witam. mam taki problemik, po zanimowaniu firanki odstaje ona nienaturalnie od sciany i okna, ma ktoś jakąś rade na to ? wszystko jest ustawione na concave: use mesh, ktos wie jak to zrobic zeby sobie zwisała swobodnie ?
i jakby mi ktoś mogł wytłumaczyć czym sie rożni convex od concave :) z gory thx
heh thx znowu :) dziala, co do żarówki... jeśli bym dał pomniejszoną zarówke do srodka i to poskladal w jedno z tym samym materialem i z IOR 1.5 albo cos kolo tego to powinno byc dobrze ? czy moze wyjść jakies szkło podobne do tego ?
ten render wyzej byl z gi przez to tak dlugo ;]
co do method to ..emm... nie wiem co zabardzo napisac :) znaczy sie jesli chodzi ci o to co mam w first i second bounces to w first irradiance map a second to photon map. mialo byc na podstawie tego tutoriala (ta część z The CornelBox) -> http://www.vrayrender.com/stuff/PMapTutorial/
a czy to to moze byc wina tego ze ta zarowka jest podzielona na 3 czesci i tam jest szkło - chrom - szkło ? moze ten chrom cos nie teges. jutro sproboje bez chromu
fog color jest ustawiony na biały, affect shadows tez jest wlaczone, jak wyłączylem affect shadows to przy 2x omni bylo tak samo :( acha material szkła jest sciagniety z vray.info
EDIT: http://www.vray.info/topics/t0068.asp - to tez nie pomaga :/
witam, zrobilem taki oto modelik (jeszcze nie dokonczony ale mniejsza z tym) i mam problem. Żarówki sa podzielone na 2 części na świecąca i nie świecąca :) i w środku każdej żarówki jest vraylight plane 2x2cm z invisible i double sided (reszta tak jak bylo standardowo). Dałem także exclude cześci świecącej i teoretycznie powinno dzialać... (przynajmniej tak mi sie wydaje).
1 obrazek: całość oświetlona omni bez cieni + vraylights w zarowkach
2 obrazek: same vraylighty włączone (jak widac jedyne co oświetla to vraylightmtl na częsciach swiecących zarowek)
I co byście poradzili żeby to chciało świecic ?
a może na podłogę dać białe kafelki wypucowane że po oczach razi i sciany tez białe, wszystko ładnie wyczyszczone, aż błyszczy :) i oczywiscie wszedzie w tym czysciutkim pomieszczeniu krew :)