Albo ten GeoNode boolean, to jakieś badziewie. Zrobiłem sobie taki szybki "cube array" ze ścianami z rozdystrubuowanymi blokami. Zbooleanowałem te bloki za pomocą prostego cuba, a problemy dalej się pojawiają.
quicckTest.blend Załączam plik z tym cubem. może są jacyś maniacy, którzy zechcięli by ssię przyjrzeć. I rozwiązać problem? Bo to naprawdę szajs jest.
Hello. Witam w nowym roku. Już mylałem że skonczyłem mój system, ale okazuje się że ciągle mam problemy z tematem " window boolean". Jak widać na zrzucie, na osi "X" boolean działa znakomicie. Na osi "Y" nie wypełnia mi scian (tam gdzie jest dziura). Co jest nie tak? Przy włączonej opcji "exact"- wypełnienie jest, ale poszczególne segmenty scian łączą się i nie mogę ich oddzielnie exportować do unity.
Dzięki. Działa.
Tak przy okazji. Dałoby radę zlikwidować jakoś te paskudne rozciągnięcia w miejscu boolean? Wiem żże chyba da radę poprez mapowanie. Nie wiem czy nie trzeba zmienić mapowania z UV na 3d. Gdzieś widziałem tutorial na ten temat ale nie mogę odnaleźć...
Hello. Czy jest jakaś możliwość wyłączenia (wyciszenia chwilowego) noda (boolean) za pomocą innego noda. Trochę jakbym użył klawisza M. Chodzi mi o to żeby wyłącznik/włącznik pojawiał się w panelu modyfikatora.
Jasne. Ale za mnie przypał. Wczoraj wieczorem to robiłem a że byłem umęczon to sięgnąłem po takie oto rozwiązanie. Dzisiaj rano tak coś jarzyłem że to dlatego nie mogło się udać. Dzięki za potwierdzenie mimo wszystko.
Próbowałem to zastosowanie wcześniej ale nie daje rady. Jak przesówam "seed"- rodzaje okien się co prawda zmieniają. Ale jednocześnie na budynku widnieje tylko jeden rodzaj okna na raz. Ok. Dzieki za fatygę przed snem. Dobranoc.
Hello. Dałoby radę tak ustawić te dwa zaznaczone obiekty, aby na domku pojawiały się losowo? A nie jak teraz- że albo jedne albo drugie? Udostępniam plik blend do przeglądu. Jakby pojawił się jakiś pomysł- można wejść i obejrzeć. Ja nie to nie ma co się kłopotać. Jak zwykle coś wymyślę... Choć nie powiem. Zależy mi bo głowiłem się nad tym 2-3 godziny. https://drive.google.com/file/d/15bTQVg67h_0ld_YKRQaoohPaKxmJ4yXk/view?usp=sharing
Wielkie dzieki za tutorial na temat selekcji. Rozwiazał problem lokalizacji modułów na narożnikach. Wszystko ładnie działa, jest responsywne- i co najważniejsze, narożniki sie nie przesuwają.
Test-1.m4v
To na bazie tutoriala było robione. Gdzie Hindus zorganizował rozmieszczanie okien w taki właśnie sosób. Zrobię jak zasugerowałeś i miejmy nadzieję że bedzie korrect. Dzięki za twoje dotychczasowe tipy- póki co.
Hello Again. Kolejny problem się pojawił. Chciałem zmienić samplowanie krzywej. By można było zamieścić więcej punktów. Broblem z tym że krywa (kwadrat) zniekształciła się na rogach.
Tutaj krzywe z wyłączonym resample:
Co zrobić żeby po zastosowaniu ressample krzywa zachowała krztałt kwadratu?