Jump to content

JonJoan

Members
  • Content Count

    283
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

92 Excellent

About JonJoan

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sebastian S. jest doskonałym przekładem tego że pierwej, lepiej zacząc od tradycyjnych mediów. Są pewne podstawy które są właściwe dla wszystkich technik. Czy to ołówek, czy tablet, czy patyk zamoczony w łajnie.
  2. Generalnie przepis na sukces jest znany od tysięcy lat. I jeżeli jesteśmy już przy tematach religijnych tu jest świetny przykład: Tyko z tym sukcesem jest trochę jak z grubą babą. Ona wie że jak schudnie to stanie się piękna i wszyscy wokół będą ją adorować. Ale jej wiara jest zbyt mała by mogła wcielić dietę w życie. A niektórym brakuje po prostu pokory.
  3. To nie miał być moxika. Ja potrzebowałem Wincotta jeszcze młodszego niż wtedy kiedy zagrał rolę głównego villana w conquest. Czyli z tego pierwszego zdjęcia no i z tego: W tym drugim przypadku nie wiem czy ni poj...łem zdjęcia z jakimś podobnym do niego gościem- (piosenkarzem?), który wyświetla się kiedy szukam aktora gdy był młody. :) Jakby co to zrobię Moxikę i go trochę omłodzę. Dzięki za link, Boris.
  4. Popróbuj też z wałkami i stożkami. A potem sześciany w 3- zbiegowej perspektywie. Umieszczaj bryły w tkzw. stożku widzenia. Czyli jak robisz jeden punkt zbiegu to drugi musi być oddalony o jakieś 4- 6 kartek A4- żeby bloki nie były takie strasznie zniekształcone (jak na rysunku nr1). No chyba że będziesz je malował na A4- dużo mniejsze. Good job!
  5. polka dot- dzięki. Fajnie że się tobie podoba ten art. Bo na forach wszelakich... Lipa, pipa. Modne jest ostatnio na forum body study... Dlatego ja też ostatnio chłopa se rzeźbię Bazowanego na zdjęciach młodego Michaela Wincott:
  6. Niech już będzie ta narracja. Tzn- demonolog jednak panuje w danej sekundzie nad demonem (no bo w zasadzie tak jest). kilka tekstur mi przepadło z powodu awarii i wiele rzeczy musiałbym robić na nowo. Nie chcę tego w nieskonczoność męczyć. Chromatic aberration na koniec. :P.
  7. Nie wiem czy się ona po prostu trochę nie wymknęła z pod kontroli. :). Na razie jest mniej więcej tak: Demonolog wezwał smokodemona przez chwilę nad nim panuje ale... za moment się to skończy- stąd groźna mina smokodemona. Bleh.
  8. Mag tak nie do końca sprawę sobie zdaje z tego że smok nie je zadowolony z przywołania. ;). Wiem że trochę naciagane ale w sumie powinienem był dokładnieopisać relację zanim zabrałem się do roboty. Użytkownicy mogliby wtedy coś doradzić jeszcze w fazie konceptu. Dla mnie to był nr. 2 i nawet miałem plany żeby ten kadr równiez zrealizować. I może nawet się podejmę jeżeli nie okaże się ze tekstury mi przepadły podczas awarii. Dobry pomysł chociażby z tego względu żeby sobie poćwiczyć robienie ognia: Tylko czy pasuje?
  9. Poprawiłem to co radziliście. Pewnie dlatego że ja perspektywę tym razem brzydko mówiąc- olałem. Myślałem że w tym przypadku nie będzie taka ważna. Najfajniejsze jest to że sam smok był rzeźbiony w trybie oktagonalnym. Kiedy się połapałem i włączyłem perspektywę- jego łeb był strasznie zniekształcony. Pomyślałem sobie- spoko, w keyshocie pobawię się trochę FoVem kamery i będzie dobrze. No nic postarałem się w fazie postpro trochę perspektywę skorygować. Nie wiem czy dobrze wyszło. Sami oceńcie. Następnym razem postaram się tak zagadnienia perspektywy nie olać. Chodzi o tą pomarańcz jaka jest przy oku smoka? Żeby to ujednolicić? Taka koncepcja ukazana jeszcze w fazie koncepcyjnej. :). Koncepcja wyczekiwania. Trochę na zasadzie: nasrałeś sąsiadowi na wycieraczkę. Sąsiad przyłapał cię na tym i zanim rzuci się na ciebie żeby zmasakrować- przez chwile się zastanawia. :). i groźnie patrzy.
  10. trochę spóźniony update wywołany awarią compa. W jakieś 90% udało się naprawić no i wczoraj wieczorem i dzisiaj rano dodałem kilka dodatkowych rzeczy. Dodatkowe światło i mikro textura na smoka (której w tej rozdzielczości można nie dojrzeć.) No i pierwszy plan z budynkiem i demonologiem, który burzy nieco wcześniejsze kompo- bo jest w sumie teraz pierwszym punktem skupienia. Dlatego koncepcję "dmuchania" zostawiam na później (sorry Olaf).
  11. Wszyscy tęskniliśmy za Tobą i nie mogliśmy się doczekać kolejnej pracy. :)
  12. @ ZiN Myślałem nad błyskawicami. Trochę inaczej je chciałem usadowić. Ostatecznie tego nie zrobiłem ze strachu że całość bedzie trochę za bardzo kiksowata. Kiks chyba jednak taki straszny nie jest ale chyba te pioruny odciągają za bardzo uwagę od centrum akcji. @ Olaf No słuszna uwaga. Jest za dużo detalu na czubku głowy. A wzrok powinien podążać od oczu smokodemona w kierunku demonologa. Na pewno zamglę trochę tą koronę. Co do pary z nozdrzy... Niby słuszne ale wolałbym jakieś inne rozwiązanie. Jak go nie znajdę to zastosuję twoje. Z trochę zmniejszonym skutkiem. Dzięki, panowie.
  13. Pierwsze compo złożone po zrobieniu renderu finałowego smoka i photobashu chmur.
  14. Wstępne testowanie światła HDRI w keyshocie. Obrazek pierwszy i trzeci chyba będzie dobry. Żeby dalej to pociągnąć. Rozwazm tez przeniesienie do maxa. W keyshocie szybciej się ustawia scenę ale w maxie (vrayu) czas renderingu o wiele szybszy.
  15. No na odbycie. Coraz lepiej. Nie łechtam teraz. Prawdę mówię i zazdroszczę progresu.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy