-
Geo node house for games
W selektorze nie wyglda by coś było nie teges: Indexy są od 0 do 3. Czyli tyle ile mam wyselekcjonowanych, zniszczonych ścian.
-
Geo node house for games
-
Geo node house for games
Tak chyba niestety jest. Selektor sprawia że rypią się indexy. I wyświetla mi tylko dwa ostatnie obiekty. Po usunięciu selektora kolejność jest ok. Bede musiał nad tym selektorem popracować...
-
Geo node house for games
-
Geo node house for games
Hello. Ma kolejną zagwozdkę której nie kumam. Mam sobie kolekcję uszkodzonych ścian, którą podpinam do systemu. Kolekcję podpinam pod noda "instance on points". Wszystkie 3 moduły prawidłowo sie wyświetlają w prawidłowej kolejności: Problem następuje gdy dodaję czwarty element do kolekcji. Wszystko się rypie i wyświetlane są tylko 2 ostatnie elementy z kolekcji. What's wrong?
-
Geo node house for games
Najfajniejsze że mam jeszcze jakiś stary projekt gdzie wszystko działało elegancko: W suimie już chyba wiem o co kaman. W starym projekcie działało bo moduły były osadzone na faceowych punktach. W nowym jest to "mesh to points" i nie można robić doboru za pomocą kierunku normalnej. Heh. Dokładnie tak jest:
-
Geo node house for games
Dzięki. Tą metodę wypróbowałem. Ale zależy mi żeby selekcja następowała za pomocą doboru wektorów. Tu zrobiłem najprostszego switcha wykorzystującego taką selekcję, i nie ma żadnych zmian: Na wszystkich ściankach jest obiekt z indxem "0" mimo że jest switch (sphere) na jedną ze ścianek "X".
-
Geo node house for games
Hello. Mam z pozoru "prosty" problem. Ale dwa mózgi się na tym sparzyły. A mianowicie, próbuję zrobić prostego switcha. Lewą połowę dachu próbuję przypisać do lewej ścianki, prawą do prawej. Ale nie wychodzi. Pojawia mi się albo lewa połowa albo prawa. Na obu ściankach. Switch najlepiej jakby odbywał się za pomocą selektora. Tak wygląda ten selektor w środku:
-
Geo node house for games
Oj, Wątpię. Kilka razy próbowałem tam znaleźć odpowiedź ale jest tam dużo gorzej niż na Max3D.
-
Geo node house for games
Albo ten GeoNode boolean, to jakieś badziewie. Zrobiłem sobie taki szybki "cube array" ze ścianami z rozdystrubuowanymi blokami. Zbooleanowałem te bloki za pomocą prostego cuba, a problemy dalej się pojawiają. quicckTest.blend Załączam plik z tym cubem. może są jacyś maniacy, którzy zechcięli by ssię przyjrzeć. I rozwiązać problem? Bo to naprawdę szajs jest.
-
Geo node house for games
Hello. Witam w nowym roku. Już mylałem że skonczyłem mój system, ale okazuje się że ciągle mam problemy z tematem " window boolean". Jak widać na zrzucie, na osi "X" boolean działa znakomicie. Na osi "Y" nie wypełnia mi scian (tam gdzie jest dziura). Co jest nie tak? Przy włączonej opcji "exact"- wypełnienie jest, ale poszczególne segmenty scian łączą się i nie mogę ich oddzielnie exportować do unity.
-
Geo node house for games
-
Geo node house for games
-
Geo node house for games
Hello. Zauważyłem że obiekty zapodane do geometry node tracą swój smooth shading. Da się go jako odzyskać? Użyłem shade smooth node- ale nic z tego.
-
Geo node house for games
Szybkie pytanko. Ten wewnętrzny grid, który mamy w geometry node, możemy używać jak zwykły mesh? Np. unwrapować go i nadać texturę?