Skocz do zawartości

JonJoan

Members
  • Liczba zawartości

    489
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana JonJoan w dniu 12 Czerwiec 2022

Użytkownicy przyznają JonJoan punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

JonJoan's Achievements

  1. JonJoan

    Geo node house for games

    Wielkie dzieki za tutorial na temat selekcji. Rozwiazał problem lokalizacji modułów na narożnikach. Wszystko ładnie działa, jest responsywne- i co najważniejsze, narożniki sie nie przesuwają. Test-1.m4v To na bazie tutoriala było robione. Gdzie Hindus zorganizował rozmieszczanie okien w taki właśnie sosób. Zrobię jak zasugerowałeś i miejmy nadzieję że bedzie korrect. Dzięki za twoje dotychczasowe tipy- póki co.
  2. JonJoan

    Geo node house for games

    Dosyć ciekawe rozwiązanie, ale ressample lepsze. Subdivide podwaja mi liczbę okien: Jasne. Biorę się za oglądanie. Thnx.
  3. JonJoan

    Geo node house for games

    Hello Again. Kolejny problem się pojawił. Chciałem zmienić samplowanie krzywej. By można było zamieścić więcej punktów. Broblem z tym że krywa (kwadrat) zniekształciła się na rogach. Tutaj krzywe z wyłączonym resample: Co zrobić żeby po zastosowaniu ressample krzywa zachowała krztałt kwadratu?
  4. JonJoan

    Geo node house for games

    Hello! Męczę pewną kwestię od dłuższego czasu. On się ciągle przewija- a możliwe że rozwiązanie jest proste. Chodzi o zaznaczenie tej części ściany (dwa niebiekie zanaczenia), która przylega do narożnika- ale tylko po jednej osi. W tym przypadku osi "Z". Chcę żeby właśnie ta część ściany była odcedzona. Niezależnie od skali i gęstości obiektu. Da się? Tak. Dowiedziałem się. B. ciekawa opcja. Sprawdzę tą drugą jeszcze.
  5. JonJoan

    Geo node house for games

    Ok. pokombinuję. Thnx.
  6. JonJoan

    Geo node house for games

    Hello. Da się wyznaczyć ID częsci obiektu z przedziału liczbowego? Teraz mam pojedyńczą liczbę a chciałbym żeby to było kiilka ID. Np. od ID 15 do 18. Jest jakis nod co odpowiada za przedziały liczbowe? Przydałoby mi się co takiego do łatania domu...
  7. JonJoan

    Geo node house for games

    Kolejne szybkie pytanko. Czy można extrudować cianę cuba wielekrotnie? Używając tylko jednego noda extrude? To nie jest żaden fetysz z mojej strony. jeżeli będę chciał teraz extrudować scianę kilkakrotnie to będę musiał użyć kilku oddzielnych nodów. Do każdego z nich podłączyć osobny socket "output" i zrobi się bałagan.
  8. JonJoan

    Geo node house for games

    Da się w sumie zrobić eksplozję w jednym kawałku (obiekcie) używając quick explosion. Ale eksplozja jest brzydsza i debrisy nie odbijają się od collidera (podłogi). 2024-09-30 11-00-30.mp4
  9. JonJoan

    Geo node house for games

    Jakos człowiek musi sobie radzić. Idę do przodu. Ale kolejny problem jest z explozja budynku. Szef jest zadowolony z wizualnego efektu. Problem jednak w tym że jest ona zrobiona na bazie blenderowego rigid body i każdy pojedynczy debris to osobny obiekt. Żeby osiągnąć taki efekt: 2024-09-30 10-08-40.mp4 musiałem stworzyć jakieś 480 odrębnych odłamków. Gdy tylko je merguję- efekt jest straszny. Pytanie do znawców tematu: jak połączyć debrisy w jeden obiekt by nie stracić efektu animacji? A może zna ktoś jakieś inne ciekawe sposoby tworzenia fajnych eksplozji tak by można było bez problemowo eksportować ją do unity?
  10. JonJoan

    Geo node house for games

    Hm. Zaprawdę nie wiem czemu Przesuwanie obiektów instance on points, wzdłuż lokalnej osi, raz działa a raz nie. Meble ładnie przesuwają się wzdłóż lokalnej osi, Drzwi już nie. 0001-0748.mp4 Może ktoś pomoże? Tu jest zrzut z widoku nodów odnoszących się do drzwi w ścianach, które chcę randomowo przesówać w zdłóż ściany: Tutaj świerzy plik blend: https://drive.google.com/file/d/1fQqAhuCDc484IDBaAWnUpR_uuhQt4JEC/view?usp=sharing Dzięki z góry!
  11. JonJoan

    Geo node house for games

    Wybrałem tą drugą opcje. Wszystko ok, ale skalując po "Y" (w panelu modyfiers) matryca odpowiadająca za pokoje ma o jeden 'cube" mniej niż główny dom. Pewnie trzeba to skorygować jakim math nodem? Tylko nie wiem gdzie podpiąć. Przesuwam rożne wartości, i szerokość matrycy pokojów się nie zmienia. Moje nody: Nie działa też korekcja rotacji. Wszstkie scianki z kwadratem w srodku są skierowane tylko w jedną stronę. Link do aktualnego blend:https://drive.google.com/file/d/1UMwNlKCplpwMzjXug4hE104ESVk2BBMS/view?usp=sharing
  12. JonJoan

    Geo node house for games

    Dzięki. Pokombinuję
  13. JonJoan

    Geo node house for games

    Ok. Mam następny problem. A mianowicie muszę zrobić pomieszczenia wewnątrz domu. One muszą się skalować wraz z głównym domem a niestety matryca całego obiektu jest tak skonstruowana że elementy domu są osadzone na "vertexach" cube'a. Jak wiadomo- taki cube nie ma vertexów w środku, i dlatego jak się go zeskakuje- cały element jest pusty w środku. Jak na obrazku tutaj: Jak można ten problem przezwyciężyć. Tak by poszczególne piętra były w środku pełne? Poniżej link do świeżego pliku blend: https://drive.google.com/file/d/1n-JFSxxrOcPxPHf6Dalliv9hlkhIvdSB/view?usp=sharing
  14. JonJoan

    Geo node house for games

    Dzięki. Działa!
  15. JonJoan

    Geo node house for games

    Tak. "sides", "FrontBack" i "High" odpowiadają za skalowanie- poprzez dodawanie segmentów. Na niebiesko zaznaczyłem nody za to odpowiedzialne. Dodają i skalują segmenty głownej częsci domu. Teraz pytanie: Jak podłączyć vector math node do tych moich zaznaczonych na niebiesko? Ja to zrobiłem w ten sposób i nie uzyskałem dobrego efektu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności