- 
	
		
		MAX 2014 - Viewport Background
		
		Zawsze robiłem na viewportach i chyba za bardzo się przyzwyczaiłem :/
 - 
	
		
		MAX 2014 - Viewport Background
		
		Dopasowałem sobie zoomem rozmiar i wygląda to tak: Ale dy tylko chciałbym sobie przybliżyć widok w viewporcie, to wygląda to tak:
 - 
	
		
		MAX 2014 - Viewport Background
		
		Na ustawieniach Legacy Direct3D jest jeszcze gorzej (odwrócone światło, wolne działanie programu) i blueprintów nadal nie widać. Zainstalowałem SP3 do Max-a, usunąłem folder z ustawieniami i blueprinty zaczęły się wyświetlać :) Teraz tylko nie wiem jak ustawić, żeby blueprinty miały ten sam rozmiar co samochód w podglądzie :/ Aktualnie nie są dopasowane rozmiarem do jego wielkości i przy przybliżaniu/oddalaniu widoku blueprint ma cały czas ten sam rozmiar. A nie ma już funkcji "lock zoom/pan".
 - 
	
		
		MAX 2014 - Viewport Background
		
		Witam. Zainstalowałem ostatnio nową wersję Max-a i nie udaje mi się ustawić blueprintów w viewportach. Zmieniono trochę okno tej funkcji i nie mogę się połapać dlaczego nie wyświetla mi się obraz w viewporcie :/ Oto moje ustawienia
 - Alias Automotive - błąd przy uruchamianiu
 - Alias Automotive - błąd przy uruchamianiu
 - Alias Automotive - błąd przy uruchamianiu
 - 
	
		
		Alias Automotive - błąd przy uruchamianiu
		
		Witam . Mam problem z programem Alias Automotive 2013 . Przy uruchamianiu pojawia się następujący komunikat: http://img191.imageshack.us/img191/340/aaaod.jpg Wie ktoś może o co chodzi z tym komunikatem ? Nie wiem jak sobie z tym problemem poradzić . Program nie jest piracki . Ściągnięty z oficjalnej strony Autodesk: students.autodesk.com
 - 
	
		
		Export modeli do GTA4
		
		Witam . Mam pytanie odnośnie modeli do gry GTA 4 . Mam importer i exporter modeli w formacie SMD . Modele się importują, jednak program Spark IV nie chce przyjąć z powrotem pliku SMD . Trzeba użyć innego formatu , czy może problem leży gdzieś indziej ?
 - Lakier samochodowy w Mental Ray
 - 
	
		
		Lakier samochodowy w Mental Ray
		
		Witam . Szukałem tutoriali na lakier samochodowy, ale nic konkretnego nie znalazłem . Czy ma ktoś dobre porady jak zrobić dobry lakier ?> Realistyczny i z ładnymi odbiciami . Fajnie by było też zdobyć informacje odnośnie innych materiałów, np chromów na felgi, plastiku na różne elementy i świateł które się świecą . No i ogólnie jak przygotować dobrą scenę do samochodu . Widziałem , że na tym forum jest dużo świetnych renderów samochodów :)
 - 
	
		
		Mental Ray material - samochód
		
		Witam . Przygotowuję model samochodu na konkurs i potrzebna mi pomoc przy ustawieniach parametrów materiału karoserii . Próbuję dać Car Paint i Arc &Design , ale niestety ni potrafię odwzorować realistycznie kolorów ( chodzi mi głównie o srebrny i czerwony ) .Chodzi o to , żeby model wyglądał jak najbardziej realistycznie - wszystkie te odbicia i refleksy . Czy mógłby ktoś mi coś podpowiedzieć ? Może macie jakieś dobre ustawienia ?
 - 
	
		
		Import modelu do Unity3d
		
		Poradziłem sobie z tym problemem . Po prostu było zbyt dużo poligonów . Odkopałem na dysku model lowpoly i wszystko ładnie działa . Mam teraz niestety mały problem . W projekcie ustawiam sobie wszystko w modelu , mam colider i wszystkie parametry ( korzystałem z tutoriala na grę wyścigową ) ale niestety gdy włączam grę karoseria znika :( Nie wiem co , ale coś jest nie tak
 - 
	
		
		Import modelu do Unity3d
		
		Właśnie widziałem tutorial na którym ktoś importuje plik 3ds-a , ale u mnie unity po prostu go nie widzi ( mam najnowszą wersję programu) .Wyrzuciłem z modelu wszystkie materiały i dalej nic nie ma .
 - 
	
		
		Import modelu do Unity3d
		
		Witam . Potrzebuję zimportować mój model samochodu wykonany w 3DSMax-ie do Unity3d . Plików .max program nie czyta .Gdy wrzucam .fbx niestety powierzchnie nie są w ogóle widoczne w programie . Nie mam pojęcia dlaczego się tak dzieje . Bardzo prosiłbym o jak najszybszą pomoc
 
LukasDesign
				Members
			
		- 
				
Rejestracja
 - 
					
Ostatnia wizyta