Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

h4sh

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. czesc pablo, kupe lat :) widze ze juz wcale nie amatorsko i masz sie czym zajmowac :P slyszalem ze uczyles moja kolezanke w wro maxa czy autocada na architekturze :P
  2. fajne, nareszcie cos nowego. dales mi pomysl na rzezbe...
  3. troche wam sie pomylilo, metoda polega na tym ze robisz sobie model na prostej topologii, nie koniecznie dobrej i odpowiadajacej dla kontretnego modelu, ale zato rownomiernie rozlozeonej co daje dobry subdivision z zbrushu. Dalej w zbrush konczysz model , zatrzymujesz sie w momencie jak bedziesz mial wieksze formy ulozone- zeby siatka jeszcze nie byla super gesta. Mysle ze max 200 000 poly. Nazwijmy to siatka "baza". Teraz robisz retopologising. Skrypt jest super prosty- mozesz albo recznie ukladac polygony nowej siatki na starej (powodzenia) albo ulozyc sobie topologie recznie, potem uzyc skryptu- on dopasuje kazdy poligon do siatki "bazy"- idealnie. Potem robisz smooth i masz juz 4 razy wiecej poligonow, znow odpalasz skrypt, on znow dopasowuje co masz do siatki "bazy". Itd. Potem juz tylko konczysz co masz w zbrushu. Aha zbrush ma cos takiego jak reconstruct subdiv- czyli jak zarzucisz mu taka siatke co miala juz 4 x smooth- zbrush odzyska te nizsze levele. Riguje sie albo najnizszy (watpie) albo powiedzmy level 2- tak okolo 50 000 poly.
  4. h4sh odpowiedział h4sh → na temat → Animacje
    t asiatka na nowo to super niska siatka, moze z 1000 poly czy jakos tak- wiec dopasowac jest latwo. potem dajesz smooth i juz dopasowujesz za pomaca skryptu, nie recznie, potem znow smoooth itp.
  5. h4sh odpowiedział h4sh → na temat → Animacje
    dokladnie, trzeba bylo dac w 1 threadzie- bo o zacku petrocku juz pisalem :P Ogolnie metoda jest stara jak swiat, bo uzywali ja jeszcze kolesie obrabiajac skany modeli na NURBS. Tym sie rozni moja metoda od zacka, ze on robi siatke recznie extrudujac poly a ja rysuje ja w CySlice. Najlepiej sie to chyba teraz robi w maxie, po tym co widzialem na "creature modeling for production" szczena mi opadla.
  6. h4sh odpowiedział h4sh → na temat → Animacje
    thx za uwagi klicek: ale reszta moich modeli jest do dupy, wiec tylko te mam :P w sumie wisi mi jak to wyglada itp, niektorzy daja screeny z viewporta i dostaja robote :P. to nie showcase na internet, a typowo do pracodawcy, na net wrzucilem na wszelki wypadek. Tez zrobilbym wolniej, ale jak trzeba to se stopklatke wcisna.
  7. h4sh odpowiedział h4sh → na temat → Animacje
    r2d2- no to gdzie sa te bledy , dawaj :) dashu- wcale nie przesadzam z cenami. ja raczej nie chce tego sprzedawac ale jak juz to napewno za normalna cene. pamietaj ze nie siedze w Polsce. jestem po ASP. Sprzet standard, staroc, amd 1.7, 2gb ram, nvidia. A rendery robie w pracy, mamy 150 dual xeonow :P andy_a- predkosc obrotu modelu to 120 klatek (4 sekundy)- to standard. Mozna od tego odbiegac, ale za bardzo nie ma po co. Co do zacieniowania...moze go troche rozjasnie. Generala moze i wywale.... klicek- reel nie powinien byc dluzszy niz 2 minuty. Nie powinno byc w nim tez wiecej niz 5 prac. Reel Alexa widzialem.
  8. ok wiec morphy sa robione w zbrushu. w maya animuje sie podstawowe morphy ale do nich sa podczepione animowane displacement mapy.
  9. h4sh odpowiedział h4sh → na temat → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    zobacz czy moze jest u mnie na stronie
  10. h4sh odpowiedział h4sh → na temat → Animacje
    blade: nie, ale PDF niedlugo bedzie na sieci albo w jakims pismie. dam znac.
  11. h4sh odpowiedział h4sh → na temat → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    vorek: nie bede, nie ma w sumie po co, sama skora. w sumie moglbym zrobic odlew i pomalowac ale mi sie nie chce juz nad tym siedziec
  12. h4sh odpowiedział h4sh → na temat → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    merv: tak, renderign na stole w kuchni + 2 lampy. raytracing, final gather, depth of field, global illumination.. wszystko real time :) a no i dodam jeszcze ze jest turntable w demku: http://blip.tv/file/get/Bananapunk-3dModelingDemoreel302.mov
  13. siateczka jest w demeczku: http://blip.tv/scripts/flash/blipplayer.swf?autoStart=false&file=http://blip.tv/file/get/Bananapunk-michalKriukowDemoReel2006682.flv%3Fsource%3D3 http://blip.tv/file/get/Bananapunk-3dModelingDemoreel302.mov
  14. w tym watku pisze jak i jak dlugo robilem indianke http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=31242 w mudboxie jest perspektywa a z brushu nie. Zbrush jest czasem szybszy i sie do niego przyzwyczailem. Wiec w mudboxie upewniam sie ze sie wszystko trzyma kupy a detale to juz zbrush. To tyle :P kreska: ten to ma oko :P . czesciowo z niej zdzieralem. Ale mam znajoma na pol indianke na pol polke wiec tak wyszlo...
  15. painbringer: co nie lubisz faunow? :) miri: ta, ja ze swoich fotek modelowalem :P maczuga: uczylem sie w Academy of Art University, glownie rzezba- a technicznie to sam doszedlem do wnioskow. Polecam DVD Gnomon Zacka Petroca i te nowe "cereature in production" czy jakos tak. nielot: glownie zbrush.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.