Skocz do zawartości

PMat

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. PMat odpowiedział PMat → na odpowiedź w temacie → Hardware
    @Tomo Dokładnie, tak też mi się wydaję że coś się z RAM-em porobiło. Tym bardziej że trzy kości mam po 4 GB a jedną mam 8 GB, zresztą to jest dość świeży zakup, więc różni się nieco od pozostałych ( tamte mają już prawie 2 lata ).
  2. PMat odpowiedział Szosz → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Dokładnie to co wyżej. Skup się najpierw na podciągnięciu skila w renderingu pojedynczej klatki.
  3. Coś pięknego. Mój brat, który jest historykiem i interesuje się szczególnie marynarką wojenną, nie mógł się na to napatrzeć.
  4. PMat odpowiedział Godzil → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Faktycznie piękna robota. Jedna z lepszych wizek jaką w ogóle ostatnio widziałem. Przypomina mi poziomem to co można zobaczyć na blogu Ronena Bekermana, a tam są tylko wizki najlepsze z najlepszych. Dołączam się do prośby o tutka.
  5. Świetne, wygląda trochę jak praca 2D. Do tego jeszcze te shadery!
  6. PMat odpowiedział ailambert → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Całkiem spoko, choć z drugiej strony ja się nie znam ;)
  7. PMat odpowiedział imago10 → na odpowiedź w temacie → Inne
    Dziadek bawi się enginem od gier - życie jest nie przewidywalne no i Dziadek też;)
  8. PMat odpowiedział ThomasP2 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Nie będę z Tobą dyskutował, bo zachowujesz się od początku na tym forum jak być wszystkie CGrozumy pozjadał. Fakt coś tam starasz się ludziom pomagać, ale tak ogólnie Twoja wiedza na ten temat jest żadna i wiele razy ludzie Tobie to na forum udowodnili. Twoje prace prezentują raczej "średnio zaawansowany" poziom, żeby nie napisać niski. Jak dla mnie jesteś forumowym trolem wnoszącym niewiele do dyskusji, choć fakt jest taki, że przez to i moje 2 ostatnie komenty też się o to ocierają. Oczy bolą jak się czyta Twoje niektóre komenty, więc musiałem jakoś zareagować, choć może w niezbyt wyszukany sposób... PS musiałeś utworzyć 3 nowe konta żeby mnie zaminusować, wiesz to dość żałosne jest ;)
  9. PMat odpowiedział ThomasP2 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Całkiem fajna wizka, jak na początki w vray'u. @shadowsexpe Chyba masz rozregulowany monitor, bo nie widzę tam żadnych przepaleń na ścianie, łóżka faktycznie są za jasne, ale to raczej przez zły shader. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=87336&highlight= - tutaj natomiast wszystko jest blade i bez kontrastu, no słabe ogólnie ;)
  10. PMat odpowiedział ThomasP2 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Całkiem fajna wizka, jak na początki w vray'u. @shadowsexpe Chyba masz rozregulowany monitor, bo nie widzę tam żadnych przepaleń na ścianie, łóżka faktycznie są za jasne, ale to raczej przez zły shader. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=87336&highlight= - tutaj natomiast wszystko jest blade i bez kontrastu, no słabe ogólnie ;)
  11. PMat odpowiedział biszkopte → na odpowiedź w temacie → Architektura
    @shadowsexpe Sam to wyrenderowałeś, czy z jakiejś stronki? Bo strasznie blade te renderki, a godzina 12 ( wtedy jest najjaśniej ) z godziną 16 zupełnie się nie różnią oprócz kierunku słońca - he, he, to taki żarcik z mojej strony, bo z tego co widzę pewnie przerobiłeś ostatnio tutorial o linkowaniu ( łączeniu ) vray sun + vray sky z sunlight system i teraz szpanujesz;) Nie wiem czy wiesz, ale to dość prymitywny sposób oświetlania sceny, z którego korzystają raczej amatorzy, albo ( i ) zaawansowani userzy, którzy mają obcykaną postprodukcje.
  12. PMat odpowiedział biszkopte → na odpowiedź w temacie → Architektura
    @shadowsexpe Sam to wyrenderowałeś, czy z jakiejś stronki? Bo strasznie blade te renderki, a godzina 12 ( wtedy jest najjaśniej ) z godziną 16 zupełnie się nie różnią oprócz kierunku słońca - he, he, to taki żarcik z mojej strony, bo z tego co widzę pewnie przerobiłeś ostatnio tutorial o linkowaniu ( łączeniu ) vray sun + vray sky z sunlight system i teraz szpanujesz;) Nie wiem czy wiesz, ale to dość prymitywny sposób oświetlania sceny, z którego korzystają raczej amatorzy, albo ( i ) zaawansowani userzy, którzy mają obcykaną postprodukcje.
  13. Nie znam się na blenderze, ale jak dla mnie jest całkiem nieźle choć Rasputina za bardzo mi nie przypomina ;)
  14. Nie znam się na blenderze, ale jak dla mnie jest całkiem nieźle choć Rasputina za bardzo mi nie przypomina ;)
  15. PMat odpowiedział Q'bot → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Fajna pracka, podoba mi się bardzo. Może lekka mgiełka dla zwiększenia klimatu?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności