Skocz do zawartości

ilikeart

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. ilikeart odpowiedział ilikeart → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Wielkie dzięki :)
  2. ilikeart odpowiedział ilikeart → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Hej MariushO, dzięki za odpowiedź - oczywiście tworzę niepotrzebne problemy - na renderze wygląda ok. Teraz z kolei zastanawiam się czy można renderować drugą stronę poligonu - widzę, że na renderze zrobiły się szare. Ale nie jest to temat postu, więc zrozumiem brak odpowiedzi ;) Poniżej chyba widać o co kaman.
  3. ilikeart dodał odpowiedź w temacie → w Teksturowanie / Texturing
    Hej, Krótkie pytanie - masz może pomysł dlaczego tekstura wyglądająca jak poniżej, w 3dsmax-ie wygląda tak paskudnie (zielono-bordowe piksele)? Nie wiem czy to jakaś konwersja czy co, ale po zmianie bitmapy sytuacja się nie zmienia. Będę wdzięczny za wszelkie info. Pozdrawiam, Wiktor
  4. ilikeart odpowiedział ilikeart → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Dzięki ziom :)
  5. Hej, Pierwszy raz pochodzę do teksturowania postaci. Chciałem przy użyciu opcji Quick Peel rozwinąć siatkę modelu na 2d. Problem jest taki, że przeszkadzają mi w tym Map Seams - włączenie opcji Quick Peel sprawia że całość to wielki bałagan - mimo, że w opcji Display Map Seams są odznaczone. Czy mogę je jakoś usunąć? Co w moim modelu może być nie tak, że wyglądają tak jak wyglądają? (pewnie nie powinny) Chciałbym, żeby tylko szwy które sam narysowałem (peel seams) były tymi, po których model zostanie rozpięty do 2d. Załączam zdjęcia - mam nadzieję, że sensownie wytłumaczyłem problem. Pozdrawiam, Wiktor
  6. ilikeart odpowiedział ilikeart → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Rozbiłem vertexy i zweldowałem od nowa, teraz działa. Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi
  7. ilikeart odpowiedział ilikeart → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Vertexy są zweldowane. W opcjach turbosmootha uwzględnianie smooth grup jest odznaczone. Najwyraźniej program się zeźlił ;)
  8. ilikeart dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Hej, Mam problem z turbosmooth'em - niektóre krawędzie nie chcą się wygładzić, mimo, że reszta działa jak należy. Cały problem widać głównie wzdłuż ręki - turbosmooth naśladuje kształt siatki, którą powinien wygładzić Ustawienia i parametry nie działających krawędzi są takie same, jak tych które działają w porządku. Widać o co chodzi na zdjęciu. Ma ktoś jakieś pomysły? Pozdrawiam, Wiktor

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności