Skocz do zawartości

Dead

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Dead odpowiedział Dead → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    dziala :) thx a wie ktos czym sie rozni concave od convex ?
  2. Dead dodał odpowiedź w temacie → w Rigging & Animation
    witam. mam taki problemik, po zanimowaniu firanki odstaje ona nienaturalnie od sciany i okna, ma ktoś jakąś rade na to ? wszystko jest ustawione na concave: use mesh, ktos wie jak to zrobic zeby sobie zwisała swobodnie ? i jakby mi ktoś mogł wytłumaczyć czym sie rożni convex od concave :) z gory thx
  3. Dead odpowiedział Dead → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    heh thx znowu :) dziala, co do żarówki... jeśli bym dał pomniejszoną zarówke do srodka i to poskladal w jedno z tym samym materialem i z IOR 1.5 albo cos kolo tego to powinno byc dobrze ? czy moze wyjść jakies szkło podobne do tego ?
  4. Dead odpowiedział Dead → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    ten render wyzej byl z gi przez to tak dlugo ;] co do method to ..emm... nie wiem co zabardzo napisac :) znaczy sie jesli chodzi ci o to co mam w first i second bounces to w first irradiance map a second to photon map. mialo byc na podstawie tego tutoriala (ta część z The CornelBox) -> http://www.vrayrender.com/stuff/PMapTutorial/ a czy to to moze byc wina tego ze ta zarowka jest podzielona na 3 czesci i tam jest szkło - chrom - szkło ? moze ten chrom cos nie teges. jutro sproboje bez chromu
  5. Dead odpowiedział Dead → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    fog color jest ustawiony na biały, affect shadows tez jest wlaczone, jak wyłączylem affect shadows to przy 2x omni bylo tak samo :( acha material szkła jest sciagniety z vray.info EDIT: http://www.vray.info/topics/t0068.asp - to tez nie pomaga :/
  6. Dead odpowiedział Dead → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    kożystajac z okazji ze już tu jest topic i zeby niezaśmiecać ma ktoś jakis patent na szkło które zrobilo się troche zabardzo ciemne ?
  7. Dead odpowiedział Dead → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    no decay dziala :) thx tylko teraz troche dlugo sie renderuje...
  8. Dead dodał odpowiedź w temacie → w V-Ray
    witam, zrobilem taki oto modelik (jeszcze nie dokonczony ale mniejsza z tym) i mam problem. Żarówki sa podzielone na 2 części na świecąca i nie świecąca :) i w środku każdej żarówki jest vraylight plane 2x2cm z invisible i double sided (reszta tak jak bylo standardowo). Dałem także exclude cześci świecącej i teoretycznie powinno dzialać... (przynajmniej tak mi sie wydaje). 1 obrazek: całość oświetlona omni bez cieni + vraylights w zarowkach 2 obrazek: same vraylighty włączone (jak widac jedyne co oświetla to vraylightmtl na częsciach swiecących zarowek) I co byście poradzili żeby to chciało świecic ?
  9. Dead odpowiedział nonejm → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    hehe fajny pomysł ta "Śnieżka" tylko trzeba było napisac VODKA :D
  10. Dead odpowiedział odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    a może na podłogę dać białe kafelki wypucowane że po oczach razi i sciany tez białe, wszystko ładnie wyczyszczone, aż błyszczy :) i oczywiscie wszedzie w tym czysciutkim pomieszczeniu krew :)
  11. Dead odpowiedział technoon → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    a ten szary prostokacik to jest lustro ? czy co to ?
  12. Dead odpowiedział technoon → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    albo mi sie wydaje (ale moze sie nie znam) ale zlew jest zwykle \"w szafce\" tzn jest takie specjalne wyciecie pod zlew
  13. Dead odpowiedział halogen → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    można jeszcze użyc afterburn :) w helpie jest cos napisane o robieniu humurek
  14. Dead odpowiedział Chalek → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    stołek i stół maja troche zacienkie nogi, przynajmniej tak mi sie wydaje :)
  15. Dead odpowiedział sith_LORD → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    te dwa kwadratowe otwory troche za kwadratowo wygladaja :) (znaczy sie zbyt dokładne krawędzie)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności