AdrianS
Members-
Liczba zawartości
21 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Warszawa
AdrianS's Achievements
Newbie (1/14)
13
Reputacja
-
Dość przydatnym trikiem w takim przypadku jest najechanie na obiekt kursorem i kliknięcie klawisza "insert". Od teraz kamera będzie obracać się względem zaznaczonego krzyżyka.
-
Kolejna aktualizacja.
-
Wielkie dzięki. Co do pytania 2 to w pełni satysfakcjonuje mnie ta odpowiedź:) Jeżeli zaś chodzi o 1 to też jest jakiś sposób .
-
Witam, mam 2 pytania dotyczące map UV: 1. Czy da się wyśrodkować oddzielne wyspy UV względem ich środka/środka faceów stosunkowo szybko. Przykładowo mamy 50 rozwrapowanych quadów, jak je szybko wyśrodkować zachowując proporcje poszczególnych z nich? Jakiś sposób albo addon? 2.Czy da się przeskalować siatkę w widoku UV względem kursora 3d/vertexu/edga itd. ?
-
Hangout z Maciejem Gliwą z DreamWorks oraz projekcja filmu Pan Peabody i Sherman
AdrianS odpowiedział adek → na temat → Aktualności (mam newsa)
Chętnie wybiorę się na to spotkanie -
Drobna aktualizacja, żebym sam siebie o lenistwo nie posądzał:
-
Dobra robota!
-
Wielkie dzięki za szybką i konkretną odpowiedź. Tego F6 mi brakowało :)
-
Witam, dopiero przesiadam się na blendera i mam pytanie odnośnie łączenia vertexów, a konkretnie o "AutoMerge Editing" w wersji 2.68. Nie mogę znaleźć okna/opcji gdzie mógłbym ustawić "tolerancje" z jaką Blender łączy punkty. Jedyne co udało mi się znaleźć to informacja o tym, że we wcześniejszych wersjach było to możliwe, a jak jest ww. wersji? Czy może po prostu coś przeoczyłem?
-
Witam serdecznie. Chwila nie uwagi i z leczenia sylwestrowego kaca robi się koniec stycznia, a postanowienia nowo roczne same się nie spełnią. Przez dłuższy czas moja niedoszła "twórczość" znajdowała miejsce głównie na marginesach i ostatnich stronach zeszytów. Od przeszło dwóch miesięcy wziąłem się za regularne cyfrowe bazgrolenie, a nieco wcześniej przez około dwa miesiące ćwiczyłem rysunek ołówkiem ( głównie figurę ludzką). Mam nadzieję, że ta teczka nieco mnie zmotywuje, zaś grono forumowych wymiataczy pomoże mi obrać odpowiedni kierunek. Wszelka konstruktywna krytyka mile widziana, a nawet pożądana.
-
Dzięki za radę. Puki co znalazłem lekko zakręcony portal, na którym codziennie pojawiają się nowe tematy do bazgrania: http://pl.reddit.com/r/SketchDaily/ Bardzo fajna sprawa, z dwóch powodów: -poziom jest zróżnicowany, dzięki czemu osoby początkujące mogą zobaczyć, że nie tylko one toczą walkę z kartką i ołówkiem/ tabletem i piórkiem :) -po drugie wymówki w stylu "nie mam pomysłu co by tu narysować" nie wchodzą w grę, bo jest z góry narzucony temat Tak więc faktycznie, rysować i jeszcze raz rysować... Co do teczki to może zrobię sobie miesięczną rozgrzewkę na tej stronce + jakieś inne bazgroły i zobaczymy czy jest po co zakładać tą teczkę:P
- 4 odpowiedzi
-
- digital painting
- nauka rysunku
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Więcej rysować mniej szukać, to na pewno :) Ctrl Paint znam, a co do kanału na facebook'u będę miał go na oku bo puki co sporo odstaję od tamtejszego "levelu".
- 4 odpowiedzi
-
- digital painting
- nauka rysunku
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witam, przeglądając teczki wielu forumowiczów i patrząc na to co dzieje się w dziale speed painting'u, żółtodziób taki jak ja może dostać zawrotu głowy. Na forum znajduje się wiele wątków w których jest masa przydatnych informacji dla początkujących rysowników, jednak główne tematy działającye na zasadzie "daily sketches" obumarły. Tak czy inaczej nic nie zastąpi codziennej motywacji oraz konstruktywnej opinii osób, które zmagają lub zmagały się z tym samym problemem jakim jest nauka rysunku? Dlatego też mam pytanie czy znaleźliby się chętni na codzienną dawkę bazgrania, żeby nabyć nieco skilla w zakresie rysunku/digitalu postaci ludzkiej. Nie chcę się tu za bardzo rozpisywać, ponieważ nie wiadomo czy w ogóle znajdą się chętni. Jeśli jednak takowi szaleńcy się znajdą, to ustalimy co i jak dalej... Pozdrawiam.
- 4 odpowiedzi
-
- digital painting
- nauka rysunku
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Dzięki, Szosz. WWSI ( Warszawska Wyższa Szkoła Informatyki) to szkoła na której za takie "coś" możesz dostać dyplom inżyniera, co ciekawe nie zależnie od specjalizacji na jaką uczęszczasz... W moim przypadku ironią jest to, że specjalizacja Grafika i Multimedia którą byłem zainteresowany przy wyborze tej szkoły, nie została ostatecznie utworzona o czym dowiedzialem się na bodajże piątym semestrze. Tym sposobem jako przyszły "specjalista od sieci teleinformatycznych" postanowiłem zrobić pracę na temat animacji postaci:)
-
Dzięki za wszelkie cenne uwagi i konstruktywna krytykę, która jest dla mnie bardzo ważna. Jeżeli chodzi o główny zarzut, czyli jak rozumiem za wolne tempo filmiku to za pewne wynik tego, że chciałem pokazać jak najwięcej... a wiadomo, że czasami mniej znaczy więcej/lepiej:) Faktycznie mógłbym się pokusić o jego drobne przycięcie. Myślę, że scena z piłeczką ala slow motion wyszłaby lepiej gdybym dodał do tego jakiś odpowiedni efekt dźwiękowy (bo teraz jest rzeczywiście średniawa). Co do pustki w pomieszczeniu to początkowy plan zakładał wersję jaką opisał ch3steros, jednak nie byłem w stanie tego zrobić z jednego prostego powodu... Mój sprzęt odmawiał współpracy przy kolejnych obiektach, które dokładałem do sceny, dlatego jest jak jest :P Większość bubli jakich byłem autorem, wzięła się przede wszystkim z mojego braku doświadczenia w kwestii animacji oraz terminu w którym musiałem oddać filmik, ponieważ był on produktem mojej pracy dyplomowej. Aczkolwiek cieszy mnie fakt, że znalazło się kilka momentów które wam się spodobały:)