Jump to content

HIHI18

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About HIHI18

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Lidzbark
  1. hym... żebym wiedział, że tyle osób wystartuje to bym się bardziej postarał :P
  2. Taka tam tortura aby była efektywniejsza można zawsze kolesia pociskać baseballem :P
  3. Wydaje mi się, że tu sonda nie będzie potrzebna :P J_W niech zaczyna nowy temat :)
  4. Trochę się spóźnia ten mój zegar ale to pewnie przez lipny mechanizm :P
  5. Pare minut po północy ale mam nadzieje że wezmę udział :) Taki walkman... nic specjalnego :)
  6. @P4VV37 dodają kilka screen-ów ale w jednym pliku
  7. Mój pierwszy TSM :) Taka sobie idea siedzi i myśli :)
  8. Dzięki wielkie :) teraz wszystko pięknie :)
  9. Doczytałem się, że można to zrobić za pomocą nałożenia materiału i użyciu opcji 2-sided...no i efekt jest ok... ale czy jest możliwość bez używania materiału??
  10. Witam, jestem tu nowy... zaczynam dopiero zabawe z modelowanie i 3ds maxem... Narazie jestem w trakcie modelowania wszystkiego co się da :P Wczoraj zaczełem modelować nocną lampke na stolik... zrobiłem klosz lampki z cylindra modyfikatorem taper zrobiłem kształt... za pomocą edit poly usunełem górny i dolny cap... i teraz w trakcie renderowania jak ustawię tak troszkę wyżej to nie widać ścianek wew. klosza :( wiem jak to wykonać jeśli robił bym to z kształtu np line, żeby było widać wew. normalne... ale na geometrycznych nie mogę dojść... Pewnie dla wielu to głupie pytanie ale proszę o podpowiedz.. i z góry dziękuje... :)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy