Skocz do zawartości

Ernest Koska

Members
  • Liczba zawartości

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

Ernest Koska's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

70

Reputacja

  1. Hris - taki własnie był plan z szybami. Dzięki :)
  2. Dzięki wielkie za opinie. Ogólnie "zadymienie" nie jest liczone tylko zrobione w postprodukcji jako namiastka nieszczelnych aparatów fotograficznych z lat 80-90. Taki efekt chciałem osiągnąć. Z racji tego ze nie jest to projekt komercyjny moglem sobie pozwolić na to żeby te obrazki nie wyglądały tak jak 90% interiorów jakie ostatnio widzę. Skalpel3d - o jakiej kaustyce mówisz?
  3. Witam. Dawno nie pokazywałem żadnej architektury a że ostatnio kombinuję trochę z coroną to i okazja żeby coś podłubać się znalazła. Są to moje pierwsze wizki (i na pewno nie ostatnie) z tego renderera. Mam nadzieje że obrazki się spodobają. Pozdrawiam
  4. Gajowy dzieki wielkie. Woda i całość poza tym co jest widoczne w clay renderze to mattepaint który w scenie wrzuciłem na plane z vraylightmtl. Dzięki temu refleksy siadły tak jak powinny. Pozdrawiam
  5. Dzięki wielkie! Jakub - teren to displace na plane. Bez kombinacji bo było za mało czasu. Temporal - soft u mnie od dłuższego czasu ten sam czyli max i vray. Post w Ae i Ps. pozdrawiam
  6. www.behance.net/ernestkoska

  7. Hej. Chciałem pokazać Wam moją ostatnią pracę. Projekt był szykowany na konkurs humster3d "Most Legendary Car" i zajął pierwsze miejsce. Praca nad obrazkiem trwała niecałe 2 miesiące. Kolejne rendery willysa wrzucę niebawem. Mam nadzieję że Wam się spodoba. Link do wyników: http://humster3d.com/2014/12/10/legendary-car-competition-winners/ Pozdrawiam.
  8. Świetne rendery. Gratuluję.
  9. Bardzo fajna praca. Gratuluje i pozdrawiam.
  10. Fajna pracka - nieważne w czym zrobiona. Pozdrawiam.
  11. Hej. Mam na myśli trzeci render - tylko tam odbija się podwozie samochodu. Pozdrawiam
  12. Pierwszy render miazga. Reszta ogólnie tez bardzo spoko. Jedynie co mam zastrzeżenia do refleksu na podłożu na jednym z renderów. Wydaje mi się że coś powinno się odbijać. A póki co jest plane, bez detalu. Co do opon to rzeczywiście coś nie tak ale bez przesady. Gorsze widziałem :) Kwestia dopracowania. Pozdrawiam
  13. Jak dla mnie zdecydowanie najciekawszy wątek w tej bitwie. Trzymam kciuka. Pozdrawiam
  14. Dzięki MicInc. To już jest nas dwóch :) Pozdrawiam
  15. Deshu - rzeczywiście nie screen a soft light. Moj błąd. A co do sofy to wspomniany wcześniej chesterfield. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności