Skocz do zawartości

dR. Mahoney

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. dR. Mahoney odpowiedział dR. Mahoney → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Hmm, nie wiem gdzie ustawić gamma override. Normalka jest w png, wrzucona w slot bump jako normal bump.
  2. dR. Mahoney odpowiedział dR. Mahoney → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Teraz sprawdzałem inny obiekt. W marmosecie normal mapa wypalone z xNormal'a wygląda dobrze. Po wrzuceniu do maxa dzieją się też cuda. Flip na green wcale mi nie pomaga. Albo normal mapa przestaje być czytelna/zanika detal, albo dalej jest widoczny brzydki flip na seamie. Do tego widać quady, a jest smooth shading. max: mapka: marmoset:
  3. dR. Mahoney odpowiedział dR. Mahoney → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Może to zabrzmi dziwnie, ale po przełączeniu przy bitmapie z tangent na local xyz problem zniknął, ale to chyba nie jest poprawne rozwiązanie? W viewporcie jest ok. Sprawdzałem nawet w Marmosecie i tam cały model był wyświetlany ok.
  4. dR. Mahoney dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam was, mam problem z normal mapą wyświetlaną na renderze przez v-ray'a. Powstaje dziwna granica w odcieniu od miejsca przecięcia siatki(flip?). Obrazek lepiej zobrazuje to, o co mi chodzi. Po wyłączeniu normal mapy problem znika.
  5. dR. Mahoney odpowiedział dR. Mahoney → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    O, dziękuję pięknie.
  6. dR. Mahoney odpowiedział dR. Mahoney → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    O, właśnie mi się przypomniało, miałem zapytać tutaj. Ktoś zna jakąś książkę/źródło z proporcjami ciała, coś o anatomii też, pozach itd?
  7. dR. Mahoney odpowiedział dR. Mahoney → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Takie ćwiczenie/próba. Najgorzej chyba z tą nogą heh.
  8. dR. Mahoney odpowiedział dR. Mahoney → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Trochę poprawiłem tą lewą stronę
  9. dR. Mahoney odpowiedział dR. Mahoney → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    CUKIERASS: podziubdziam jeszcze tę lewą stronę jak sugerujesz. Wish69: to chyba wynika z przyzwyczajenia do formatu 16:9, ekranu itd. i przez plansze tego formatu na uczelni. Widzę, że wszysdtko robie pod widescreen heh. Trzeba to złamać.
  10. dR. Mahoney odpowiedział dR. Mahoney → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Hej, zerknę na tą pozycję, na pewno nie zaszkodzi :) . Trzeba iść do przodu, aby nie było błędów później hehe. Tymczasem dodaję kolejny rysunek, z dzisiaj, teraz jakieś parę godzinek robiłem, wzorując się na jakimś zdjęciu.
  11. dR. Mahoney odpowiedział dR. Mahoney → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    kolejny rysunek
  12. dR. Mahoney odpowiedział dR. Mahoney → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Drugie wypociny, w ramach ćwiczeń nad światłem.
  13. dR. Mahoney dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Witam, postanowiłem założyć teczkę 2d. Sprawiłem sobie wreszcie tablet i można zacząć tworzyć. Zaczynam od obrazka, który sobie teraz tworzę. To może zaboleć, no ale cóż - do odważnych świat należy. Liczę na jakieś podpowiedzi, sugestie, komentarze, cokolwiek.
  14. dR. Mahoney odpowiedział dR. Mahoney → na odpowiedź w temacie → Bitwa3D: Kryzys
    Koniec pracy. Aktualizacja w pierwszym poście. http://img849.imageshack.us/img849/6450/finala.png
  15. dR. Mahoney odpowiedział dR. Mahoney → na odpowiedź w temacie → Bitwa3D: Kryzys
    Jeszcze tak przed snem wprowadziłem parę poprawek. I znów high res: http://img839.imageshack.us/img839/2306/ihopeitsfinalverhigh.png

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności