Szczurek
Members-
Liczba zawartości
15 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Wrocław
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Szczurek's Achievements
Newbie (1/14)
16
Reputacja
-
Gameplay z komórki pozdrawiam
-
Kilka screenów z ostatniej wersji By szczuras4 at 2011-11-08 By szczuras4 at 2011-11-08
-
To NASZ nowy stworek wydziergany przez kumpla "fikusa" Pozdrawiam
-
Tak dla sprostowania:) Groszq - nasz silnik (pisany od zera) nasze modele, levele, nawet textury mamy własne;) By szczuras4 at 2011-11-03
-
Jakie modele jakie Unity :)
-
Jak będzie chwila to podumam o jakimś tutku, co do migania- 1 z milionowych ograniczeń (komórka) światło nie ma typowego zakresu, będzie opcja włącz/wyłącz w opcjach:)
-
beny - jak narazie robimy to w 2 osoby:) Marcin programuje (silnik, narzędzia, grę itp) ja robię grafe i animacje(modele, levele, menusy ,animacje itp)jak zdążę to machnę możne jeszcze jakiegoś prostego cinematica. 2 kumpli obiecało pomoc,więc może team się troszkę powiększy. Pozdrawiam
-
arev- no "bieda" bieda jak na razie;) Robimy cały czas wersje na ipady oraz iphony(niby też trochę działa na Androidachoraz na tegrze) ale walczę z tematem po godzinach, więc idzie to bardzo powoli.
-
Postać to "total low mesh" (giera jest robiona na komórkę), więc w sumie będzie to kilka pixeli biegających po ekranie;). Niestety zmniejszył nam się team do 2 osób, szkoda czasu na robienie 2-giej high meshowej postaci ;)Zielone wybroczyny to nie otexturowane plane'y- się poprawi. Pozdrawiam
-
Witam, nasza nowa gierka, wersja "bardzo beta":) Space Escape to nasza nowa gra na urządzenia mobilne.Wykorzystuje nasze najnowsze rozwiązania graficzne. Zobaczymy postacie z Normal Mappingiem, dynamiczne oświetlenie, cienie, szyby załamujące światło, efekty gorącego powietrza, pociski pozostawiające smugi niczym z Matrixa, Post processing obrazu i nasz najnowszy wynalazek, znany z pecetowego Crysisa – Light Shafty. Wsio zoptymalizowane i pisane przez nas od zera, po to aby śmigało nawet na słabych telefonach. Pozdrawiamy Mariusz "szczurek" Waszczur Marcin Nowak Film z komorki : [url" target="_blank"> kilka obrazkow: By szczuras4 at 2011-11-01 By szczuras4 at 2011-11-01 By szczuras4 at 2011-11-01
-
W sumie to teraz działamy sobie niezależnie po godzinkach:)
-
Bruneq -Wersja ,którą widziałeś to wersja konkursowa- robiona trochę na szybko;) Od 2 miesięcy siedzimy nad Hell'em: -12 leveli , kilka opcji sterowania, nowe bronie, nowe minigierki, teleporty, sporo zagadek , nowe smaczki graficzne itd(mam nadzieje ,że bedzie jeszcze ciekawsza) Jednocześnie robimy 2 inne projekty, więc idzie troszkę wolno:) Pozdrawiam
-
Dzięki Wielkie:) Space Hell jest to gra zręcznościowa z elementami platformówki , wykonana techniką 3D.Stworzyliśmy ja na autorkim silniku Magnum. Bardzo mocną stroną gry jest w pełni interaktywny świat, fizyczne otoczenie ,a także pełen wachlarz efektów specjalnych, dzięki którym levele wykonane są wielką dbałością o detal. Mamy tutaj grę świateł i cieni , mgłę, mocno zaawansowany system cząsteczek, a także animowane oświetlenie, dzięki czemu udało się uzyskać efekt migających jarzeniówek, tudzież innych efektów świetlnych. Zaawansowany silnik fizyczny, pozwolił nam zbudować w pełni interaktywny świat. Nasz bohater może przesuwać oraz zrzucać przedmioty, poruszać się po platformach, mostach oraz rożnego rodzaju konstrukcjach, które w pełni podlegają prawą fizyki. Co do samej produkcji:) Grę robiliśmy w 3 osoby ,powstawała w jakieś 4 miesiące(dłubaliśmy ją na konkurs ). Dostępna wersja to 6 różnorodnych leveli oraz kilka minigierek. Od 2 miesięcy siedzimy nad pełną wersją - 12 leveli sporo minigierek, łamigłówki ,zabawy z grawitacją, różne typy sterowania itp. Powstaje również wersja na Iphony, Ipady, Tegre oraz androida. Na full wersje trzeba będzie j trochę poczekać ponieważ robimy jeszcze kilka innych projektów. Pozdrawiam
-
Uploaded with ImageShack.us kilka screenow: By szczuras4 at 2011-05-11 By szczuras4 at 2011-05-11 By szczuras4 at 2011-05-11
-
Nasza gra na telefony z systemem Bada - Polecam:) Marcin - programowanie gry Szczurek - grafika i animacje Darkimar - edytor i narzedzia