Skocz do zawartości

Ludwik

Members
  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ludwik's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Czy ktos moze mi jakos pomoc??
  2. Ale w jaki sposob ja wykorzystac, jak zrobic zeby pociagajac element pionowo, drugi przesuwal sie wzgledeem niego poziomo!! To jest moj problem. Nie wiem moze zle Cie rozumiem, wiem, ze jest jakis sposob rozwiazania tego problemu zaa pomoca IK, tylko prosze o jakies blizsze naprowadzenie.... :)
  3. Dobra. Moze inaczej. Wymyslilem juz system, tylko mam problem z wykonaniem. Te poprzeczne elementy, ktore maja sie prostowac, maja ustawiony pivot point, w miejscu, gdzie sie stykaja z cylindrami tlokow, na koncu kazdego ustawiony jest dummy, ktory jest przyczepiony do platformy. Kazdy z elementow prostujacych sie, ma ustawiony look-at constraint na dummy na jego koncu. Teraz pytanie: Jak zrobic, zeby odsuwajac w pionie platforme, rozsuwaly sie tloki w poziomie, przesuwajac elementy prostujace w poziomie, wraz z ich pivot pointami, tak zeby elementy prostujace rozchylaly sie, wraz z odsuwaniem platformy. Sorry za skomplikowanie tego pytania, ale w ten sposob zamiescilem wszystkie potrzebne informacje. Z gory dziekuje. Pozdr.
  4. Witajcie. http://www.inacceptable.webpark.pl/# Do tych elementow bedzie przyczepiona platforma, na samym koncu kazdego z tych elementow. Jak zrobic, zeby pociagajac za platforme, elementy te zaczely sie prostowac , ale nie normalnie, tylko skrzyzowane w miejscu sruby. W tym samym czasie maja sie prostowac elementy pneumatyczne. Wiem, ze to jest trudny problem, ale bardzo prosze o pomoc, bo nie jestem w stanie wyobrazic sobie caly ten system... Pozdr.
  5. Wyszlo, tylko mam jeszcze jeden problem: z ogranicznikami. Gdzy ustawiam Limit From-To dla jakiejs osi, to gdy obracam tym elementem, obraca sie calkowicie normalnie jak by nie mial ustawionych granic. Granice sa aktywne i zakreslony \"limit\". Czy ktos moglby mi wystlumaczyc dlaczego?? pozdr. i dziekuje za poprzednia pomoc... :)
  6. Dzieki. Probuje akurat i cos nie wychaodzi, ale biore sie za czytanie helpa, jak dalej nie bedzie wychodzic to napisze. pozdr.
  7. Czy ktos moglby mi pomoc w miare szybko... Prosze.
  8. Ludwik

    Zablokowanie kości

    Jak ustawisz juz hierachie wszystkich elementow, a mysle ze juz to zrobiles, bo masz bones, to w opcjach hierchy masz zakladke link info, tam wybierasz w lockach blokade na ruch i obrotach we wszystkich osiach i masz gotowa, nieruchoma kosc....
  9. http://www.inacceptable.webpark.pl/# Tutaj stronka ze screenem. :)
  10. Tworze akurat system hierarchiczny w moim obiekcie i udalo mi sie juz ustalic wszystkie czesci ramienia ale mam problem z tlokami pneumatycznymi. Jak zrobic, zeby w momencie rozsuwania sie dwoch elemento tlok przesuwal sie w cylindrze, jak go przyczepic do ramienia i jak ustawic ograniczniki poslizgu, aby nie rozsuwal sie dalej niz konce cylindra. Z gory dziekuje za pomoc pozdr. :)
  11. Juz ogladalem.... Ale i tak wielkie dzieki...
  12. W koncu doszedlem do tego co jest zle: otoz byla za duza grain thikness w mapie drewna.... Zmniejszylem z 20 na 0,2 i wyszlo calkiem ladne drewno :) ale i tak dzieki za pomoc
  13. Texturuje akurat blok mieszkalny i zastanawiam sie jak zrobic dobrze pasujaca texture. Jesli macie jakies pomysly to piszcie. Z gory dziekuje. :)
  14. Prosze, czy moglby ktos mi pomoc w miare szybko??
  15. Tutaj prosze dwa obrazki. Jeden to render drzwi, o ktorych mowie, a drugi to jest wyglad materialu, ktory na nie nakladam. http://ludwikprace.webpark.pl/index.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności