Skocz do zawartości

Ajgor

Members
  • Liczba zawartości

    963
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Community Answers

  1. Ajgor's odpowiedź in Przenosiny z 3ds max 2018 na Blender 2.8 was marked as the answer   
    Przede wszystkim wyrzuć z głowy wszystko, co wiedziałeś o modelowaniu w Maxie. Modelowanie w Blenderze to jest inny świat. Moim zdaniem o wiele lepszy, wygodniejszy i szybszy. Po za tym pamiętaj, ze Blender ma masę pluginów, które są standardowo dodane do programu, ale wyłączone. Wiele razy się przekonywałem, że szukałem po internetach jakiegoś rozwiązania, a Blender je miał, tylko był wyłączony plugin :) Chociaż w Blendku 2.8 wiele tych rozwiązań standardowo już jest włączonych, więc problem mniejszy.
    Po za tym Blender 2.8 ma nowy silnik renderujący w czasie rzeczywistym. Nazywa się Eevee. Możesz pracować praktycznie mając cały czas pełen rendering we viewporcie.
     
    Na początek pooglądaj tutki tych gości:
     

     
    https://www.youtube.com/channel/UCMcDgpAEPGYyX3J9tMBel8A
     
    Tu fajny tutek na temat nowego shadera, który zastępuje wiele innych shaderów:
     

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności