HIHI18 Napisano 21 Luty 2012 Share Napisano 21 Luty 2012 Witam, jestem tu nowy... zaczynam dopiero zabawe z modelowanie i 3ds maxem... Narazie jestem w trakcie modelowania wszystkiego co się da :P Wczoraj zaczełem modelować nocną lampke na stolik... zrobiłem klosz lampki z cylindra modyfikatorem taper zrobiłem kształt... za pomocą edit poly usunełem górny i dolny cap... i teraz w trakcie renderowania jak ustawię tak troszkę wyżej to nie widać ścianek wew. klosza :( wiem jak to wykonać jeśli robił bym to z kształtu np line, żeby było widać wew. normalne... ale na geometrycznych nie mogę dojść... Pewnie dla wielu to głupie pytanie ale proszę o podpowiedz.. i z góry dziękuje... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HIHI18 Napisano 21 Luty 2012 Autor Share Napisano 21 Luty 2012 Doczytałem się, że można to zrobić za pomocą nałożenia materiału i użyciu opcji 2-sided...no i efekt jest ok... ale czy jest możliwość bez używania materiału?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dynamico Napisano 21 Luty 2012 Share Napisano 21 Luty 2012 Dodaj modyfikator "shell". On robi z płskich powierchni bryły. Nadaj minimalną grubość i będziesz miał klosz jak trzeba. :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HIHI18 Napisano 22 Luty 2012 Autor Share Napisano 22 Luty 2012 Dzięki wielkie :) teraz wszystko pięknie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biszkopte Napisano 22 Luty 2012 Share Napisano 22 Luty 2012 lub materiał 2side :) zaoszczędzisz na poligonach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi