-
automatyczny blok - pilne
Tworzysz tabelkę w określonym rozmiarze na nowym dokumencie. Po wykonaniu zaznaczasz całość, grupujesz i dodajesz to formatu bloków z których potem korzystasz. Poszukaj w tutkach na google.
-
G.I. Joe: Retaliation - zwiastun
Ah ten czas renderingu i retuszu Bruce'a. Przez to, tak jak na Battleshipa trzeba czekać jeszcze pół roku.
-
Animacja Inicjałów
Jak dla mnie ruch elementów które mają łączyć się finalnie w logo wygląda jakby poruszały się w próżni bez grawitacji i odpowiedniej masy. Nie było by bardziej efektowne gdyby łączyły się "z hukiem" (drgania kamery przy uderzeniach) finalnie tworząc logo - napis? Hmm.. Coś na podobę: [Video 1] lub
-
WIP: Robot
Specem nie jestem ale robot i rozgrzewka - trochę się to gryzie, ewentualnie mógłby przygotowując się do biegu - podchodząc do bloczków startowych "transformować" jakieś aerodynamiczne lotki wysunąć czy ewentualnie przybrać bardziej opływowy kształt. Chyba, że ten robot docelowo ma być bio- to inna sprawa. Ps ładnie się zapowiada - już widzę w głowie ładny render, oświetlenie i szczegóły...
-
Projekt domu jednorodzinnego na klifie
Nie przyczepili się do przekroju A-A? Zbytnio nie ukazuje nic ciekawego. Zawsze mnie uczyli że przekroje prowadzi się aby ukazać przejścia przez konstrukcyjne elementy budynku w taki sposób aby w dodatku nie pokazywał wyłącznie pełnych ścian za przekrojem ;). Ogólnie ode mnie dostałbyś najwyższą ocenę i mnóstwo pytań pro-forma. Piękna praca!
-
Trailer shorta 3D "Gra"
Jestem pod ogromnym wrażeniem koncepcji przemyślanej w drobnych szczegółach i zrealizowanej na tak wysokim poziomie! Nie mogę się doczekać końcowej wersji! Mnie takiemu laikowi nie wypada się niczego czepiać, ale napiszę - może okaże się, że w finalnej wersji będzie ok - dlaczego bandaż "mumii" nie jest animowany / nie porusza się gdy ona rusza brwiami? I oczywiście trzymam kciuki!
-
Teksturowanie opony [Photoshop]
@Dante41k Może to Ci dokładnie podpowie jak rozkłada się mapy uvw oraz spłaszcza je do texturowania: >>Klik
-
Modelowanie i wymiarowanie architektury
Też jestem nowym użytkownikiem Maxa ale pierwszy raz zetknąłem się z nim 7 lat wcześniej na studiach. Postaram się pomóc, jeśli się mylę to poprawcie mnie proszę. Ad.1 Jest taka opcja dociągania obiektów do styku. Opcja Snap - taki magnesik na pasku narzędzi. Pobaw się na pewno zadziała tak jakbyś tego oczekiwał. Ad.2 Ja proponuję łatwy sposób na wykonanie tych budynków - również testowany dużo wcześniej przeze mnie hobbystycznie. Modelujesz w . Jest na ten temat multum tutoriali na YT. Potem przenosisz obiekt z teksturami do Maxa. Sprawdzenie wymiaru obiektu po konwersji na editable poly - również dołączam się do tego pytania. Da się przesunąć obiekt na "sztywno". Zaznacz go, klik na move (przesuwanie) i na dole na osiach masz położenie obiektu, wpisz na sztywno liczbę i Enter. Jeśli chodzi o opcję liniki (odmierzania) w Maxie - to nie jestem aż tak zaawansowany w tych "klockach" ale zdaje mi się, iż w takim narzędziu za taką kasę podstawowa linika musi gdzieś być.
-
Prezentacja na studia
Zawsze możesz wymodelować ząb (warstwy składowe, tkanki, nerwy) i wykorzystać np Unity3D do prezentacji - ale w takim przypadku ząb (jego "warstwy" załączałyby się przy pomocy "menu" lub odpowiednich przyciskow na klawiaturze, natomiast interakcja z obiektem polegałaby na oglądaniu go po "orbicie". Nie obejdzie się bez pisania skryptów do tego celu.
-
Bmw r75
Twoj poziom doświadczenia przytłacza mnie bardzo xD Przez Ciebie nie chce mi się ćwiczyć z 3d Maxem ;] Istne szaleństwo - czekam na kolejne update-y
-
Bmw r75
Pięknia praca - bardzo duży detal - podziwiam Twoje umiejętności! Znalazlem troszkę zdjęć tego motocykla mam nadzieję, że się przydadzą: [ Referki ]
-
New Skin
Z punktu widzenia konstukcyjnego budynków na których przedstawiono wizję mogę jedynie stwierdzić, iż największy problem byłby z wodą, gdyż nie obciąża budynku jak poszczególne elementy budynku, lecz napiera również na boki i tu powstaje problem - trzeba by liczyć taki dach jak basen ;), poza tym prawdziwa skałą nie mogła by się tam znaleźć z uwagi na jej wagę, za to można by wykonać jej imitację malowanie lub pokrycie zewnętrzne płytkami. Wizja bardzo mi się podoba - zamiast chodzić po brudnych ulicach można by po prostu wyjść na "dach".
-
New Skin
Witam. Domyślałem się monitorując temat, iż znajdzie się ktoś niedowierzający realności konstrukcyjnych rozwiązań w takich wizjach i powiem, że na świecie paręnaście lat temu pokrywano trawą, łąkami domki jednorodzinne, a parę lat temu pokrywano niektóre większe pojedyncze budynki w różnych miejscach na świecie. Dla chcącego nic trudnego i załączam 2 linki [Link1] - przedstawia co "Pani" WiKi mówi na ten temat "Green Roof" [Link2] - najciekawsze wdrożone zastosowanie tego tematu ;] Miłego oglądania. Pozdrawiam
-
[Modelowanie] Kostka do gry -dla początkujących [3ds max]
Oto mój pierwszy post i pierwsza praca przy zabawie z Maxem od paru lat :) Dzięki Wam postanowiłem powrócić do zabawy w 3D. Nadal początkujący więc wybaczcie niedociągnięcia.
Mihu
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta