Ajgor
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Solutions
-
Ajgor's odpowiedź in Przenosiny z 3ds max 2018 na Blender 2.8 was marked as the answerPrzede wszystkim wyrzuć z głowy wszystko, co wiedziałeś o modelowaniu w Maxie. Modelowanie w Blenderze to jest inny świat. Moim zdaniem o wiele lepszy, wygodniejszy i szybszy. Po za tym pamiętaj, ze Blender ma masę pluginów, które są standardowo dodane do programu, ale wyłączone. Wiele razy się przekonywałem, że szukałem po internetach jakiegoś rozwiązania, a Blender je miał, tylko był wyłączony plugin :) Chociaż w Blendku 2.8 wiele tych rozwiązań standardowo już jest włączonych, więc problem mniejszy.
Po za tym Blender 2.8 ma nowy silnik renderujący w czasie rzeczywistym. Nazywa się Eevee. Możesz pracować praktycznie mając cały czas pełen rendering we viewporcie.
Na początek pooglądaj tutki tych gości:
https://www.youtube.com/channel/UCMcDgpAEPGYyX3J9tMBel8A
Tu fajny tutek na temat nowego shadera, który zastępuje wiele innych shaderów: