Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

analogee

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Działa, dzięki! :)
  2. Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tymi skryptami... Próbowałem plane modyfikować vertexami, ale wtedy tekstura strasznie się zniekształca.. Chciałbym na przykład zrobić trzy różne podłogi w takim układzie: http://dl.dropbox.com/u/28095273/Przechwytywanie2.PNG Bardzo proszę o pomoc!
  3. Dzięki za szybkie odpowiedzi. Przesyłam link do pokoju, w jakim chciałbym zrobić podłogę: http://dl.dropbox.com/u/28095273/Przechwytywanie.JPG czy któryś z tych skryptów miałby zastosowanie w tym przypadku? Szczerze powiedziawszy, Maxem bawiłem się kilka razy i tak z tutoriali się uczyłem, ale teraz potrzebuję zrobić projekt swojego mieszkania :)
  4. Witam ponownie, 3dsmaxem zajmuję się hobbystycznie i z doskoku. Podoba mi się jednak zabawa z tym programem. Mam jednak problem z wykonaniem podłogi we wnętrzu nieregularnym, tzn nie kwadratowym i nie prostokątnym. Na przykład o 10 ścianach w nieregularnych odstępach (2 ściany po lewej, 8 po prawej powyginanych pod różnymi kątami). Na necie próbowałem szukać, ale nie bardzo mogłem cokolwiek znaleźć, dlatego zamieszczam tutaj ten post. Proszę o link do tutoriala lub instrukcje jak chłop krowie na miedzy :) Dodam, że chciałbym również umieścić jednakową i jednolitą teksturę na tej podłodze na całej powierzchni pokoju, więc składanie podłogi z boxów nie wchodzi raczej w grę (chyba?). Ponadto mam jeszcze jedno pytanie, nie związane z ww tematem. Odkryłem niedawno funkcję stawiania gotowych ścian (AEC extended). Jak rysuję mieszkanie, to chciałbym żeby te ściany miały różne tekstury. Narysowałem mieszkanie z gotowych ścian i dodając teksturę, każda ściana ma taki sam wzór. Czy można to jakoś zmienić? I czy np. taką gotową ścianę można przeciąć używając splice? Bo chciałbym uciąć na dole i chciałbym wysunąć gzyms (extrude). Da się to zrobić z boxem, ale z AEC extended chyba nie? Pozdrawiam i bardzo proszę o odpowiedź, analogee
  5. Witam, dziś pierwszy raz robiłem render z mental raya i wyskoczyły mi takie oto błędy: RCGI 0.3 error 361053: no photons stored after emitting 1000000 photons from light "mr Sky Portal002|Light" (tag ace): canceling emission job RCGI 0.4 error 361053: no photons stored after emitting 1000000 photons from light "mr Sky Portal001|Light" (tag a57): canceling emission job RCGI 0.6 warn 362004: no photons stored after emitting 10000 photons from light "mr Sky Portal002|Light" (tag af2) RCGI 0.5 warn 362004: no photons stored after emitting 10000 photons from light "mr Sky Portal002|Light" (tag af2) RCGI 0.7 warn 362004: no photons stored after emitting 10000 photons from light "mr Sky Portal002|Light" (tag af2) RCGI 0.4 warn 362004: no photons stored after emitting 10000 photons from light "mr Sky Portal002|Light" (tag af2) itp itd. Wizualizacja oczywiście prawie cała czarna wyszła, jedynie okna widać jako-tako... Czy ktoś mógłby mi pomóc proszę i powiedzieć co ustawiłem nie tak jak powinienem? Pozdrawiam i z góry dziękuję, A
  6. analogee dodał temat → w 3ds max
    Witam ponownie. Zabrałem się za taki oto tutorial: http://www.evermotion.org/tutorials/show/7900/making-interior-scene i tam jest w części Modeling, w punkcie 2, polecenie "add connects". Pod jaką opcją tego szukać w 3dsmaxie? Jak to zrobić? Z góry dzięki za pomoc!
  7. OK, działa, dzięki :)
  8. Dzieki Lucek, przetestuje jutro. A te wszystkie uvw mapping itp, to do czego to sluzy? Ja chce po prostu zeby moja sciana byla betonowa Przy uzyciu na przyklad czegos takiego: http://farm3.static.flickr.com/2804/4338268272_5a4163e27f.jpg. A moze moglbys polecic jakis dobry tutorial do tego? Szczerze mowiac maxem bawie sie od wczoraj, wiec jeszcze nie do konca kumam wszystko tak jak bym chcial:) dzieki wielkie z gory
  9. Też jestem początkujący i obejrzałem sporo tutoriali odnośnie nakładania tekstur, ale niewiele mi to dało. Gdy w Map editorze ustawiam sobie jakiś jpg np betonu, to potem ten jpg rozciąga mi się na całą ścianę. A chciałbym, żeby się powtarzał. Można takie coś zrobić od razu w 3dsmaxie bez obrabiania każdej ściany oddzielnie w photoshopie?
  10. Dzięki, okazało się że obiekt był tak mały w porównaniu do całego projektu, że po prostu go nie widziałem...
  11. Witam, chciałbym zaimportować model o rozszerzeniu .3ds do 3dsmaxa i niby się importuje, ale zupełnie nie mam pojęcia gdzie on się znajduje. Podobnie, mam plik 3ds max scene file i chciałbym ją zaimportować do mojego rysunku. Niestety, zaimportować się nie da, a gdy otwieram plik, to model jest cały czarny. Proszę się nie śmiać, dopiero dziś zacząłem swoją przygodę z 3dsmaxem i jakimiś tutorialami :) pozdrawiam, analogee

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.