Dzięki wielkie za opinie.
Ogólnie "zadymienie" nie jest liczone tylko zrobione w postprodukcji jako namiastka nieszczelnych aparatów fotograficznych z lat 80-90. Taki efekt chciałem osiągnąć. Z racji tego ze nie jest to projekt komercyjny moglem sobie pozwolić na to żeby te obrazki nie wyglądały tak jak 90% interiorów jakie ostatnio widzę.
Skalpel3d - o jakiej kaustyce mówisz?
Witam.
Dawno nie pokazywałem żadnej architektury a że ostatnio kombinuję trochę z coroną to i okazja żeby coś podłubać się znalazła. Są to moje pierwsze wizki (i na pewno nie ostatnie) z tego renderera. Mam nadzieje że obrazki się spodobają.
Pozdrawiam
Gajowy dzieki wielkie. Woda i całość poza tym co jest widoczne w clay renderze to mattepaint który w scenie wrzuciłem na plane z vraylightmtl. Dzięki temu refleksy siadły tak jak powinny.
Pozdrawiam
Dzięki wielkie!
Jakub - teren to displace na plane. Bez kombinacji bo było za mało czasu.
Temporal - soft u mnie od dłuższego czasu ten sam czyli max i vray. Post w Ae i Ps.
pozdrawiam
Hej.
Chciałem pokazać Wam moją ostatnią pracę. Projekt był szykowany na konkurs humster3d "Most Legendary Car" i zajął pierwsze miejsce. Praca nad obrazkiem trwała niecałe 2 miesiące. Kolejne rendery willysa wrzucę niebawem.
Mam nadzieję że Wam się spodoba. Link do wyników: http://humster3d.com/2014/12/10/legendary-car-competition-winners/
Pozdrawiam.
Pierwszy render miazga. Reszta ogólnie tez bardzo spoko. Jedynie co mam zastrzeżenia do refleksu na podłożu na jednym z renderów. Wydaje mi się że coś powinno się odbijać. A póki co jest plane, bez detalu.
Co do opon to rzeczywiście coś nie tak ale bez przesady. Gorsze widziałem :) Kwestia dopracowania.
Pozdrawiam