 giga ramu, więc moze to tez spowoduje większe przegrzewanie się...
  3. Zresetowałem biosa, ale nic to nie dało. ale później pogrzebałem w nim głębiej i sie okazało, że było tam ustawione automatyczne podkręcanie procesora. dlatego było 42x100MHz. przestawiłem na ustawienia standardowe i teraz jest 37x100MHz. Właczyłem renderowanie i się teraz ładnie robi. ciut wolnej, ale robi. i się nie wyłącza. temperatura na procesorze to wg programu ok 80 stopni, a nie jak wczesniej ponad 100. Dziekuję za odpowiedzi i pomoc:)
  4. tak:) wystarczy teksturą
  5. dziękuje za odpowiedzi;) naprawde nic nie grzebałem. chyba że w sklepie jak mi go montowali, to go "wzmocnili"...
  6. pierwsze dwa zdjecia - ustawienia z biosa. kolejne - efekt testu memtestem.
  7. narazie zrobiłem test z temperaturami w czasie renderingu, tuż przed błędem krytycznym
  8. dziękuję za odpowiedzi. Jak ktos ma jeszcze jakiś pomysł to chętnie wysłucham
  9. nic nigdy nie podkręcałem. jak to zrobić, zeby pokazać? słaby ze mnie informatyk
  10. Wysłałem swoja scenę w całości do zrenderowania na innym komputerze, ze dwa razy słabszym. wszystko się ładnie zrenderowało. mi dodatkowo teraz w polowie renderingu wyskakuje niebieski ekran: W czym moze być problem? ;/
  11. zrobiłem test pamięcie "Diagnostyką pamięci wystemu windows" i nie wykrył problemow z ramem... javę mam najnowszą. przeinstalowalem, jak pisałem wczesniej, windowsa na nowo, więc javę też... i nic to nie dało
  12. Dzięki Wam. spróbuję przetestować i jednocześnie czekam jeszcze na podpowiedzi od innych:)
  13. Witajcie! Przeszukałem pół internetu i nic nie mogę znaleźć na ten temat. Mam zrobiony dość duży (ale bez przesady) model w maxie 2014. Renderuję w mental rayu. Model ma 187170 polygonów. materiały: sporo szkła, woda... I wyskakują mi ciągle błędy krytyczne w połowie renderingu. próbowałem dla testów wyłączać niektóre elementy, ukrywać je tak, że scena miała nawet połowę polygonów mniej i ciągle to samo. Odinstalowałem nawet windowsa i zainstalowalem na nowo i nic... wyskakuje zazwyczaj taki błąd: RCMP 0.10 149 MB fatal 821109: runtime exception 0xc0000005: access violation RCMP 0.10 149 MB fatal 821109: runtime exception 0xc0000005: access violation MSG 0.0 146 MB error: A Fatal error occured while rendering with NVIDIA mental ray. This render will abort. NVIDIA mental ray is now in an unstable state and cannot be used any more for this session. To render again with NVIDIA mental ray, please restart 3ds Max. The error is : RCMP 0.10 149 MB fatal 821109: runtime exception 0xc0000005: access violation Nie wiem co robić... W czym tkwi błąd... czy w sprzęcie, czy w scenie, czy w programie? Ten błąd wyskakuje również przy zupełnie innych scenach... Mam (myślę, że) dobry komputer, dotychczas sobie dobrze radził: [TABLE=width: 100%] [TR] [TD]System[/TD] [TD=width: 100%] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2][TABLE=width: 100%] [TR] [TD=width: 10][/TD] [TD=class: SubText, width: 260]Producent[/TD] [TD=class: SubText]MSI[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 10][/TD] [TD=class: SubText, width: 260]Model[/TD] [TD=class: SubText]MS-7751[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 10][/TD] [TD=class: SubText, width: 260]Całkowita ilość pamięci systemowej[/TD] [TD=class: SubText]8,00 GB pamięci RAM[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 10][/TD] [TD=class: SubText, width: 260]Typ systemu[/TD] [TD=class: SubText]64-bitowy system operacyjny I7 3770k 3,5GHz[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 10][/TD] [TD=class: SubText, width: 260]Liczba rdzeni procesora procesor:[/TD] [TD=class: SubText]4[/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE=width: 100%] [TR] [TD]Magazyn[/TD] [TD=width: 100%] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2][TABLE=width: 100%] [TR] [TD=width: 10][/TD] [TD=class: SubText, width: 260]Całkowity rozmiar dysków twardych[/TD] [TD=class: SubText]823 GB[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 10][/TD] [TD=class: SubText, width: 260]Partycja dysku (C:) SSD[/TD] [TD=class: SubText]Wolne: 14 GB (ogółem: 60 GB)[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 10][/TD] [TD=class: SubText, width: 260]Partycja dysku (D:)[/TD] [TD=class: SubText]Wolne: 104 GB (ogółem: 173 GB)[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 10][/TD] [TD=class: SubText, width: 260]Partycja dysku (E:)[/TD] [TD=class: SubText]Wolne: 97 GB (ogółem: 166 GB)[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 10][/TD] [TD=class: SubText, width: 260]Partycja dysku (F:)[/TD] [TD=class: SubText]Wolne: 71 GB (ogółem: 127 GB)[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 10][/TD] [TD=class: SubText, width: 260]Dysk nośnika (G:)[/TD] [TD=class: SubText]Dysk CD/DVD[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 10][/TD] [TD=class: SubText, width: 260]Partycja dysku (I:)[/TD] [TD=class: SubText]Wolne: 118 GB (ogółem: 298 GB)[/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE=width: 100%] [TR] [TD]Grafika[/TD] [TD=width: 100%] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2][TABLE=width: 100%] [TR] [TD=width: 10][/TD] [TD=class: SubText, width: 260]Typ karty wideo[/TD] [TD=class: SubText]NVIDIA GeForce GTX 560 Ti[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 10][/TD] [TD=class: SubText, width: 260]Całkowita dostępna pamięć grafiki[/TD] [TD=class: SubText]4095 MB[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 10][/TD] [TD=class: SubText, width: 260] Dedykowana pamięć grafiki[/TD] [TD=class: SubText]1024 MB[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 10][/TD] [TD=class: SubText, width: 260] Dedykowana pamięć systemowa[/TD] [TD=class: SubText]0 MB[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 10][/TD] [TD=class: SubText, width: 260] Współużytkowana pamięć systemowa[/TD] [TD=class: SubText]3071 MB[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 10][/TD] [TD=class: SubText, width: 260]Wersja sterownika karty wideo[/TD] [TD=class: SubText]9.18.13.1106[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 10][/TD] [TD=class: SubText, width: 260]Rozdzielczość monitora podstawowego[/TD] [TD=class: SubText]1920x1080[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 10][/TD] [TD=class: SubText, width: 260]Wersja programu DirectX[/TD] [TD=class: SubText]DirectX 10[/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE=width: 100%] [TR] [TD]Sieć[/TD] [TD=width: 100%] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2][TABLE=width: 100%] [TR] [TD=width: 10][/TD] [TD=class: SubText, width: 260]Karta sieciowa[/TD] [TD=class: SubText]802.11n USB Wireless LAN Card[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 10][/TD] [TD=class: SubText, width: 260]Karta sieciowa[/TD] [TD=class: SubText]Intel® 82579V Gigabit Network Connection[/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [/TABLE]
  14. Witam. Jestem nowy na forum. Mam oto problem. Chciałem zrobić trawę w 3ds Maxie na podstawie tutoriala i tak jak było tam napisane chciałem wgrać skrypt advpainter. Niedość, że po wybraniu go przez "Run Script" się nie chciał "wgrać", to jeszcze po tym wyskakuje mi taki błąd po uruchomieniu programu: -- Runtime error: Copy error on file: C:\Program files\Autodesk\3Ds Max design 2010\stdplugs\stdscripts\Functions_AdvPainter.ms Nie wiem co mam robić. Proszę o pomoc;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności