Niedlugo postaram sie wrzucic wiekszy render ;) Mozecie dac jeszcze troche uwag? Bo juz tyle patrze na ta wizke, ze nie wiem co dodac... potrzebuje swiezego spojrzenia ;]
Hej, w ramach nauki próbuję na podstawie wizki, która mi się spodobała zrobić coś podobnego... Oceńcie narazie proszę jak wygląda moja praca - jutro wrzucę oryginał, któremu próbuję dorównać ;)
Panowie, serdeczna prosba o pomoc - nigdzie nie moge znalezc tutoriala dla mental raya, ktory opisywalby jak zrobic porzadne studio do wyrenderowania jakiegos obiektu (np. samochodu). Chodzi mi głównie o ustawienia światła i tła sceny... Czy ktoś z was ma może jakiś tutorial do tego albo mógłby mnie nauczy? :)
Ostatni render deseczki mnie zauroczyl ;) Mozesz pokazac jak ten drewniany material wyglada od srodka? Scenka zapowiada sie bardzo fajnie, bede sledzil :)
Cześć :) Niedługo będę brał się za scenkę w zimowym klimacie i przygotowuję sobie materiały. Powiedzcie proszę czy śnieg i lód się udał i co jest do poprawki?
Cześć!
Męczyłem tą pracę w dziale WIP ale tam odzew był niewielki a mam zabrać się za coś nowego więc cóż... ryzykuję założenie, że jest w miarę nieźle i wrzucam tutaj :) W pierwszym obrazku chyba przegiąłem z PS, w drugim tylko lekkie poprawki...
Kilka poprawek w PS... Nie wiem czy jest lepiej czy gorzej :) Myślicie, że zostawić to na tym etapie i wziąć się za coś nowego? Nadaje się do galerii 3D ?
Panowie,
Poniżej render bez mgły (tylko haze z sunlight). W kwestii tekstury skał nic narazie nie poradzę - mój komputer nie pozwala na większy displace. Jutro może uda się przerenderować scenę Zernatowi i wtedy zobaczymy co z tym dalej. Nie mam pojęcia dlaczego wokół krzaków na skale robi się ta ciemna obwódka... Jakieś pomysły? W ostateczności wywalę ją w PS. Powiedzcie proszę czy coś jeszcze zrobić zanim render poleci do Zernata i wezmę się za PS ?
Hej, dzieki serdeczne za wskazówki. Postaram się jeszcze dzisiaj wrzucić poprawiony render. Ze skałami mam taki problem, że wyglądają dużo lepiej jak daje wysoki displacemnet subdiv (16K) ale wtedy niestety wywala maxa - chyba mam za mało ramu. Jak renderuję jedną skałkę z samą wodą to wtedy daje rade.