Skocz do zawartości

pucios

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. pucios odpowiedział phlox_subulata → na odpowiedź w temacie → Mini-Bitwa
    zaliczenie? Doktorant?
  2. pucios odpowiedział phlox_subulata → na odpowiedź w temacie → Mini-Bitwa
    kozackie autko wybrałeś, powodzenia.
  3. pucios odpowiedział D3SIGN → na odpowiedź w temacie → Mini-Bitwa
    http://www.smcars.net/ sprawdź tu. Żeby pobrać blueprinty trzeba być zalogowanym.
  4. pucios odpowiedział Smoku → na odpowiedź w temacie → Mini-Bitwa
    witam:), Mercedes G-Class (2007) zaklepuje.
  5. pucios odpowiedział pucios → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    rally a możesz powiedzieć dokładnie co jest w niej nie tak żebym wiedział na przyszłość. A Twój temat z chęcią przejże:)
  6. pucios odpowiedział pucios → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    a mozesz wskazac gdzie jest taka nie rownomierna? Siatka jest z tutoriala :P. I zamierzam brnać w nia dalej. Wszystko do maski jest krzywe i zdaje sobie z tego sprawe ale to jest kwestia godzin i ja poprawie chcialem zebyscie ocenili co jest zle w przednim zderzaku w którym i tak sa blędy. Nie bede zaczynac od nowa bo nie mam na to sil jak sam mowiles:D
  7. pucios dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Witam:), Od niedawna zająłem się modelowaniem Ferrari F430, niestety nie zabrnąłem daleko ponieważ nie mam doświadczenia i nie wiem czy mogę ciąć dalej siatkę czy może coś poprawić. Przymierzam się do wycięcia przedniej maski. I nie wiem czy mogę już to zrobić czy coś jeszcze poprawić. Wskażcie błędy i poprawki będę bardzo wdzięczny:). Wiem ze maska jest trochę krzywa w górnym rogu ale to poprawie:). I nadkole nie jest jeszcze wymodelowane. Najwięcej pracy pochłonął mi zderzak, z którego jestem zadowolony:). Co sądzicie?
  8. :D szczuro niezły pogrom :D. Konkretny model:)
  9. A oto ciężarówa ode mnie: Soft to 3ds Max 2010. Czas pracy około minut 90 minut
  10. Sory zdublowało posta.
  11. Dzięki za słowa krytyki i linki do tutoriali. Na pewno niedługo wstawię coś nowego. I tak jak pisałeś skupie się na mniejszej liczbie elementów. Już nawet mam pomysł. Touch a masz może jakieś wskazówki do mapowania. Bo tego totalnie nie ogarniam.
  12. Pracuje w maxie 2010 + vray. Ognisty sufitu nie ma to fakt bo nie wiedzialem jak doswietlic caly pokoj. A polki dojrzałem dopiero po renderingu. Przyznam sie ze światłem to moje początki. I to mi sprawiło najwięcej problemu. Touch co byś proponował jak już wiesz jaki to soft
  13. A to drugi rendering :
  14. Jako, że to mój pierwszy poważniejszy rendering wstawię go w ten teamat:). . Oceńcie moją prace, krytyka mile wdziana.
  15. a w tym momencie zostawić ten model jak jest i robic dalej?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności