Jump to content

JonJoan

Members
  • Content Count

    305
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

JonJoan last won the day on January 27

JonJoan had the most liked content!

Community Reputation

115 Excellent

About JonJoan

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. JonJoan

    MTM8

  2. Jak na pierwszy model to spoko. wrzucaj więcej i niech każdy następny model bedzie lepszy od poprzedniego.
  3. Dzięki. Napracować to ja się napracowałem nad starą wersją. Kiedy to przez tydzień, półtora robiłem jedną stronę. Tera zajmuje 2-3 dni Najwięcej roboty jest z walorem. kolorowanie szybko idzie jak walor dobrze leży. Nie tylko postacie. Dzięki pluginowi OSM i GIS coraz częściej kreuję też tereny w blenderze. Do tworzenia postaci używam facebuild'era (głowa) i manuel bastioni lab (ciało). Następnym razem postaram się wrzucić krótki proces kreowania kadru. Bardzo fajnie wygląda. Na pewno postaram się skorzystać. dzięki. Pewnie dlatego że na razie nie ma żadnych mordobić. :). A tak na poważnie- z tym jest chyba największy problem. I tak prostu i na szybko nie da się go załatwić. bo w zasadzie na tym sztuka komiksu polega by wszystko było bardzo ruchawe. Tutaj wkracza często olewany temat kompozycji. Najtrudniejszy temat. Tak więc dzięki za linki. Postaram się bardziej przyłożyć do tematu. Tekstu jest dużo bo na razie jest taki trochę prolog. Który ma wyjaśnić "po krótce" w jakim świecie bedzie działa się akcja i w jakiej sytuacji znajdują się główni bohaterowie. Ja osobiście lubię jak tekstu jest dużo i można sobie trochę poczytać. Ok. Widzę że jest jakiś odbiór. A to zachęca do dalszej pracy. 🙂
  4. Damy radę. Na razie w planach jest zrobienie klasycznego komiksu webowego. Ale nie wykluczam też druku. To jednak w dalszej przyszłości bo są też plany zrobienia komiksu ruchawego- na you tube z przesuwającymi się kadrami i króciutkimi animacjami 3D. Najpierw jednak klasyczny webcomic.
  5. Powieść obrazkowa o pięknym świecie magii który odchodzi w niepamięć... "Lepszy świat"- Tom I- "Czarodziejka" rozdział I- "Więcej niż magia" Więcej info na samym dole posta (po przeczytaniu lub przewinięciu części komiksowej) . Nie ma co dłużej kisić ogórasa. Bo już kilka (5!) lat minęło odkąd zrobiłem swoją pierwszą stronę komidła. Od tego czasu mam nadzieję że zaliczyłem imprówing, zarówno pod względem graficznym jak i scenariuszowym (więcej akcji i intryg). Ciężko to bedzie zweryfikować bo musiał bym zapodać link do starszej wersji. Co mnie jednak najbarddziej cieszy to to że strony powstają dużo szybciej. Na bierząco postaram się wrzucać kolejne strony pierwszego tomu. Pan moderator pozwoli że Max3Dpl. bedzie główną stroną tegoż dzieła w polskiej wersji. I tu polskich czytelników z fór wszelakich bede nagabywał. Chyba że sobie tego nie życzy- to ustanowię gdzie indziej. Ale myślę że tu warto, bo na dzień dzisiejszy Max3D.pl jest chyba jedynym polskim portalem graficznym. Jeżeli tak- to ta pierwsza strona będzie dosyć często edytowana i tu bede wrzucał kolejne strony rozdziału1. Pomału, sukcesywnie bede robił update'y tak mniej więcej co kilka stron. Aż przedsięwzięcie się kiedyś rozrośnie. ;). Na dobry początek 12 pierwszych stron.
  6. No nic. Pogratulować wyobraźni. Kunsztu też, ale przede wszystkim wyobraźni. 🙂
  7. JonJoan

    Spirits revange

    Tutaj było jakieś modelowanie w 3D?
  8. Witam, poszukuje grafika 3D ze znajomoscia 3DSmax lub Zbrush. Bylby Pan zainteresowany?

    Pozdrawiam.

    1. JonJoan

      JonJoan

      Witam.

      Zbrusha znam bardzo dobrze. Maxa dużo słabiej i dawno go nie używałem. Ale zawsze można odświeżyć- tak więc ok.  Zanim odpowiem, chciałbym się dowiedzieć na czym współpraca by polegała.

      Pozdrawiam.

  9. Oooo! dzięki. Ciężko zklasyfikować w sumie tą teke bo je tutaj 2D, 3D jak i 2,5D https://www.artstation.com/stephanbored https://www.facebook.com/profile.php?id=100011545594274 https://twitter.com/BoredStephan https://www.deviantart.com/stephanbored
  10. JonJoan

    mary5.jpg

  11. JonJoan

    mary4.jpg

  12. JonJoan

    mary3.jpg

  13. JonJoan

    mary2.jpg

  14. JonJoan

    mary1.jpg

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy