@uncle do modelowania i animowania ruchów postaci jeszcze mi daleko.
@natas może powiedziałbyś co w takim razie jest nie tak. To że szału nie ma to nie jest wiadomość. Chciałem się zapoznać z procesem tworzenia czegoś więcej niż lecącej kulki rozwalającej ścianę. Może rozwinąłbyś swoją myśl?
@RONIN teksturę miałem w pakiecie zakupionego kursu na allegro. Możliwe że tam też się znajduje :)
Pozdrawiam.
Witam!
Chciałbym się pochwalić swoją pierwszą animacją. Prosiłbym o komentarze, uwagi oraz krytykę. Kompletny opis zawarty jest pod filmikiem.
Pozdrawiam!
GRiPi, nie kierowałem się niczym. Modelowałem to po prostu z głowy, tak mnie jakoś naszło :D
Lucek, jeśli dział nie jest odpowiedni to proszę przenieść.
Tamto w porządku było. Iterations na 1 było ustawione :). Nigdy z tego nie korzystałem, zawsze 1 wystarczało i dlatego nie wpadłem na to żeby zwiększyć :D. W każdym razie dzięki wielkie jeszcze raz ;). Pozdrawiam.
Ok dzięki wielkie. Zrobię tak samo na Twojej pracy.
Ja zawsze robię w Editable poly.. u Ciebie jest mesh. Niestety nie robi to różnicy bo jak dodaję TurboSmooth to wszystko jest takie jak w pierwszym poście.
No to jest problem.. ciągle wychodzi tak samo. Usuwam wszystkie (9) poly łącznie ze szprychą. Robię nowe za pomocą bridge i usuwam środkową tam gdzie ma być szprycha. Nową szprychę również tworzę za pomocą bridge. Efekt taki sam.
Właśnie problem polega na tym, że wszystko jest proste. Dodałem nowe krawędzie tuż przy kole po to by nie wygładzało ich wzdłuż. Jak to usuwam to jest jeszcze gorzej. A jeśli chodzi o kształt poligonów to niestety ale wszystko wokół jest prostokątem...
Wszystko jest również posklejane tak jak trzeba. Totalnie nie mam pojęcia o co w tym chodzi...
Witam!
Mam problem z wygładzeniem fragmentu koła. Poniższe zrzuty wszystko wyjaśnią.
Rzut ogólny:
Bez wygładzania + siatka:
Z wygładzaniem + siatka:
Wygładzanie bez siatki: