LukasDesign
Members-
Liczba zawartości
21 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
LukasDesign's Achievements
Newbie (1/14)
10
Reputacja
-
Zawsze robiłem na viewportach i chyba za bardzo się przyzwyczaiłem :/
-
Dopasowałem sobie zoomem rozmiar i wygląda to tak: Ale dy tylko chciałbym sobie przybliżyć widok w viewporcie, to wygląda to tak:
-
Na ustawieniach Legacy Direct3D jest jeszcze gorzej (odwrócone światło, wolne działanie programu) i blueprintów nadal nie widać. Zainstalowałem SP3 do Max-a, usunąłem folder z ustawieniami i blueprinty zaczęły się wyświetlać :) Teraz tylko nie wiem jak ustawić, żeby blueprinty miały ten sam rozmiar co samochód w podglądzie :/ Aktualnie nie są dopasowane rozmiarem do jego wielkości i przy przybliżaniu/oddalaniu widoku blueprint ma cały czas ten sam rozmiar. A nie ma już funkcji "lock zoom/pan".
-
Witam. Zainstalowałem ostatnio nową wersję Max-a i nie udaje mi się ustawić blueprintów w viewportach. Zmieniono trochę okno tej funkcji i nie mogę się połapać dlaczego nie wyświetla mi się obraz w viewporcie :/ Oto moje ustawienia
-
Zainstalowałem Alias Design, ale niestety błąd taki sam :/ Być może coś mam nie tak z systemem . Po formacie komputera będę próbował jeszcze raz zainstalować ten program . Instalowałem ostatnio wersję 32bit na innym komputerze (win xp) i wszystko śmiga jak trzeba
- 5 odpowiedzi
-
- alias
- automotive
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Hmmm, pomyślę o tym, ale jeżeli ktoś miałby radę na ten błąd, to byłbym wdzięczny
- 5 odpowiedzi
-
- alias
- automotive
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Niestety, to samo :(
- 5 odpowiedzi
-
- alias
- automotive
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witam . Mam problem z programem Alias Automotive 2013 . Przy uruchamianiu pojawia się następujący komunikat: http://img191.imageshack.us/img191/340/aaaod.jpg Wie ktoś może o co chodzi z tym komunikatem ? Nie wiem jak sobie z tym problemem poradzić . Program nie jest piracki . Ściągnięty z oficjalnej strony Autodesk: students.autodesk.com
- 5 odpowiedzi
-
- alias
- automotive
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witam . Mam pytanie odnośnie modeli do gry GTA 4 . Mam importer i exporter modeli w formacie SMD . Modele się importują, jednak program Spark IV nie chce przyjąć z powrotem pliku SMD . Trzeba użyć innego formatu , czy może problem leży gdzieś indziej ?
-
Nie wiem czy ogarnę, al będę próbował . Dzięki wielkie :)
- 2 odpowiedzi
-
- 3ds max
- lakier samochodowy
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witam . Szukałem tutoriali na lakier samochodowy, ale nic konkretnego nie znalazłem . Czy ma ktoś dobre porady jak zrobić dobry lakier ?> Realistyczny i z ładnymi odbiciami . Fajnie by było też zdobyć informacje odnośnie innych materiałów, np chromów na felgi, plastiku na różne elementy i świateł które się świecą . No i ogólnie jak przygotować dobrą scenę do samochodu . Widziałem , że na tym forum jest dużo świetnych renderów samochodów :)
- 2 odpowiedzi
-
- 3ds max
- lakier samochodowy
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witam . Przygotowuję model samochodu na konkurs i potrzebna mi pomoc przy ustawieniach parametrów materiału karoserii . Próbuję dać Car Paint i Arc &Design , ale niestety ni potrafię odwzorować realistycznie kolorów ( chodzi mi głównie o srebrny i czerwony ) .Chodzi o to , żeby model wyglądał jak najbardziej realistycznie - wszystkie te odbicia i refleksy . Czy mógłby ktoś mi coś podpowiedzieć ? Może macie jakieś dobre ustawienia ?
- 2 odpowiedzi
-
- 3ds max model
- car
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Poradziłem sobie z tym problemem . Po prostu było zbyt dużo poligonów . Odkopałem na dysku model lowpoly i wszystko ładnie działa . Mam teraz niestety mały problem . W projekcie ustawiam sobie wszystko w modelu , mam colider i wszystkie parametry ( korzystałem z tutoriala na grę wyścigową ) ale niestety gdy włączam grę karoseria znika :( Nie wiem co , ale coś jest nie tak
-
Właśnie widziałem tutorial na którym ktoś importuje plik 3ds-a , ale u mnie unity po prostu go nie widzi ( mam najnowszą wersję programu) .Wyrzuciłem z modelu wszystkie materiały i dalej nic nie ma .
-
Witam . Potrzebuję zimportować mój model samochodu wykonany w 3DSMax-ie do Unity3d . Plików .max program nie czyta .Gdy wrzucam .fbx niestety powierzchnie nie są w ogóle widoczne w programie . Nie mam pojęcia dlaczego się tak dzieje . Bardzo prosiłbym o jak najszybszą pomoc