Skocz do zawartości

Mihu

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Mihu odpowiedział Maciek_ → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Tworzysz tabelkę w określonym rozmiarze na nowym dokumencie. Po wykonaniu zaznaczasz całość, grupujesz i dodajesz to formatu bloków z których potem korzystasz. Poszukaj w tutkach na google.
  2. Mihu odpowiedział Dav → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Ah ten czas renderingu i retuszu Bruce'a. Przez to, tak jak na Battleshipa trzeba czekać jeszcze pół roku.
  3. Mihu odpowiedział piotrek6896 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Jak dla mnie ruch elementów które mają łączyć się finalnie w logo wygląda jakby poruszały się w próżni bez grawitacji i odpowiedniej masy. Nie było by bardziej efektowne gdyby łączyły się "z hukiem" (drgania kamery przy uderzeniach) finalnie tworząc logo - napis? Hmm.. Coś na podobę: [Video 1] lub
  4. Mihu odpowiedział Szymon_176 → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Specem nie jestem ale robot i rozgrzewka - trochę się to gryzie, ewentualnie mógłby przygotowując się do biegu - podchodząc do bloczków startowych "transformować" jakieś aerodynamiczne lotki wysunąć czy ewentualnie przybrać bardziej opływowy kształt. Chyba, że ten robot docelowo ma być bio- to inna sprawa. Ps ładnie się zapowiada - już widzę w głowie ładny render, oświetlenie i szczegóły...
  5. Mihu odpowiedział mercedesslr → na odpowiedź w temacie → Architektura
    Nie przyczepili się do przekroju A-A? Zbytnio nie ukazuje nic ciekawego. Zawsze mnie uczyli że przekroje prowadzi się aby ukazać przejścia przez konstrukcyjne elementy budynku w taki sposób aby w dodatku nie pokazywał wyłącznie pełnych ścian za przekrojem ;). Ogólnie ode mnie dostałbyś najwyższą ocenę i mnóstwo pytań pro-forma. Piękna praca!
  6. Mihu odpowiedział Videoyogi → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Jestem pod ogromnym wrażeniem koncepcji przemyślanej w drobnych szczegółach i zrealizowanej na tak wysokim poziomie! Nie mogę się doczekać końcowej wersji! Mnie takiemu laikowi nie wypada się niczego czepiać, ale napiszę - może okaże się, że w finalnej wersji będzie ok - dlaczego bandaż "mumii" nie jest animowany / nie porusza się gdy ona rusza brwiami? I oczywiście trzymam kciuki!
  7. Mihu odpowiedział Tomy → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    @Dante41k Może to Ci dokładnie podpowie jak rozkłada się mapy uvw oraz spłaszcza je do texturowania: >>Klik
  8. Mihu odpowiedział marcin88 → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Też jestem nowym użytkownikiem Maxa ale pierwszy raz zetknąłem się z nim 7 lat wcześniej na studiach. Postaram się pomóc, jeśli się mylę to poprawcie mnie proszę. Ad.1 Jest taka opcja dociągania obiektów do styku. Opcja Snap - taki magnesik na pasku narzędzi. Pobaw się na pewno zadziała tak jakbyś tego oczekiwał. Ad.2 Ja proponuję łatwy sposób na wykonanie tych budynków - również testowany dużo wcześniej przeze mnie hobbystycznie. Modelujesz w . Jest na ten temat multum tutoriali na YT. Potem przenosisz obiekt z teksturami do Maxa. Sprawdzenie wymiaru obiektu po konwersji na editable poly - również dołączam się do tego pytania. Da się przesunąć obiekt na "sztywno". Zaznacz go, klik na move (przesuwanie) i na dole na osiach masz położenie obiektu, wpisz na sztywno liczbę i Enter. Jeśli chodzi o opcję liniki (odmierzania) w Maxie - to nie jestem aż tak zaawansowany w tych "klockach" ale zdaje mi się, iż w takim narzędziu za taką kasę podstawowa linika musi gdzieś być.
  9. Mihu odpowiedział Markus King → na odpowiedź w temacie → Inspiracje
    Zawsze możesz wymodelować ząb (warstwy składowe, tkanki, nerwy) i wykorzystać np Unity3D do prezentacji - ale w takim przypadku ząb (jego "warstwy" załączałyby się przy pomocy "menu" lub odpowiednich przyciskow na klawiaturze, natomiast interakcja z obiektem polegałaby na oglądaniu go po "orbicie". Nie obejdzie się bez pisania skryptów do tego celu.
  10. Mihu odpowiedział kliment woroszyłow → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Twoj poziom doświadczenia przytłacza mnie bardzo xD Przez Ciebie nie chce mi się ćwiczyć z 3d Maxem ;] Istne szaleństwo - czekam na kolejne update-y
  11. Mihu odpowiedział kliment woroszyłow → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Pięknia praca - bardzo duży detal - podziwiam Twoje umiejętności! Znalazlem troszkę zdjęć tego motocykla mam nadzieję, że się przydadzą: [ Referki ]
  12. Mihu odpowiedział adamakis → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Z punktu widzenia konstukcyjnego budynków na których przedstawiono wizję mogę jedynie stwierdzić, iż największy problem byłby z wodą, gdyż nie obciąża budynku jak poszczególne elementy budynku, lecz napiera również na boki i tu powstaje problem - trzeba by liczyć taki dach jak basen ;), poza tym prawdziwa skałą nie mogła by się tam znaleźć z uwagi na jej wagę, za to można by wykonać jej imitację malowanie lub pokrycie zewnętrzne płytkami. Wizja bardzo mi się podoba - zamiast chodzić po brudnych ulicach można by po prostu wyjść na "dach".
  13. Mihu odpowiedział adamakis → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Witam. Domyślałem się monitorując temat, iż znajdzie się ktoś niedowierzający realności konstrukcyjnych rozwiązań w takich wizjach i powiem, że na świecie paręnaście lat temu pokrywano trawą, łąkami domki jednorodzinne, a parę lat temu pokrywano niektóre większe pojedyncze budynki w różnych miejscach na świecie. Dla chcącego nic trudnego i załączam 2 linki [Link1] - przedstawia co "Pani" WiKi mówi na ten temat "Green Roof" [Link2] - najciekawsze wdrożone zastosowanie tego tematu ;] Miłego oglądania. Pozdrawiam
  14. Mihu odpowiedział tomi1618 → na odpowiedź w temacie → 3D
    Oto mój pierwszy post i pierwsza praca przy zabawie z Maxem od paru lat :) Dzięki Wam postanowiłem powrócić do zabawy w 3D. Nadal początkujący więc wybaczcie niedociągnięcia.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności