-
Cyberpunk 2077 - jak tworzono teaser
Tak to prawda, nie twierdze wcale ze sam oblecialem cala postac. Tomala raczek tez nie robil^^ Trudny temat byl z tym zolnierzem przez hardsurfacy, ktorych jest tam sporo. Nie znam osoby, ktora dorabiala nogi i glowe, bo napewno bym o niej wspomnial. No, ale to przeciez team work nie?
-
Cyberpunk 2077 - jak tworzono teaser
Skany to bardzo fajna sprawa bo z proporcjami nie trzeba mocno walczy i oszczedza sie duzo czasu na tym, ale obrobka jest rownie pracochlonna co robienie tego w tradycyjny sposob od zera. Nie ma sie czego obawiac, ze graficy znikna:)
-
Cyberpunk 2077 - jak tworzono teaser
Jak w zyciu Dziadek, jak w zyciu.
-
Cyberpunk 2077 - jak tworzono teaser
No to ja jeszcze do pieca dorzuce z tymi skanami, robilem zolnierza i pistolet z ktorego celuje do tej panny:) Mialo byc fajnie i szybko, myslalem sobie jest skan wcisne shift w zb i szybko oblece:P (wiekszosc tak mysli) Wcislem shift oblecialem a tu niespodzianka.......... zmieniamy proporcje bo w CDP doszlo do wniosku ze zamalo napakowany no i zaczely sie schody: retopo modyfikacje przepalania naciagania i mowienie po "bulgarsku". Udalo sie jakos zmeczyc retopy porobione zgodnie z tym jak sie szyje ubranka i juz zadowolony z siebie wysylam do korekty a tu kolejne schody....... klapy powinny byc bardziej rozsuniete. No to naciagnalem i okazuje sie ze faudy trzeba jednak z "reki" trzasnac, bo te po rozsunieciu klap okazaly sie za geste i nienaturalne. Caly mikrodetal tez trzeba bylo naniesc z "reki" bo tkanina miala byc pognieciona a po uzyciu shifta wygladala bardziej na skore niz tkanine. Co ja fakow poslalem jak robilem kolnierz w 16 wersjach to tylko ja wiem i zona z dzieckiem. Powiem jeszcze troszke o hardsurfacach, ktorych nikt nie zauwaza. Rece byly robione w calosci w ZB i tak poszlo do teasera, ale po drodze stwierdzilismy, ze to slaba metoda i robilem najpierw podklad w ZB potem przechodzilem do maxa i w maxie robilem retopologie tej bazy i caly detal nanoszony byl juz w maxie zeby pasowalo pod turbomeshsmootha. Strasznie to pracochlonne bylo i mam wysypke jak slysze, ze ktos cos chce z hardsurfacami. No i to tyle jesli chodzi o skany 3d, teraz ocenciee ile zostalo skanu w skanie.
-
Teczka - soda
Baza byla dynameshem z ZB.
-
Teczka - soda
tr3buh - jesli chodzi o Neytiri to wykanczam retopologie i dopiero wtedy bede mogl zamiescic takowa siateczke. Maga moge tylko pokazywac to co zamiescilem, w moim portfolio jest chyba troszke wieksza rozdzialka, albo mi sie tylko tak wydaje. Zapraszam do przegladniecia^^ http://sodafolio.deviantart.com/
-
Teczka - soda
Dzieki za Feedback! Wszystko co mowicie trafione, bede musial to poprawic, do tej pory nie zwrocilem uwagi na ta szczeke^^ Levus szyja to wiem, ze zlo, bo nie zrobiona. Oczywiscie zaczalem nowy model i nie wiem kiedy wroce do Neytiri. OK, pokazuje moj wklad w Wieskowe intro, bo dostalem pozwolenie. Temat wiaze sie z grami, wiec go tu zamieszczam. Pozdrawiam, soda
-
Teczka - soda
Witam wszystkich! Dawno nic nie pokazywalem, wiec czas sie przypomniec na tym forum. Ostatnio robilem Neytiri z Avatara. Narazie sculpcik z Zbrusha. Planuje oteksturowac i Lopoly zrobic, ale zobaczymy czy czas pozwoli. Pozdrawiam, soda
-
Premiera nowego Intra do Wiedźmina 2
Witam, moge sie tylko pochwalic, ze robilem sculpt jednej z postaci do tego cinematica. Bardzo milo wspominam wspolprace z chlopakami z PI, cudownie trafne uwagi, dbalosc o szczegoly i ogolnie jestem pod wrazeniem profesjonalizmu. Bardzo jestem zadowolony z wygladu postaci nad ktora pracowalem. Czytam juz 2 dzien co ludzie pisza na temat tego intra, a samo intro odpalam ca pol godziny:) Jesli chodzi o kulisy to prawde mowiac nie wiem co moge napisac.... NDA itp. Bledy... Panowie o czym Wy mowicie:P to so potkniecia. Wczoraj dopiero zobaczylem jak to intro wyglada i mysle, ze jest duzy postep w stosunku do czesci pierwszej. Czekam na jakis making off a jakby pojawilo sie DVD z produkcji jak w "Sztuce Spadania" to bylbym przeszczesliwy!
-
[propozycja] A moze cos wspolnie? :)
Ja jak cos moge udostepnic moje modeliki z comiconow, w panie z metalowa lapa musze tylko delikatnie noz zaokraglic. Pani ma troszke bardziej podrasowana teksturke i wyglada lepiej niz na tym renderku. Pozdrawiam, soda moje gg:5298835
-
pre-DWV - wyniki!!
Gratki gratki!
-
Postać 3d: Pre DW 'War General'
Jest gites gratki ukonczenia!
-
pre-DWV - wyniki!!
moj glosik tez oddany:]
-
pre-DWV - wyniki!!
Eh chyba musze sie jednak zabrac do skonczenia:P A tak fajnie sie gralo:P
-
Postać 3d: Pre DW 'War General'
Ja bym je jasno niebieskie zrobil i gdzieniegdzie pourywal troszke pior.
soda
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta