-
MAX 2014 - Viewport Background
Zawsze robiłem na viewportach i chyba za bardzo się przyzwyczaiłem :/
-
MAX 2014 - Viewport Background
Dopasowałem sobie zoomem rozmiar i wygląda to tak: Ale dy tylko chciałbym sobie przybliżyć widok w viewporcie, to wygląda to tak:
-
MAX 2014 - Viewport Background
Na ustawieniach Legacy Direct3D jest jeszcze gorzej (odwrócone światło, wolne działanie programu) i blueprintów nadal nie widać. Zainstalowałem SP3 do Max-a, usunąłem folder z ustawieniami i blueprinty zaczęły się wyświetlać :) Teraz tylko nie wiem jak ustawić, żeby blueprinty miały ten sam rozmiar co samochód w podglądzie :/ Aktualnie nie są dopasowane rozmiarem do jego wielkości i przy przybliżaniu/oddalaniu widoku blueprint ma cały czas ten sam rozmiar. A nie ma już funkcji "lock zoom/pan".
-
MAX 2014 - Viewport Background
Witam. Zainstalowałem ostatnio nową wersję Max-a i nie udaje mi się ustawić blueprintów w viewportach. Zmieniono trochę okno tej funkcji i nie mogę się połapać dlaczego nie wyświetla mi się obraz w viewporcie :/ Oto moje ustawienia
- Alias Automotive - błąd przy uruchamianiu
- Alias Automotive - błąd przy uruchamianiu
- Alias Automotive - błąd przy uruchamianiu
-
Alias Automotive - błąd przy uruchamianiu
Witam . Mam problem z programem Alias Automotive 2013 . Przy uruchamianiu pojawia się następujący komunikat: http://img191.imageshack.us/img191/340/aaaod.jpg Wie ktoś może o co chodzi z tym komunikatem ? Nie wiem jak sobie z tym problemem poradzić . Program nie jest piracki . Ściągnięty z oficjalnej strony Autodesk: students.autodesk.com
-
Export modeli do GTA4
Witam . Mam pytanie odnośnie modeli do gry GTA 4 . Mam importer i exporter modeli w formacie SMD . Modele się importują, jednak program Spark IV nie chce przyjąć z powrotem pliku SMD . Trzeba użyć innego formatu , czy może problem leży gdzieś indziej ?
- Lakier samochodowy w Mental Ray
-
Lakier samochodowy w Mental Ray
Witam . Szukałem tutoriali na lakier samochodowy, ale nic konkretnego nie znalazłem . Czy ma ktoś dobre porady jak zrobić dobry lakier ?> Realistyczny i z ładnymi odbiciami . Fajnie by było też zdobyć informacje odnośnie innych materiałów, np chromów na felgi, plastiku na różne elementy i świateł które się świecą . No i ogólnie jak przygotować dobrą scenę do samochodu . Widziałem , że na tym forum jest dużo świetnych renderów samochodów :)
-
Mental Ray material - samochód
Witam . Przygotowuję model samochodu na konkurs i potrzebna mi pomoc przy ustawieniach parametrów materiału karoserii . Próbuję dać Car Paint i Arc &Design , ale niestety ni potrafię odwzorować realistycznie kolorów ( chodzi mi głównie o srebrny i czerwony ) .Chodzi o to , żeby model wyglądał jak najbardziej realistycznie - wszystkie te odbicia i refleksy . Czy mógłby ktoś mi coś podpowiedzieć ? Może macie jakieś dobre ustawienia ?
-
Import modelu do Unity3d
Poradziłem sobie z tym problemem . Po prostu było zbyt dużo poligonów . Odkopałem na dysku model lowpoly i wszystko ładnie działa . Mam teraz niestety mały problem . W projekcie ustawiam sobie wszystko w modelu , mam colider i wszystkie parametry ( korzystałem z tutoriala na grę wyścigową ) ale niestety gdy włączam grę karoseria znika :( Nie wiem co , ale coś jest nie tak
-
Import modelu do Unity3d
Właśnie widziałem tutorial na którym ktoś importuje plik 3ds-a , ale u mnie unity po prostu go nie widzi ( mam najnowszą wersję programu) .Wyrzuciłem z modelu wszystkie materiały i dalej nic nie ma .
-
Import modelu do Unity3d
Witam . Potrzebuję zimportować mój model samochodu wykonany w 3DSMax-ie do Unity3d . Plików .max program nie czyta .Gdy wrzucam .fbx niestety powierzchnie nie są w ogóle widoczne w programie . Nie mam pojęcia dlaczego się tak dzieje . Bardzo prosiłbym o jak najszybszą pomoc
LukasDesign
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta