Skocz do zawartości

Marcin Turecki

Members
  • Liczba zawartości

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Kraków

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Marcin Turecki's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

25

Reputacja

  1. Parę dni temu zaprezentowaliśmy grę na targach PGA w Poznaniu i rozpoczęliśmy kampanię na wspieram.to. Zapraszam do zapoznania się z projektem: https://wspieram.to/Archaica Będę też wdzięczny za wspieranie i promowanie akcji. Liczę też na podpowiedzi dotyczące kampanii. Każda uwaga będzie pomocna.
  2. artbook: strony 21-23 cały artbook: http://twomammoths.com/archaica-the-path-of-light-artbook/
  3. artbook: strony 16-20 cały artbook: http://twomammoths.com/archaica-the-path-of-light-artbook/
  4. artbook: strony 11-15 cały artbook: http://twomammoths.com/archaica-the-path-of-light-artbook/
  5. artbook: strony 6-10 cały artbook: http://twomammoths.com/archaica-the-path-of-light-artbook/
  6. Witam Wszystkich! Przypominając się: Dwa lata temu zapisałem się na to forum i założyłem wątek: "Jak ulepszyć portfolio, żeby zawalczyć o pracę konceptartysty?" (http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=86537). Niedługo potem otrzymałem wymarzoną pracę w gamedevie. Dlatego dziękuję osobom, które komentowały wątek. Obecnie pracuję z bratem - programistą, jako indie developer TwoMammoths (www.twomammoths.com). Od paru miesięcy tworzymy grę "Archaica: The Path of Light". Jest to gra logiczna z mechaniką "laserów i luster". Zamieszczam tu wstępną wersję artbooka. Będę wdzięczny za uwagi i krytykę jego formy i przejrzystości. Może też znajdą się podpowiedzi i sugestie dotyczące gry. Niebawem startujemy na Greenlight i Wspieram.to (https://wspieram.to/Archaica). Mam nadzieję, że nikt się nie pogniewa, jeśli w tym wątku będę zachęcał do czynnego uczestnictwa w kampaniach. artbook: strony 1-5 cały artbook: http://twomammoths.com/archaica-the-path-of-light-artbook/
  7. Zacząłeś wprowadzać diagonale do kompozycji i już robi się pod tym względem bardziej ciekawie. Spróbuj też budować kompozycje z czymś przesłaniającym częściowo kadr, jakbyś patrzył na krajobraz wychylając się zza drzew lub skał, lub patrzył w górę czy w dół, a nie tylko na wprost. No i postaraj się odejść od tego pocztówkowego klimatu szukając ciekawszych tematów. Przyda Ci się też przewertowanie podręczników do nauki malowania i albumów z historii sztuki. Bez podstaw start jest zawsze trudniejszy ;)
  8. Witam wszystkich po długiej przerwie! Chciałem zakończyć ten wątek ponieważ od lutego tego roku pracuję w gamedevie. Zawdzięczam temu forum i temu wątkowi wymarzoną pracę. Bardzo dziękuję osobom, które się w nim udzielały! Miałem czas na wdrożenie się w branżę, zachłyśnięcie - teraz przyszedł czas, żeby się ogarnąć, nieco uspokoić i powrócić do aktywności na forach. Podaję link do portfolio, które stało się tematem podjęcia rozmowy o pracę i dało mi szansę wykonania prac na próbę: http://shrouded-headland-9960.herokuapp.com/portfolio/Concept%20Arts. Stronka jest nie ukończona i nieuaktualniona ale mam zamiar się nią teraz zająć. Moją dalszą aktywność na forum będę prowadził już pod innymi wątkami. Wrzucam tu obrazki wykonane na próbę - zrobione dawno temu. Świadomość warsztatowa budzi się dopiero, gdy pracuje się z obok innych grafików :) http://goo.gl/fPKvUk http://goo.gl/FAlMbd
  9. No i co tam, brak zapału w Nowym Roku, wszyscy się pochorowali i konkurs siadł?
  10. Dla mnie nie ma problemu. Ja już więcej nie podłubię przy pracce ale u pozostałych fajnie było by zobaczyć finalne efekty.
  11. Zgadza się co do Kafki, miło mi bardzo, że zostałem zdemaskowany tu na forum:) Pozdrawiam!
  12. Dzięki. Bardzo czysto prezentują rzeczy. Można by aż powiedzieć, że realizacje nie wybijają się ponad formę prezentacji :) Wszystko jest na jednym (co prawda bardzo dobrym) poziomie, ale przez to nic się nie wyszczególnia. Nie wiem czy takie perfekcyjne przygotowanie projektów pod prezentację nie czyni z samej prezentacji obiektu do oceny? A tu niezły filmik: http://www.youtube.com/watch?v=dnflBERf2zM. W końcu mi ktoś pokazał na linii chronologicznej gdzie jestem ;) Polecam, choć domyślam się, że dla większości to nie nowość.
  13. Dzięki za pomocne uwagi! W kontekście rzutów ortho (pokazywania obiektów z różnych stron) oraz przedstawiania możliwości produkcyjnych obiektów (czyli możliwości pomnażania i rozwijania koncepcji, o czym pisał Ola-f) podlinkowuję tu naprowadzający filmik Matta Kohra: http://www.ctrlpaint.com/your-concept-art-portfolio/, który dostałem od BetiiX oraz filmik Feng Zhu, na który wpadłem wczoraj: http://www.youtube.com/watch?v=mmff8bBCYW4. Oba przykłady tłumaczą mi, że konceptartysta powinien przedstawiać rzeczy, jakby były częścią większej całości ;)
  14. Aj, czekałem na tego rodzaju konkrety. Tak, że dzięki wielkie! Jestem wszystkim bardzo wdzięczny za wrzucanie takich stricte odpowiedzi na zadane w wątku pytanie! Dzięki temu wątek może posłuży niejednemu jak ja świeżakowi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności