Skocz do zawartości

thegame

Members
  • Liczba zawartości

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

thegame's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. thegame

    Animacja 3D: Cannon

    @uncle do modelowania i animowania ruchów postaci jeszcze mi daleko. @natas może powiedziałbyś co w takim razie jest nie tak. To że szału nie ma to nie jest wiadomość. Chciałem się zapoznać z procesem tworzenia czegoś więcej niż lecącej kulki rozwalającej ścianę. Może rozwinąłbyś swoją myśl? @RONIN teksturę miałem w pakiecie zakupionego kursu na allegro. Możliwe że tam też się znajduje :) Pozdrawiam.
  2. Witam! Chciałbym się pochwalić swoją pierwszą animacją. Prosiłbym o komentarze, uwagi oraz krytykę. Kompletny opis zawarty jest pod filmikiem. Pozdrawiam!
  3. GRiPi, nie kierowałem się niczym. Modelowałem to po prostu z głowy, tak mnie jakoś naszło :D Lucek, jeśli dział nie jest odpowiedni to proszę przenieść.
  4. Witam! Chciałbym pochwalić się przed Wami pierwszym w 100% ukończonym projektem - armatą. Proszę o opinie :)
  5. thegame

    Krzywe wygładzanie

    Tamto w porządku było. Iterations na 1 było ustawione :). Nigdy z tego nie korzystałem, zawsze 1 wystarczało i dlatego nie wpadłem na to żeby zwiększyć :D. W każdym razie dzięki wielkie jeszcze raz ;). Pozdrawiam.
  6. thegame

    Krzywe wygładzanie

    Tak, z tą różnicą że u Ciebie ta deformacja jest bardziej równa. A konkretniej (to jest już po TS):
  7. thegame

    Krzywe wygładzanie

    Ok dzięki wielkie. Zrobię tak samo na Twojej pracy. Ja zawsze robię w Editable poly.. u Ciebie jest mesh. Niestety nie robi to różnicy bo jak dodaję TurboSmooth to wszystko jest takie jak w pierwszym poście.
  8. thegame

    Krzywe wygładzanie

    No to jest problem.. ciągle wychodzi tak samo. Usuwam wszystkie (9) poly łącznie ze szprychą. Robię nowe za pomocą bridge i usuwam środkową tam gdzie ma być szprycha. Nową szprychę również tworzę za pomocą bridge. Efekt taki sam.
  9. thegame

    Krzywe wygładzanie

    Jak złączyłeś szprychę z kołem?
  10. thegame

    Krzywe wygładzanie

    Mi po użyciu bridge wychodzi jeszcze gorzej.. mógłbyś pokazać efekt swojej pracy?
  11. thegame

    Krzywe wygładzanie

    http://speedy.sh/r2evQ/1.max Proszę bardzo. Z góry serdecznie dziękuję.
  12. thegame

    Krzywe wygładzanie

    Właśnie problem polega na tym, że wszystko jest proste. Dodałem nowe krawędzie tuż przy kole po to by nie wygładzało ich wzdłuż. Jak to usuwam to jest jeszcze gorzej. A jeśli chodzi o kształt poligonów to niestety ale wszystko wokół jest prostokątem... Wszystko jest również posklejane tak jak trzeba. Totalnie nie mam pojęcia o co w tym chodzi...
  13. Witam! Mam problem z wygładzeniem fragmentu koła. Poniższe zrzuty wszystko wyjaśnią. Rzut ogólny: Bez wygładzania + siatka: Z wygładzaniem + siatka: Wygładzanie bez siatki:
  14. Nie po prostu takie jest ułożenie siatki.. nie mogę już z tym nic zrobić, bo nie wiem czemu ale zniknęła mi możliwość wyłączenia TurboSmooth...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności