Skocz do zawartości

Xalith

Members
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Xalith's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. yo pracka calkiem niezla, niemniej mam pare uwag 1. ramiaczko sukienki dziwnie sie uklada - z przodu wyglada jakby wchodzilo w cialo, z tylu natomiast nie przylega scisle do ciala, lewituje :) 2. wlosy bardzo fajne, ale nie podoba mi sie ich ulozenie z przodu, na szyi - nienaturalnie to wyglada i ogolnie nie robi chyba dobrego wrazenia 3. cos nie tak jest jeszcze z sukienka.. te zmarszczki na niej i ulozenie.. wyglada, IMHO, jakby to byla jakas metalowa zbroja a nie ubranie z materialu powodzenia w dalszej pracy! :)
  2. Mialem 2 render na tapecie. Wchodzi mama. Mama: O, ale ladny samochod. Ja: [smiech] Ale to nie moj. M: No wiem ze nie Twoj [smiech]. Ja: Mialem na mysli, ze to nie ja go wymodelowalem. M: ??? Ja: To nie jest zdjecie. M: ??? Piekne :)
  3. wydaje mi sie, ze uda od wewnetrznej strony cos dziwnie sie prezentuja.. powinny byc chyba troche masywniejsze, a miesnie ciut mniej zarysowane
  4. jeszcze duzo pracy przed Toba :P
  5. Witam. Ty, Ona ma wasy? :-) Co do modelu to bardzo fajnie wykonany, tylko znacznie lepiej wygladala w wersji blond :) Pozdrawiam, Xalith
  6. Witam. kulexy - no postaralem sie to zlikwidowac. ikim - owszem, planowalem robic raczej zbroje fantasy anizeli odwzorowywac jakas istniejaca. Co do naramiennikow, masz racje! Podoba mi sie ich uklad z Twojej pierwszej referki - cos takiego bede staral sie osiagnac. Laczenie zaczalem robic, zbroje troche zwezylem i chyba jest troche bardziej ludzka. no i BIG THX za te zdjecia, naprawde sie przydaja! a oto maly update: ( helmu nawet nie zaczalem, to zwykly cylinder zeby lapac proporcje!! ) czekam na dalsze uwagi. Pozdrawiam, Xalith
  7. Czesc. To znowu ja ;] Troche popracowalem, ciekaw jestem Waszych opinii. i siatka: Pozdrawiam, Xalith
  8. Witam. giegu: chyba sie niescisle wyrazilem :) Model czlowieka jest tylko w celu zachowania proporcji, jestem zbyt zielony zeby porzadnie wymodelowac czlowieka, wiec po prostu zakuje go calego w blachy [lol2] Dlatego wlasnie siatka na czlowieku taka skopana, i nei bede jej poki co poprawial. DrOcK: here U are :) Pozdrawiam, Xalith
  9. Witam. Dlugo nic nie pisalem, i niewiele robilem, spowodowane natlokiem obowiazkow w szkole i nie tylko :( Ale mamy nareszcie weekend. :) Poczytalem Wasze komentarze, i postanowilem zrobic wszystko od poczatku. Tym razem zrobilem takze sylwetke doroslego mezczyzny ( powizoryczna !! ) zeby utrzymac odpowiednie proporcje. Uniknalem trojkatnych poligonow, model ( zbroji, bo czlowieka na pałe [lol2] ) wykonalem uzywajac modifkatora symmetry. Co do samej siatki, zmniejszylem tez ilosc poligonow, oraz postaralem sie formowac je sensowniej. Aktualne screeny: Licze na dalsze sugestie, ;) Pozdrawiam, Xalith
  10. Witam. Dzieki za rady, popracowalem troche nad siateczka. Czy ide w dobrym kierunku?
  11. Witam. gollum: rycerz postury mial byc znacznej, ino chyba wyszlo inaczej [lol2] Rozumiem, ze radzisz poszerzyc zbroje w okolicach ramion - rozwiaze to moze po prostu rozszerzeniem otworow na rece i umieszczeniem naramiennikow. aNdREa: owszem, przy niektorych pracach tu na forum slyszalem m.in. o potrzebie ograniczenia ilosci np. trojkatnych poligonow. Jednak, szczerze mowiac, nie bardzo wiem jak sie do tego zabrac. Powstaly mi one na przyklad w wyniku uzycia funkcji \"tessealate\" ( jakos tak :D ) co podpatrzylem w jakims tutorialu - jednak wtedy robi sie jak widac troche balagan. Jesli ktos ma rade, jak z tym walczyc, chetnie poslucham.
  12. Witam wszystkich! Jesli spodziewacie sie wspanialego rycerza w lsniacej zbroi, nazwa topicu moze byc troche mylaca :) Nie naleze do zaawansowanych uzytkownikow 3ds, i jestem na etapie przerabiania wbudowanych tutoriali. Po przerobieniu tych dotyczacych modellingu, postanowilem sobie utrwalic wiadomosci wlasnymi cwiczeniami. Jesli nalezysz do osob, ktorzy nie lubia miec glowy zawracanej przez nowicjuszy juz teraz mozesz skonczyc lekture ;) Jesli natomiast masz do takowych cierpliwosc, bede bardzo wdzieczny za kazda podpowiedz i sugestie. Co wiecej, gdyby ktos byl laskaw odezwac sie na GG i co jakis czas pomoc znalezc odpowiedzi na pare pytan, bylbym b. wdzieczny. Ale do rzeczy: Oto rendering po MeshSmooth ( subdivision Classic Iterations 2 ) Tutaj natomiast dwie siatki, zdaje sie ze low-poly, poprawcie jesli sie myle ;) Pozdrawiam! Xalith
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności