-
Zbrush edycja modelu z turbosquid - eksport do druku 3D
Nazwa Firmy: Virtual3D Strona Firmowa: www.virtual3d.pl Informacja o polu działania firmy: Grafika 2D/3D i animacja Poszukujemy do pracy zdalnej osoby najlepiej freelancera której zadaniem będzie edycja gotowego modelu 3D. Model stworzony jest zgodnie ze sztuką. Siatka w czworobokach. Będzie około 30-40 różnych konfiguracji tego obiektu. Zatem nie jednorazowe zlecenie. Pierwsze testowe zlecenie podeślemy wybranym osobom. Dokumentację dosyłamy w plikach pdf. Wszystko dokładnie opisane, zatem nie powinno być niejasności. Sami jesteśmy grafikami 3D i wiemy jakich materiałów osoba wykonująca zlecenie potrzebuje. Wymagania: 1. Bardzo dobra znajomość Zbrush. 2. Terminowość. 3. Doświadczenie przy tworzeniu i eksportowaniu modeli 3D do druku. 4. Umiejętność czytania dokumentacji. Portfolio proszę kierować na poniższy adres e-mail. Kontakt: [email protected] Pozdrawiamy Virtual3D
-
export do maxa dość specyficzna sytuacja
Cześć, Efektem finalnym ma być model serca posiekany na kilka części gdzie: - płaszczyzna przecięcia - biel - wnętrze serca, żył, arterii itp - grafit - zewnętrze serca, żył, arterii itp - jasny szary Mam problem takiej natury: Model w zecie gotowy. Podzielony na polygrupy, wrzucam do maxa, chce go przekosić modyfikatorem slice, następnie na to cap holes. No i pojawia się problem, źle łączy dziury, masa artefaktów - generalnie katastrofa. Rozwiązanie które byłoby dla mnie optymalne to możliwość wyeksportowania z zbrusha modelu wraz z informacjami ID materiałów dla maxa (płaszczyzna cięcia, wnętrze serca, zewnętrze serca), gdyż jeśli eksportuję na polygrupach to max czyta każdą polygrupę jako osobny element (co generuje problemy przy cięciu). Macie pomysł jak to ogarnąć?
- Animowana tekstura - tak jak ta niebiesko biała kulka w reklamie PLAY
- Animowana tekstura - tak jak ta niebiesko biała kulka w reklamie PLAY
konradoo88
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta