Skocz do zawartości

fabws

Members
  • Liczba zawartości

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

fabws's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Super praca. Bardzo ładnie to wygląda wszystko. Jedyne co mi nie leży z tzw konstruktywnej krytyki:) to ostatni kadr. Moim zdaniem za bardzo skupia się na lampach wiszących. Dałbym trochę niżej:) Pozdrawiam.
  2. fabws

    Interior: Paris apartment

    Bardzo fajne wnętrze i ciekawe kadry. Czyste rendery.!!! Czy mógłbyś powiedzieć więcej o materiale podłogi? Interesowałyby mnie też ustawienia GI?
  3. Kiedy importuje obiekt do sceny i okazuje się, że nie jest w odpowiedniej skali, skaluję go, a następnie kiedy nakładam UVW Map i ustawiam na Real World Scale tekstury nakładają się nie w realnych wartościach tylko są pomniejszone/powiększone o wielokrotność wcześniejszego skalowania obiektu. Wiem już, że jest coś takiego jak XForm co zapobiega temu ale czy jest możliwe zmienić to nieprawdziwe mapowanie kiedy obiekt jest już zeskalowany, a wcześniej nie założyło się XForma? Męczy mnie to strasznie i przeszkadza w pracy. Wszelkie wskazówki poproszę.
  4. Game mam ustawiona dobrze. Jak nacisne ctrl+L to robi sie jeszcze ciemniej:) Swiatla mam zalaczone. A u Was bialy kolor ustawiony na kulce w materiale edistorze jest tak samo bialy w viewporcie?
  5. Napisalem ze tekstury i kolory sa ciemniejsze w viewporcie
  6. To jasne, ze mam zaznaczone, napisalem ze pracuje w LWF, problem w tym ze kolory i kolor tekstur w material editorze a w viewporcie bardzo sie roznia - sa duzo ciemniejsze w viewporcie
  7. Pracujena 3Dmax 2011, Vray, LWF Przerzucilem sporo w sieci i nie moge nic znalesc. Czy jest jakis sposob aby kolory z material edytora zgadzaly sie z tymi wyswietlanymi w maxowym viewporcie?
  8. Dzieki. Max potrafi zaskoczyc:)
  9. Powstal problem po przeinstalowaniu Maxa. Bedac w Edit Poly, badz klikajac na obiekt, ktory ma nalozony modyfikator Edit Poly nie dzialaja skroty np Perspective, Left View itd. Wczesniej tego nie mialem, bedac w Edit Poly swobodnie moglem przelaczac sie pomiedzy widokami, a teraz zalaczaja sie skroty funkcji Edit Poly. Jak to zmienic, bo nie da sie pracowac?
  10. Bardzo ładne prace. Jak swiecone te dzienne?:) Czy to vray sun and sky?
  11. Dlaczego jak zmieniam mape nieba pod F8 z vraysun na mape jpg nieba przy tych samych ustawieniach fizycznej kamery niebo jest ciemne? Czy to normalne?
  12. Zbychu>> Co sie miesci nad kanapa w miejscu fornirowanych plyt? Bo w jednej wersjii pokazujesz ze z boku sa polki na ksiazki a co w dalszej czesci tej sciany? W drugiej wersji sa same fornirowane plyty? Gdzie jest miejsce w kuchni na plyte grzewcza bo jej nie widac?
  13. Ok mam. Alarm odwolany.
  14. Mam problem. Jestem w polowie pracy nad wizka domku jednorodzinnego i nagle cos sie skopalo tzn rendering zaczyna spowalniac z 10 razy. Dostaje komunikat "Warning: Scene bouncing box is too large, possible raycast errors" a nastepnie wyswietla mi sie dziesiatki komunikatow "Warning: Invalide bump normals" Wydaje mi sie, ze problem pojawil sie jak zaczalem sie bawic proxy i wstawiac rozne drzewka do sceny ale moge sie mylic. W tej chwili cala roslinoosc usunieta a scena nie chce sie renderowac normalnie tylko trwa w nieskonczonosc prawie. Pomocy
  15. Nic nie widac. Czemu tak ciemno?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności