Skocz do zawartości

JonJoan

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. JonJoan dodał odpowiedź w temacie → w Blender
    W selektorze nie wyglda by coś było nie teges: Indexy są od 0 do 3. Czyli tyle ile mam wyselekcjonowanych, zniszczonych ścian.
  2. JonJoan dodał odpowiedź w temacie → w Blender
    Gdzie sie podziała opcja sprawdzania numerów indexów? Wcześnie j była tu:
  3. JonJoan dodał odpowiedź w temacie → w Blender
    Tak chyba niestety jest. Selektor sprawia że rypią się indexy. I wyświetla mi tylko dwa ostatnie obiekty. Po usunięciu selektora kolejność jest ok. Bede musiał nad tym selektorem popracować...
  4. JonJoan dodał odpowiedź w temacie → w Blender
    Podobna sytuacja, ale lepiej widać:
  5. JonJoan dodał odpowiedź w temacie → w Blender
    Hello. Ma kolejną zagwozdkę której nie kumam. Mam sobie kolekcję uszkodzonych ścian, którą podpinam do systemu. Kolekcję podpinam pod noda "instance on points". Wszystkie 3 moduły prawidłowo sie wyświetlają w prawidłowej kolejności: Problem następuje gdy dodaję czwarty element do kolekcji. Wszystko się rypie i wyświetlane są tylko 2 ostatnie elementy z kolekcji. What's wrong?
  6. JonJoan dodał odpowiedź w temacie → w Blender
    Najfajniejsze że mam jeszcze jakiś stary projekt gdzie wszystko działało elegancko: W suimie już chyba wiem o co kaman. W starym projekcie działało bo moduły były osadzone na faceowych punktach. W nowym jest to "mesh to points" i nie można robić doboru za pomocą kierunku normalnej. Heh. Dokładnie tak jest:
  7. JonJoan dodał odpowiedź w temacie → w Blender
    Dzięki. Tą metodę wypróbowałem. Ale zależy mi żeby selekcja następowała za pomocą doboru wektorów. Tu zrobiłem najprostszego switcha wykorzystującego taką selekcję, i nie ma żadnych zmian: Na wszystkich ściankach jest obiekt z indxem "0" mimo że jest switch (sphere) na jedną ze ścianek "X".
  8. JonJoan dodał odpowiedź w temacie → w Blender
    Hello. Mam z pozoru "prosty" problem. Ale dwa mózgi się na tym sparzyły. A mianowicie, próbuję zrobić prostego switcha. Lewą połowę dachu próbuję przypisać do lewej ścianki, prawą do prawej. Ale nie wychodzi. Pojawia mi się albo lewa połowa albo prawa. Na obu ściankach. Switch najlepiej jakby odbywał się za pomocą selektora. Tak wygląda ten selektor w środku:
  9. JonJoan odpowiedział JonJoan → na odpowiedź w temacie → Blender
    Oj, Wątpię. Kilka razy próbowałem tam znaleźć odpowiedź ale jest tam dużo gorzej niż na Max3D.
  10. JonJoan odpowiedział JonJoan → na odpowiedź w temacie → Blender
    Albo ten GeoNode boolean, to jakieś badziewie. Zrobiłem sobie taki szybki "cube array" ze ścianami z rozdystrubuowanymi blokami. Zbooleanowałem te bloki za pomocą prostego cuba, a problemy dalej się pojawiają. quicckTest.blend Załączam plik z tym cubem. może są jacyś maniacy, którzy zechcięli by ssię przyjrzeć. I rozwiązać problem? Bo to naprawdę szajs jest.
  11. JonJoan odpowiedział JonJoan → na odpowiedź w temacie → Blender
    Hello. Witam w nowym roku. Już mylałem że skonczyłem mój system, ale okazuje się że ciągle mam problemy z tematem " window boolean". Jak widać na zrzucie, na osi "X" boolean działa znakomicie. Na osi "Y" nie wypełnia mi scian (tam gdzie jest dziura). Co jest nie tak? Przy włączonej opcji "exact"- wypełnienie jest, ale poszczególne segmenty scian łączą się i nie mogę ich oddzielnie exportować do unity.
  12. JonJoan odpowiedział JonJoan → na odpowiedź w temacie → Blender
    Dzięki. to właśnie było to.
  13. JonJoan odpowiedział JonJoan → na odpowiedź w temacie → Blender
    Jasne. tu jest fragment mojego drzewa:
  14. JonJoan odpowiedział JonJoan → na odpowiedź w temacie → Blender
    Hello. Zauważyłem że obiekty zapodane do geometry node tracą swój smooth shading. Da się go jako odzyskać? Użyłem shade smooth node- ale nic z tego.
  15. JonJoan odpowiedział JonJoan → na odpowiedź w temacie → Blender
    Szybkie pytanko. Ten wewnętrzny grid, który mamy w geometry node, możemy używać jak zwykły mesh? Np. unwrapować go i nadać texturę?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności