Super praca. Bardzo ładnie to wygląda wszystko.
Jedyne co mi nie leży z tzw konstruktywnej krytyki:) to ostatni kadr. Moim zdaniem za bardzo skupia się na lampach wiszących. Dałbym trochę niżej:) Pozdrawiam.
Kiedy importuje obiekt do sceny i okazuje się, że nie jest w odpowiedniej skali, skaluję go, a następnie kiedy nakładam UVW Map i ustawiam na Real World Scale tekstury nakładają się nie w realnych wartościach tylko są pomniejszone/powiększone o wielokrotność wcześniejszego skalowania obiektu.
Wiem już, że jest coś takiego jak XForm co zapobiega temu ale czy jest możliwe zmienić to nieprawdziwe mapowanie kiedy obiekt jest już zeskalowany, a wcześniej nie założyło się XForma?
Męczy mnie to strasznie i przeszkadza w pracy. Wszelkie wskazówki poproszę.
Game mam ustawiona dobrze.
Jak nacisne ctrl+L to robi sie jeszcze ciemniej:) Swiatla mam zalaczone.
A u Was bialy kolor ustawiony na kulce w materiale edistorze jest tak samo bialy w viewporcie?
To jasne, ze mam zaznaczone, napisalem ze pracuje w LWF, problem w tym ze kolory i kolor tekstur w material editorze a w viewporcie bardzo sie roznia - sa duzo ciemniejsze w viewporcie
Pracujena 3Dmax 2011, Vray, LWF
Przerzucilem sporo w sieci i nie moge nic znalesc.
Czy jest jakis sposob aby kolory z material edytora zgadzaly sie z tymi wyswietlanymi w maxowym viewporcie?
Powstal problem po przeinstalowaniu Maxa.
Bedac w Edit Poly, badz klikajac na obiekt, ktory ma nalozony modyfikator Edit Poly nie dzialaja skroty np Perspective, Left View itd. Wczesniej tego nie mialem, bedac w Edit Poly swobodnie moglem przelaczac sie pomiedzy widokami, a teraz zalaczaja sie skroty funkcji Edit Poly.
Jak to zmienic, bo nie da sie pracowac?
Zbychu>> Co sie miesci nad kanapa w miejscu fornirowanych plyt? Bo w jednej wersjii pokazujesz ze z boku sa polki na ksiazki a co w dalszej czesci tej sciany? W drugiej wersji sa same fornirowane plyty? Gdzie jest miejsce w kuchni na plyte grzewcza bo jej nie widac?
Mam problem. Jestem w polowie pracy nad wizka domku jednorodzinnego i nagle cos sie skopalo tzn rendering zaczyna spowalniac z 10 razy.
Dostaje komunikat "Warning: Scene bouncing box is too large, possible raycast errors"
a nastepnie wyswietla mi sie dziesiatki komunikatow "Warning: Invalide bump normals"
Wydaje mi sie, ze problem pojawil sie jak zaczalem sie bawic proxy i wstawiac rozne drzewka do sceny ale moge sie mylic.
W tej chwili cala roslinoosc usunieta a scena nie chce sie renderowac normalnie tylko trwa w nieskonczonosc prawie. Pomocy