Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Norrington

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Witam. Interesuje mnie możliwość dokładnego rozmieszczenia punktów, które dodam na ścieżce. Korzystam z narzędzia [Linear], przy użyciu którego konstruuję odpowiednią krzywą. Do już istniejących punktów dodaję kolejne. Używam w tym celu [Move Tool] lub noża [Knife]. Załóżmy, że wybieram jeden z pierwotnie utworzonych przeze mnie punktów, a następnie dodaje dwa sąsiednie, leżące obok niego (jeden po lewej, drugi po prawej). W jaki sposób można je precyzyjnie przesunąć, nie zmieniając jednocześnie kształtu ramion mojej ścieżki? Do tej pory korzystałem z okienka z parametrami dla wybranej osi (Position X lub Y), a potem kolejno z narzędzia [Line Up], żeby móc wyprostować ramię krzywej i przywrócić jej pierwotny kształt. Widzę jednak, że pomimo operacji matematycznych nie zawsze udaje się utrzymać wskazaną pozycję wierzchołka i trzeba taką operację powtórzyć kilkakrotnie. Pytanie czy istnieje jakiś inny prostszy sposób? Z góry dziękuję za podpowiedzi w tej sprawie.
  2. Na wstępie witam wszystkich forumowiczów jako nowy użytkownik. Od pewnego czasu interesuję się 3ds max'em i procesem modelowania za pośrednictwem tego programu. Pomoc jakiej poszukuję dotyczy zagadnienia związanego z ustawianiem parametrów [Parameters] dla sklonowanego obiektu, a konkretnie obiektu typu odnośnik [References]. Chciałbym utworzyć kulę [sphere], a następnie sklonować ją jako odnośnik. Teoretycznie modyfikowanie odnośnika nie powinno wpłynąć na obiekt główny, czyli pierwszą kulę. Tak jednak nie jest, w sytuacji gdy chcę manipulować parametrem Radius - oba obiekty ulegają modyfikacji. Sytuację naprawia użycie opcji 'Make unique', ale wówczas zostaje zerwana relacja pomiędzy obiektami. Czy jest zatem możliwość zmiany Radiusa tylko dla samej instancji bez zrywania połączenia z pierwszą kulą? Będę wdzięczny za udzielenie pomocy. Pozdrawiam.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.