Zespoł Trinity poszukuje grafikow 1-2 do tworzenia gry Trinity. Wymagania:
1. Dyspozycyjność - szukamy kogoś, kto będzie miał czas na pracę
2. Umiejętność tworzenia zarówno obiektów low-poly jak i high-poly
3. Specjalizacja w jakiejs dziedzinie np animacja, texturing
4. Dobra znajomość 3D Max (najlepiej by było, ale możemy iść na ustępstwa)
5. Odpowiedzialność za swoje zadania - nie potrzeba nam kogoś, kto zadeklaruje chęć współpracy i póxniej będzie się opierdzielał
Jak zwykle nie możemy zaoferować nic poza satysfakcją i zdobywaniem doświadczenia. Przynajmniej na razie. Gra nie jest dostępna na licencji GPL i dlatego planujemy ją w przyszłości wydać.
Swoje zgłoszenia wysyłajcie na adres: [email protected].
oto ostatni render. do pelnej karoserii brakuje jeszcze: klamek, lusterek, tylniego zderzaka, klapy bagarznika i wlotu powietrza miedzy p. szyba a maska.
tak. dach jest do poprawki tak samo drzwi. wszystko to wina malych i niewyraznych blueprintow. pozatym nie mam blueprinta z gory i musze robic na oko. model nie bedzie za szczegolowy bo jest do bry GTA: Vice City. na screenach jest z ms x2. do gry bedzie bez ms.
Jak dla mnie to jest rewolucja. Ten silnik pozwala na niesamowity skok jakosciowy. Do tej pory wyswietlalo sie po prostu coraz wiecej polygonow. Nikt nie wpadl na taki swietny pomysl wczesniej. Jestem pewien ze gdyby moja karta(GF 4 MX 440) obslugiwala pixel shader 3.0 to by potrafila wyswietlac ten obraz. W koncu w niektorych scenach tam pokazanych ilosc polygonow nie byla tak duza. A effekty niesamowite.
tez myslalem nad chelmami tylko ze juz nie bardzo chce mi sie siedziec nad ta scena. strasznie dlugo sie mi renderuje i musze sie zabrac za jakas pracke ktora bedzie na mniejszej przestrzeni. a co do znakow bractwa to jest jeden pisany krwia. hehe
Oto finalna mysle juz wersja. powiedzcie co moglbym poprawic.
Moja pierwsza praca!
Uzywalem: 3d max, panit shop pro, alamdv
Render trwal 34:07 minuty... dlugo?
http://www.republika.pl/cardil1/Fallout3_wallpaper.jpg