Skocz do zawartości

Karlik00

Members
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Kraków

Karlik00's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Karlik00

    UDK/Unreal Engine 3

    czo. w udk możesz wygenerować kolejne poziomy LOD'a problem w tym że nie wyglądają one za dobrze,zresztą możesz sam zobaczyć. Zaimportuj sobie HP do UDK i w ?Mesh editorze? znajdź opcje Generate LOD.
  2. Chodzi bardziej o kolor, czy o samą teksturę?
  3. Tech demo też miazga, trzeba będzie sprawdzić jak się na tym pracuje. oh, nie ma otwartego downloadu, damn.
  4. Mały update, zrobiłem teksturkę na scianę, na drugim module użyje tej samej tylko z inną alphą na LP modelu. Po eksportowaniu do UDK mamy po lewej stronie 2 tri, po prawej 252 tri. Zapraszam do komentowania. i pierwszy problem :
  5. Also przypomina Cannon Foddera, Mam nadzieję że dodatek będzie tak samo naszprycowany easter eggami jak podstawka.
  6. Podstawka jest miażdżąca, a widze że dodatek Będzie jak epicka Dunka Dunka :D
  7. Karlik00

    UDK/Unreal Engine 3

    mam problem, 2 płaszczyzny z nałożoną alphą mi przeskakują pod pewnym kontem coś jak flickering, tylko cały model wysuwa się przed drugi, chociaż na siatce się nie przenikają. Nie jest to wina disp, mapy bo takowej nie mam.
  8. Karlik00

    Postać 3d: Viking

    Normalka wyszła strasznie nie wyraźna. Spróbuj Parę Razy Ją Przemnożyć(multiply) w Photoshopie / Material Editorze.Ew dodaj Height mapę(by dodać trochę głębi) i Specular mapę musisz zrobić/ zmienić bo model ma nienaturalny odblask. Siatka sprawia wrażenie gęstej, Ile Tri?. A tak poza tym to mi się podoba, ma potencjał.
  9. Mały Update - skończyłem się bawić z siatką. Jak w poniższych linkach widać spróbowałem wyczyścić siatkę ze zbędnych poly(chyba się udało), + przygotowałem sobie 4 modele z różnym LoD, od lewej do prawej mamy: 28tri 244tri 404tri 1062tri Siatka: http://img269.imageshack.us/i/nowwire.jpg/ http://img684.imageshack.us/i/nowwire2.jpg/ Rend: do zrobienia teraz dopracowanie w photosopie normal mapy na kolumnach i zrobienie tekstur.
  10. ok, coś tam udało mi się osiągnąć: wire: Od lewej do prawej 344 tri,niecałe 8k tri(wire i render nieaktualny na parterze tylko pojedyńcze kolumny są teraz tak jak na pierwszym rend, plus usunąłem ukrytą geometrię. Modyfikując dolne okna i drzwi powinno udać się zejść do 7k tri) i na końcu bazowe 17k tri,
  11. ... Jedyne środowisko w jakim na razie "jako tako" działam jeżeli chodzi o gry jest UDK(coś tam pamiętam z tutków 3dbuzza), więc zakładam iż będzie to FPP/TPP, i mam jako takie pojęcie(powiedzmy) ile dają dobre normalki displacement mapy. Obecnie jeden segment 2 belki pionowe okno sciana ma ~1700 tri, na czyli na samą fasadę z takim detalem. schodzi ok 90k tris... ok "trochę" za dużo. Wszystko poza oknami w takim razie uproszczę i nałożę Normalkę(jak znajde gdzieś tutka jak się to robi w maxie[halp anyone?!), pozatym dla wyższych pięter zrobię sobie szablon i scalę go osobno. ok, tutek znaleziony.
  12. Witam, wszystkich ;), pierwsza moja pierwsza praca: Starałem się utrzymać w miarę niski polycount na element. Krytykować ile wlezie. Jakiś tam złożony już budynek: Mile widziane porady, co dodać aby tak nie wiało nudą, jak zakończyć rynnę u góry.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności