-
V-Ray i normal map - flip na seamie?
Hmm, nie wiem gdzie ustawić gamma override. Normalka jest w png, wrzucona w slot bump jako normal bump.
-
V-Ray i normal map - flip na seamie?
Teraz sprawdzałem inny obiekt. W marmosecie normal mapa wypalone z xNormal'a wygląda dobrze. Po wrzuceniu do maxa dzieją się też cuda. Flip na green wcale mi nie pomaga. Albo normal mapa przestaje być czytelna/zanika detal, albo dalej jest widoczny brzydki flip na seamie. Do tego widać quady, a jest smooth shading. max: mapka: marmoset:
-
V-Ray i normal map - flip na seamie?
Może to zabrzmi dziwnie, ale po przełączeniu przy bitmapie z tangent na local xyz problem zniknął, ale to chyba nie jest poprawne rozwiązanie? W viewporcie jest ok. Sprawdzałem nawet w Marmosecie i tam cały model był wyświetlany ok.
-
V-Ray i normal map - flip na seamie?
Witam was, mam problem z normal mapą wyświetlaną na renderze przez v-ray'a. Powstaje dziwna granica w odcieniu od miejsca przecięcia siatki(flip?). Obrazek lepiej zobrazuje to, o co mi chodzi. Po wyłączeniu normal mapy problem znika.
- dR. Mahoney
- dR. Mahoney
- dR. Mahoney
- dR. Mahoney
- dR. Mahoney
- dR. Mahoney
- dR. Mahoney
- dR. Mahoney
- dR. Mahoney
-
[Kryzys] The Edge [FINISHED]
Koniec pracy. Aktualizacja w pierwszym poście. http://img849.imageshack.us/img849/6450/finala.png
-
[Kryzys] The Edge [FINISHED]
Jeszcze tak przed snem wprowadziłem parę poprawek. I znów high res: http://img839.imageshack.us/img839/2306/ihopeitsfinalverhigh.png
dR. Mahoney
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta