Jump to content

thegame

Members
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About thegame

  • Rank
    Member
  1. @uncle do modelowania i animowania ruchów postaci jeszcze mi daleko. @natas może powiedziałbyś co w takim razie jest nie tak. To że szału nie ma to nie jest wiadomość. Chciałem się zapoznać z procesem tworzenia czegoś więcej niż lecącej kulki rozwalającej ścianę. Może rozwinąłbyś swoją myśl? @RONIN teksturę miałem w pakiecie zakupionego kursu na allegro. Możliwe że tam też się znajduje :) Pozdrawiam.
  2. Witam! Chciałbym się pochwalić swoją pierwszą animacją. Prosiłbym o komentarze, uwagi oraz krytykę. Kompletny opis zawarty jest pod filmikiem. Pozdrawiam!
  3. GRiPi, nie kierowałem się niczym. Modelowałem to po prostu z głowy, tak mnie jakoś naszło :D Lucek, jeśli dział nie jest odpowiedni to proszę przenieść.
  4. Witam! Chciałbym pochwalić się przed Wami pierwszym w 100% ukończonym projektem - armatą. Proszę o opinie :)
  5. Tamto w porządku było. Iterations na 1 było ustawione :). Nigdy z tego nie korzystałem, zawsze 1 wystarczało i dlatego nie wpadłem na to żeby zwiększyć :D. W każdym razie dzięki wielkie jeszcze raz ;). Pozdrawiam.
  6. Tak, z tą różnicą że u Ciebie ta deformacja jest bardziej równa. A konkretniej (to jest już po TS):
  7. Ok dzięki wielkie. Zrobię tak samo na Twojej pracy. Ja zawsze robię w Editable poly.. u Ciebie jest mesh. Niestety nie robi to różnicy bo jak dodaję TurboSmooth to wszystko jest takie jak w pierwszym poście.
  8. No to jest problem.. ciągle wychodzi tak samo. Usuwam wszystkie (9) poly łącznie ze szprychą. Robię nowe za pomocą bridge i usuwam środkową tam gdzie ma być szprycha. Nową szprychę również tworzę za pomocą bridge. Efekt taki sam.
  9. Jak złączyłeś szprychę z kołem?
  10. Mi po użyciu bridge wychodzi jeszcze gorzej.. mógłbyś pokazać efekt swojej pracy?
  11. http://speedy.sh/r2evQ/1.max Proszę bardzo. Z góry serdecznie dziękuję.
  12. Właśnie problem polega na tym, że wszystko jest proste. Dodałem nowe krawędzie tuż przy kole po to by nie wygładzało ich wzdłuż. Jak to usuwam to jest jeszcze gorzej. A jeśli chodzi o kształt poligonów to niestety ale wszystko wokół jest prostokątem... Wszystko jest również posklejane tak jak trzeba. Totalnie nie mam pojęcia o co w tym chodzi...
  13. Witam! Mam problem z wygładzeniem fragmentu koła. Poniższe zrzuty wszystko wyjaśnią. Rzut ogólny: Bez wygładzania + siatka: Z wygładzaniem + siatka: Wygładzanie bez siatki:
  14. Nie po prostu takie jest ułożenie siatki.. nie mogę już z tym nic zrobić, bo nie wiem czemu ale zniknęła mi możliwość wyłączenia TurboSmooth...
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy