Skocz do zawartości

JonJoan

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. JonJoan odpowiedział JonJoan → na odpowiedź w temacie → Blender
    Oj, Wątpię. Kilka razy próbowałem tam znaleźć odpowiedź ale jest tam dużo gorzej niż na Max3D.
  2. JonJoan odpowiedział JonJoan → na odpowiedź w temacie → Blender
    Albo ten GeoNode boolean, to jakieś badziewie. Zrobiłem sobie taki szybki "cube array" ze ścianami z rozdystrubuowanymi blokami. Zbooleanowałem te bloki za pomocą prostego cuba, a problemy dalej się pojawiają. quicckTest.blend Załączam plik z tym cubem. może są jacyś maniacy, którzy zechcięli by ssię przyjrzeć. I rozwiązać problem? Bo to naprawdę szajs jest.
  3. JonJoan odpowiedział JonJoan → na odpowiedź w temacie → Blender
    Hello. Witam w nowym roku. Już mylałem że skonczyłem mój system, ale okazuje się że ciągle mam problemy z tematem " window boolean". Jak widać na zrzucie, na osi "X" boolean działa znakomicie. Na osi "Y" nie wypełnia mi scian (tam gdzie jest dziura). Co jest nie tak? Przy włączonej opcji "exact"- wypełnienie jest, ale poszczególne segmenty scian łączą się i nie mogę ich oddzielnie exportować do unity.
  4. JonJoan odpowiedział JonJoan → na odpowiedź w temacie → Blender
    Dzięki. to właśnie było to.
  5. JonJoan odpowiedział JonJoan → na odpowiedź w temacie → Blender
    Jasne. tu jest fragment mojego drzewa:
  6. JonJoan odpowiedział JonJoan → na odpowiedź w temacie → Blender
    Hello. Zauważyłem że obiekty zapodane do geometry node tracą swój smooth shading. Da się go jako odzyskać? Użyłem shade smooth node- ale nic z tego.
  7. JonJoan odpowiedział JonJoan → na odpowiedź w temacie → Blender
    Szybkie pytanko. Ten wewnętrzny grid, który mamy w geometry node, możemy używać jak zwykły mesh? Np. unwrapować go i nadać texturę?
  8. JonJoan odpowiedział JonJoan → na odpowiedź w temacie → Blender
    Dzięki. Działa. Tak przy okazji. Dałoby radę zlikwidować jakoś te paskudne rozciągnięcia w miejscu boolean? Wiem żże chyba da radę poprez mapowanie. Nie wiem czy nie trzeba zmienić mapowania z UV na 3d. Gdzieś widziałem tutorial na ten temat ale nie mogę odnaleźć...
  9. JonJoan odpowiedział JonJoan → na odpowiedź w temacie → Blender
    Hello. Czy jest jakaś możliwość wyłączenia (wyciszenia chwilowego) noda (boolean) za pomocą innego noda. Trochę jakbym użył klawisza M. Chodzi mi o to żeby wyłącznik/włącznik pojawiał się w panelu modyfikatora.
  10. JonJoan odpowiedział JonJoan → na odpowiedź w temacie → Blender
    Jasne. Ale za mnie przypał. Wczoraj wieczorem to robiłem a że byłem umęczon to sięgnąłem po takie oto rozwiązanie. Dzisiaj rano tak coś jarzyłem że to dlatego nie mogło się udać. Dzięki za potwierdzenie mimo wszystko.
  11. JonJoan odpowiedział JonJoan → na odpowiedź w temacie → Blender
    Próbowałem to zastosowanie wcześniej ale nie daje rady. Jak przesówam "seed"- rodzaje okien się co prawda zmieniają. Ale jednocześnie na budynku widnieje tylko jeden rodzaj okna na raz. Ok. Dzieki za fatygę przed snem. Dobranoc.
  12. JonJoan odpowiedział JonJoan → na odpowiedź w temacie → Blender
    Hello. Dałoby radę tak ustawić te dwa zaznaczone obiekty, aby na domku pojawiały się losowo? A nie jak teraz- że albo jedne albo drugie? Udostępniam plik blend do przeglądu. Jakby pojawił się jakiś pomysł- można wejść i obejrzeć. Ja nie to nie ma co się kłopotać. Jak zwykle coś wymyślę... Choć nie powiem. Zależy mi bo głowiłem się nad tym 2-3 godziny. https://drive.google.com/file/d/15bTQVg67h_0ld_YKRQaoohPaKxmJ4yXk/view?usp=sharing
  13. JonJoan odpowiedział JonJoan → na odpowiedź w temacie → Blender
    Wielkie dzieki za tutorial na temat selekcji. Rozwiazał problem lokalizacji modułów na narożnikach. Wszystko ładnie działa, jest responsywne- i co najważniejsze, narożniki sie nie przesuwają. Test-1.m4v To na bazie tutoriala było robione. Gdzie Hindus zorganizował rozmieszczanie okien w taki właśnie sosób. Zrobię jak zasugerowałeś i miejmy nadzieję że bedzie korrect. Dzięki za twoje dotychczasowe tipy- póki co.
  14. JonJoan odpowiedział JonJoan → na odpowiedź w temacie → Blender
    Dosyć ciekawe rozwiązanie, ale ressample lepsze. Subdivide podwaja mi liczbę okien: Jasne. Biorę się za oglądanie. Thnx.
  15. JonJoan odpowiedział JonJoan → na odpowiedź w temacie → Blender
    Hello Again. Kolejny problem się pojawił. Chciałem zmienić samplowanie krzywej. By można było zamieścić więcej punktów. Broblem z tym że krywa (kwadrat) zniekształciła się na rogach. Tutaj krzywe z wyłączonym resample: Co zrobić żeby po zastosowaniu ressample krzywa zachowała krztałt kwadratu?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności