
thegame
Members-
Content Count
46 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
10 GoodAbout thegame
-
Rank
Member
-
@uncle do modelowania i animowania ruchów postaci jeszcze mi daleko. @natas może powiedziałbyś co w takim razie jest nie tak. To że szału nie ma to nie jest wiadomość. Chciałem się zapoznać z procesem tworzenia czegoś więcej niż lecącej kulki rozwalającej ścianę. Może rozwinąłbyś swoją myśl? @RONIN teksturę miałem w pakiecie zakupionego kursu na allegro. Możliwe że tam też się znajduje :) Pozdrawiam.
-
Witam! Chciałbym się pochwalić swoją pierwszą animacją. Prosiłbym o komentarze, uwagi oraz krytykę. Kompletny opis zawarty jest pod filmikiem. Pozdrawiam!
-
GRiPi, nie kierowałem się niczym. Modelowałem to po prostu z głowy, tak mnie jakoś naszło :D Lucek, jeśli dział nie jest odpowiedni to proszę przenieść.
-
Witam! Chciałbym pochwalić się przed Wami pierwszym w 100% ukończonym projektem - armatą. Proszę o opinie :)
-
Tamto w porządku było. Iterations na 1 było ustawione :). Nigdy z tego nie korzystałem, zawsze 1 wystarczało i dlatego nie wpadłem na to żeby zwiększyć :D. W każdym razie dzięki wielkie jeszcze raz ;). Pozdrawiam.
-
Tak, z tą różnicą że u Ciebie ta deformacja jest bardziej równa. A konkretniej (to jest już po TS):
-
Ok dzięki wielkie. Zrobię tak samo na Twojej pracy. Ja zawsze robię w Editable poly.. u Ciebie jest mesh. Niestety nie robi to różnicy bo jak dodaję TurboSmooth to wszystko jest takie jak w pierwszym poście.
-
No to jest problem.. ciągle wychodzi tak samo. Usuwam wszystkie (9) poly łącznie ze szprychą. Robię nowe za pomocą bridge i usuwam środkową tam gdzie ma być szprycha. Nową szprychę również tworzę za pomocą bridge. Efekt taki sam.
-
Jak złączyłeś szprychę z kołem?
-
Mi po użyciu bridge wychodzi jeszcze gorzej.. mógłbyś pokazać efekt swojej pracy?
-
http://speedy.sh/r2evQ/1.max Proszę bardzo. Z góry serdecznie dziękuję.
-
Właśnie problem polega na tym, że wszystko jest proste. Dodałem nowe krawędzie tuż przy kole po to by nie wygładzało ich wzdłuż. Jak to usuwam to jest jeszcze gorzej. A jeśli chodzi o kształt poligonów to niestety ale wszystko wokół jest prostokątem... Wszystko jest również posklejane tak jak trzeba. Totalnie nie mam pojęcia o co w tym chodzi...
-
Witam! Mam problem z wygładzeniem fragmentu koła. Poniższe zrzuty wszystko wyjaśnią. Rzut ogólny: Bez wygładzania + siatka: Z wygładzaniem + siatka: Wygładzanie bez siatki:
-
Nie po prostu takie jest ułożenie siatki.. nie mogę już z tym nic zrobić, bo nie wiem czemu ale zniknęła mi możliwość wyłączenia TurboSmooth...