Jump to content

MatikLS

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

MatikLS's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputation

  1. Piwo niestety tak sie też nie da :(
  2. Witam czemu nie moge texturować poprzez przeciągnięcie fotki z pulpitu na boxa (wcześniej tak mogłem) Jeżeli dało by sie to naprawić :P porszę o pomoc
  3. Mam 2 boxy jak widać one są równo ustawione (patrz okno left) a w perspective widać co pokazuje (są przesunięte) wie kto jak to naprawić ?
  4. Patrzcie na okno left i na perspetcive :( Wiecie jak to naprawić ?
  5. Ok dzięki koledzy :P Znacie jakiś szybki sposób na dodanie vertexów ?
  6. A i jeszcze 1 pytanko , czemu gdy oddalam kamere to mi modele świrują tworzą jakby iluzje(przemieszczają sie) a gdy przybliże to jest git ? przy renderze też git ale jak modeluje to często psuje przez to model :(
  7. Nieee :P Chodzi oto aby to wygładzić i nie popsuć siatki :) Bo jak robie dzióre w plane i przeciągne jej krawędzie z shiftem to jest git ale strasznie kanciata a ja chcem to wygładzić nie tracąc kształtów :)
  8. Witam :) Chciałbym zaokrąglić te krawędzie Tak żeby ładnie sie komponowały z maską :) Dając turbosmooth Tworzy sie takie dziadostwo :(
  9. MatikLS

    2 obiekty

    A znasz może jakieś stronki z materiałami do 3ds max 2010 ?
  10. MatikLS

    2 obiekty

    Czemu jak oddalam kamere to nałożone na siebie obiekty sie przesuwają a jak przybliże to jest git ? Jak to naprawić :S I może ktoś też napisać jak dodawać nowe pliki .mat do 3ds max 2011 ? Bo mi ich nie wykrywa tzn są czarne :/
  11. model zrobiłem z boxów i cylindrów + chamfer cylindrów :) napis + emblemat to texturka :) Wszystko na potrzeby gry :) Dodam że modeluje już 1 tyg :D
  12. Konwertuje je na i3d. Ścianki są nie widoczne po konwercie :( Ścianki zanikają po użyci mirror :/
  13. Możesz troche więcej napisać ? :) Bo modeluje w 3ds maxie już tyg i wszystkiego nie łapie
  14. Wiecie moze jak naprawić zanikające ścianki po konwercie ? Model robie z boxów jakby co :D
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy