Skocz do zawartości

rotgut

Members
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

rotgut's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Polityka Autodesk na pewno uległa zmianie, bo wcześniej (o ile wiem) w ogóle nie dało się odsprzedawać licencji, a teraz można pod warunkiem upgrade'u do najnowszej wersji i wykupienia subskrypcji. Można nawet prościej - kupujący pisze do Rupika lub Procadu prośbę o przeniesienie licencji, jeśli wszystko idzie OK - ja sprzedaję licencję. Tego nie wiem, w moim przypadku "wyjątkowe okoliczności" to nieaktywowana licencja i likwidacja działalności gosp. (o czym też ktoś wspominał jako jedną z możliwości przeniesienia licencji, ale możliwe, że to stara informacja). Tak, jak pisałem – jeśli ktoś jest zainteresowany, najłatwiej będzie zadzwonić do któregoś z resellerów Autodesk - Rupik PVP lub Procad.
  2. Licencja jest - tak, jak piszesz - przypisana do konkretnego nabywcy, ale można za zgodą Autodesku dokonać transferu do nowego użytkownika. Trzeba do tego doliczyć wszystkie koszty wymienione powyżej. Źródło - rozmowa telefoniczna z resellerem Autodesk.
  3. Witam, mam do sprzedania nieaktywowaną licencję 3ds Max 2010 Design. Program jest zapakowany i zaplombowany. Cena 5 000 zł. Orientacyjne koszty upgrade'u: 1 093 zł (€250) Transfer licencji 6 675 zł Upgrade do wersji 2012 (promocja procad.pl do 21 października) 2 305 zł Subskrypcja w sumie 15 073 zł (3 920 zł taniej) za licencję 3ds Max 2012 z subskrypcją.
  4. Witaj, sorry, że prywatnie, ale kupiłem 3ds max 2012. Na codzień jestem Prezesem firmy a prywatnie zaczynam przygodę z grafiką :). Mam problem: Jak wymodelować ołówek ?. Czy możesz udzielić pomocy ?.

    Ps Przepraszam, że nie na forum, ale trochę wstyd

    Leszek

  5. Może ktoś nie wie: w Slate Material Editor zamiast celować w pasek przewijania (w panelu Material/Map browser) można w dowolnym miejscu panelu przeciągnąć środkowym przyciskiem myszy. Działa też w Command Panel.
  6. Super :) Podoba mi się, że w ciemniejszych częściach też widać detal, a mimo to jest dość sporo kontrastu. Teraz dokładnie widzę, o co Ci chodziło w komentarzu do mojego renderu. Jakbym się miał czepiać, to na mój gust troszkę za dużo żółtego (w post?), ale może to kwestia monitora / kierunku.
  7. Musisz się pobawić w optymalizację sceny. Z oczywistych rzeczy: - antyaliasing - sampling materiałów z rozmytymi odbiciami - sampling cieni - blur tekstur - final gather (jeśli używasz) - rozdzielczość - mniejsza ilość klatek na sekundę (jak się da)
  8. Witam, poskładałem w końcu pierwszego demo reela, zapraszam do oglądnięcia. Konstruktywne komentarze mile widziane. :)
  9. O ile dobrze zrozumiałem, co chcesz zrobić: Jeśli musisz już używać modyfikatora slice, to wybierasz w nim opję Split Mesh. Potem konwertujesz do Edit Poly albo używasz takiego modyfikatora.
  10. Faktycznie te rzeczy, które wymieniłeś mogłyby być lepsze. Pewnych rzeczy nie zauważam ślęcząc za długo nad jednym renderem :) Bardzo konkretny feedback, dzięki! Dzięki! Pozdrawiam, Szymon
  11. Witam wszystkich, postanowiłem w końcu coś wrzucić na rodzime forum. :) Model jest ciut leciwy, ale sporo się przy nim nauczyłem. Pierwszy raz zrobiłem też jako-takie wnętrze. Zrobione w 3ds Max; render środka i tyłu w VRay-u, przód w Mental Ray. Komentarze mile widziane. :) Pozdrawiam, Szymon
  12. A nie włączasz czasem daylight system? Bo ustawiłem na szybko scenę z sunlight i volume light na target light i wszystko działa: Jeżeli włączasz daylight system to prawdopodobnie włączasz też exposure control, a wtedy trzeba wszystkie nie-fizyczne światła wzmocnić (najłatwiej w exposure control wybrać unitless physical scale i wpisać +/- 80000)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności