Witam mam prośbę do jakiejś miłej osoby która jest wstanie mi pomóc.
Chciał bym uzyskać realistyczny plastik taki jak jest na obudowie,był bym mega wdzięczny za pomoc ponieważ wcali nie wychodzi mi ten materiał a chciał bym go zrobić w miare relistycznie.
Mianowicie tworze sobie MPD takie jak to :
wielkie dzięki podziałało ;) mam jeszcze malutkie pytanko a mianowicie jak zaznacze ten pivot który kolonuje to jak go obracam to nic się nie dzieje a chciał bym włąsnie obrócić ( rotate ) ( mam zaznaczony ten obiekt nie cloner i model )
znalazłem bardzo fajny tutorial włąśnie o to mi chodziło tylko że natrafiłem na pewien problem a mianowicie tak jak w tutorialu robie cloner object > mode zmieniam na object > distrubution na edge ( enable odznaczone i restrict to live selection zanaczone ) tak jak to jest pokazane w tutku. Tylko że zamiast te obiekty być przy tych liniach to lataja gdzieś w oddali i wogóle nie tak to miało wyglądać ;/ Czemu tak mi się dzieje .
link do tutoriala : http://www.3structures.com/gfx/tutoriale/stich.avi
Witam chciał bym się nauczyć robić realistyczny render w C4D przy użyciu vray-a . Polecacie jakiś tutorial czy coś czy może samemu trzeba to jakoś ogarnąć ? tylko jakie w tedy opcje testować ?
Druga sprawa to jakie opcje używać w photoshopie aby wyglądało to realistycznie taką podpowiedź proszę ( nie jak tylko jakie ) bo wiem że nie ma gotowych ustawień dlatego jakich należy używać np. kontrast , krzywą itp ?
siema mój soft to c4d i tam można używać Boole do tego celu no ale sprawdziłem i 3ds prawdopodobnie też posiada taką opcje tutaj masz filmik
jeżeli o to ci chodziło to mam nadzieje że pomogłem :)
Sprawdziłem coś i mianowicie doszedłem do wniosku że gdy robie render w domyślnym silniku C4D to nie ma z tym najmniejszych problemów, natomiast przy Vray-u tak się dziej może jest za to jakaś opcja za to odpowiedzialna ?