Skocz do zawartości

Mihu

Members
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Świecie

Mihu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Mihu

    automatyczny blok - pilne

    Tworzysz tabelkę w określonym rozmiarze na nowym dokumencie. Po wykonaniu zaznaczasz całość, grupujesz i dodajesz to formatu bloków z których potem korzystasz. Poszukaj w tutkach na google.
  2. Ah ten czas renderingu i retuszu Bruce'a. Przez to, tak jak na Battleshipa trzeba czekać jeszcze pół roku.
  3. Jak dla mnie ruch elementów które mają łączyć się finalnie w logo wygląda jakby poruszały się w próżni bez grawitacji i odpowiedniej masy. Nie było by bardziej efektowne gdyby łączyły się "z hukiem" (drgania kamery przy uderzeniach) finalnie tworząc logo - napis? Hmm.. Coś na podobę: [Video 1] lub
  4. Mihu

    WIP: Robot

    Specem nie jestem ale robot i rozgrzewka - trochę się to gryzie, ewentualnie mógłby przygotowując się do biegu - podchodząc do bloczków startowych "transformować" jakieś aerodynamiczne lotki wysunąć czy ewentualnie przybrać bardziej opływowy kształt. Chyba, że ten robot docelowo ma być bio- to inna sprawa. Ps ładnie się zapowiada - już widzę w głowie ładny render, oświetlenie i szczegóły...
  5. Nie przyczepili się do przekroju A-A? Zbytnio nie ukazuje nic ciekawego. Zawsze mnie uczyli że przekroje prowadzi się aby ukazać przejścia przez konstrukcyjne elementy budynku w taki sposób aby w dodatku nie pokazywał wyłącznie pełnych ścian za przekrojem ;). Ogólnie ode mnie dostałbyś najwyższą ocenę i mnóstwo pytań pro-forma. Piękna praca!
  6. Mihu

    Trailer shorta 3D "Gra"

    Jestem pod ogromnym wrażeniem koncepcji przemyślanej w drobnych szczegółach i zrealizowanej na tak wysokim poziomie! Nie mogę się doczekać końcowej wersji! Mnie takiemu laikowi nie wypada się niczego czepiać, ale napiszę - może okaże się, że w finalnej wersji będzie ok - dlaczego bandaż "mumii" nie jest animowany / nie porusza się gdy ona rusza brwiami? I oczywiście trzymam kciuki!
  7. @Dante41k Może to Ci dokładnie podpowie jak rozkłada się mapy uvw oraz spłaszcza je do texturowania: >>Klik
  8. Też jestem nowym użytkownikiem Maxa ale pierwszy raz zetknąłem się z nim 7 lat wcześniej na studiach. Postaram się pomóc, jeśli się mylę to poprawcie mnie proszę. Ad.1 Jest taka opcja dociągania obiektów do styku. Opcja Snap - taki magnesik na pasku narzędzi. Pobaw się na pewno zadziała tak jakbyś tego oczekiwał. Ad.2 Ja proponuję łatwy sposób na wykonanie tych budynków - również testowany dużo wcześniej przeze mnie hobbystycznie. Modelujesz w . Jest na ten temat multum tutoriali na YT. Potem przenosisz obiekt z teksturami do Maxa. Sprawdzenie wymiaru obiektu po konwersji na editable poly - również dołączam się do tego pytania. Da się przesunąć obiekt na "sztywno". Zaznacz go, klik na move (przesuwanie) i na dole na osiach masz położenie obiektu, wpisz na sztywno liczbę i Enter. Jeśli chodzi o opcję liniki (odmierzania) w Maxie - to nie jestem aż tak zaawansowany w tych "klockach" ale zdaje mi się, iż w takim narzędziu za taką kasę podstawowa linika musi gdzieś być.
  9. Mihu

    Prezentacja na studia

    Zawsze możesz wymodelować ząb (warstwy składowe, tkanki, nerwy) i wykorzystać np Unity3D do prezentacji - ale w takim przypadku ząb (jego "warstwy" załączałyby się przy pomocy "menu" lub odpowiednich przyciskow na klawiaturze, natomiast interakcja z obiektem polegałaby na oglądaniu go po "orbicie". Nie obejdzie się bez pisania skryptów do tego celu.
  10. Twoj poziom doświadczenia przytłacza mnie bardzo xD Przez Ciebie nie chce mi się ćwiczyć z 3d Maxem ;] Istne szaleństwo - czekam na kolejne update-y
  11. Pięknia praca - bardzo duży detal - podziwiam Twoje umiejętności! Znalazlem troszkę zdjęć tego motocykla mam nadzieję, że się przydadzą: [ Referki ]
  12. cześć, zapraszam cie do naszego projektu gry kosmicznej na przeglądarkę. Więcej info na gg 4385224

     

    pozdrawiam

  13. Z punktu widzenia konstukcyjnego budynków na których przedstawiono wizję mogę jedynie stwierdzić, iż największy problem byłby z wodą, gdyż nie obciąża budynku jak poszczególne elementy budynku, lecz napiera również na boki i tu powstaje problem - trzeba by liczyć taki dach jak basen ;), poza tym prawdziwa skałą nie mogła by się tam znaleźć z uwagi na jej wagę, za to można by wykonać jej imitację malowanie lub pokrycie zewnętrzne płytkami. Wizja bardzo mi się podoba - zamiast chodzić po brudnych ulicach można by po prostu wyjść na "dach".
  14. Witam. Domyślałem się monitorując temat, iż znajdzie się ktoś niedowierzający realności konstrukcyjnych rozwiązań w takich wizjach i powiem, że na świecie paręnaście lat temu pokrywano trawą, łąkami domki jednorodzinne, a parę lat temu pokrywano niektóre większe pojedyncze budynki w różnych miejscach na świecie. Dla chcącego nic trudnego i załączam 2 linki [Link1] - przedstawia co "Pani" WiKi mówi na ten temat "Green Roof" [Link2] - najciekawsze wdrożone zastosowanie tego tematu ;] Miłego oglądania. Pozdrawiam
  15. Oto mój pierwszy post i pierwsza praca przy zabawie z Maxem od paru lat :) Dzięki Wam postanowiłem powrócić do zabawy w 3D. Nadal początkujący więc wybaczcie niedociągnięcia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności