Skocz do zawartości

Dead

Members
  • Liczba zawartości

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Lublin

Dead's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Dead

    reactor: firanka

    dziala :) thx a wie ktos czym sie rozni concave od convex ?
  2. witam. mam taki problemik, po zanimowaniu firanki odstaje ona nienaturalnie od sciany i okna, ma ktoś jakąś rade na to ? wszystko jest ustawione na concave: use mesh, ktos wie jak to zrobic zeby sobie zwisała swobodnie ? i jakby mi ktoś mogł wytłumaczyć czym sie rożni convex od concave :) z gory thx
  3. Dead

    niedziałający vraylight

    heh thx znowu :) dziala, co do żarówki... jeśli bym dał pomniejszoną zarówke do srodka i to poskladal w jedno z tym samym materialem i z IOR 1.5 albo cos kolo tego to powinno byc dobrze ? czy moze wyjść jakies szkło podobne do tego ?
  4. Dead

    niedziałający vraylight

    ten render wyzej byl z gi przez to tak dlugo ;] co do method to ..emm... nie wiem co zabardzo napisac :) znaczy sie jesli chodzi ci o to co mam w first i second bounces to w first irradiance map a second to photon map. mialo byc na podstawie tego tutoriala (ta część z The CornelBox) -> http://www.vrayrender.com/stuff/PMapTutorial/ a czy to to moze byc wina tego ze ta zarowka jest podzielona na 3 czesci i tam jest szkło - chrom - szkło ? moze ten chrom cos nie teges. jutro sproboje bez chromu
  5. Dead

    niedziałający vraylight

    fog color jest ustawiony na biały, affect shadows tez jest wlaczone, jak wyłączylem affect shadows to przy 2x omni bylo tak samo :( acha material szkła jest sciagniety z vray.info EDIT: http://www.vray.info/topics/t0068.asp - to tez nie pomaga :/
  6. Dead

    niedziałający vraylight

    kożystajac z okazji ze już tu jest topic i zeby niezaśmiecać ma ktoś jakis patent na szkło które zrobilo się troche zabardzo ciemne ?
  7. Dead

    niedziałający vraylight

    no decay dziala :) thx tylko teraz troche dlugo sie renderuje...
  8. witam, zrobilem taki oto modelik (jeszcze nie dokonczony ale mniejsza z tym) i mam problem. Żarówki sa podzielone na 2 części na świecąca i nie świecąca :) i w środku każdej żarówki jest vraylight plane 2x2cm z invisible i double sided (reszta tak jak bylo standardowo). Dałem także exclude cześci świecącej i teoretycznie powinno dzialać... (przynajmniej tak mi sie wydaje). 1 obrazek: całość oświetlona omni bez cieni + vraylights w zarowkach 2 obrazek: same vraylighty włączone (jak widac jedyne co oświetla to vraylightmtl na częsciach swiecących zarowek) I co byście poradzili żeby to chciało świecic ?
  9. hehe fajny pomysł ta "Śnieżka" tylko trzeba było napisac VODKA :D
  10. a może na podłogę dać białe kafelki wypucowane że po oczach razi i sciany tez białe, wszystko ładnie wyczyszczone, aż błyszczy :) i oczywiscie wszedzie w tym czysciutkim pomieszczeniu krew :)
  11. a ten szary prostokacik to jest lustro ? czy co to ?
  12. albo mi sie wydaje (ale moze sie nie znam) ale zlew jest zwykle \"w szafce\" tzn jest takie specjalne wyciecie pod zlew
  13. Dead

    relistyczna chmura

    można jeszcze użyc afterburn :) w helpie jest cos napisane o robieniu humurek
  14. stołek i stół maja troche zacienkie nogi, przynajmniej tak mi sie wydaje :)
  15. te dwa kwadratowe otwory troche za kwadratowo wygladaja :) (znaczy sie zbyt dokładne krawędzie)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności