-
Obiekt 3D: SF 262 Wunder Blaster
Cieszę się, ze oprócz wykonania również koncept się podoba. Przyznam ,że dość mocno się o to obawiałem .Jeśli chodzi o skojarzenie z Unrealem to nie inspirowałem się tą grą bezpośrednio. Za młodu jednak dość mocno zagrywałem się w pierwszego tournamenta więc może coś w podświadomości przetrwało ;)
- Obiekt 3D: SF 262 Wunder Blaster
- Obiekt 3D: SF 262 Wunder Blaster
-
Obiekt 3D: SF 262 Wunder Blaster
Hej, wrzucam swój ostatni projekt. Jest to mój pierwszy oryginalny design inspirowany pierwszymi odrzutowcami oraz życiem morskim. Modele koncepcyjny i produkcyjny wykonane w Majce i Z-brush'u. Teksturowane w Painterze i renderowane za pomocą 3ds Max'a i V-Ray'a. Artstation: https://www.artstation.com/artwork/YXY9P Enjoy! ;)
-
Scena 3d : Still life
Widzę, że martwa natura w modzie. Świetna praca :)
-
Interior/Exterior: Drewniany domek dziecięcy
Cześć wszystkim! To mój pierwszy raz w tym dziale :) Chciałbym wam przedstawić wizualizacje drewnianego domku jakie wykonałem jakiś czas temu. Modelowałem mebelki jak i oczywiście sam domek. Miał być to domek naukowca więc assety podobierałem w tematyce edukacyjnej :) Shadery moje, customowe. Mam nadzieję ,że wrzucę tutaj kiedyś jakąś "poważną" architekturę ,a tym czasem zapraszam do oglądania:) Artstation:https://www.artstation.com/artwork/nyP59 Rendery V-ray:
- Pojazd 3d: Lamborghini Countach 5000 QV
- Pojazd 3d: Lamborghini Countach 5000 QV
- Pojazd 3d: Lamborghini Countach 5000 QV
-
Pojazd 3d: Lamborghini Countach 5000 QV
Cześć wszystkim, chciałbym wam zaprezentować model ,który właśnie ukończyłem. Jest to Lamborghini Countach w kultowej wersji 5000 QV z 1985 roku:D Całość została wykonana w 3ds max całkowicie od podstaw. Z-brush pomógł trochę we wnętrzu przy wszelkiego rodzaju fałdach i niedoskonałościach. Użyty silnik renderujący to jedyny słuszny V-ray. ;) Mam w planach rendery ze wszystkimi materiałami i teksturami ale wszystko w swoim czasie. Mam nadzieję ,że się wam spodoba i zapraszam do oglądania! Artstation: https://www.artstation.com/artwork/V3JnP [video=youtube_share;YykRGyv3vCM]
- Postać 3D: Frog Driver
- Postać 3D: Frog Driver
-
Scena 3D: Inside the inventor's barn
Jest klimat! Czuję się zainspirowany:D
-
New Order Stormtrooper(Postać 3d)
Jeśli chodzi o tekstury to wykorzystałem nową metodę z użyciem Vray triplanar tex. Używam też kompozytowych map w których łącze warstwy klasycznych, czarno-białych mapy z mapami proceduralnymi. Blend material też poszedł w ruch :) Dzięki takiemu podejściu materiał można łatwo zaaplikować do innego modelu, nie jest konieczny unwrap :D Można tez osiągnąć duży detal bez konieczności stosowania tekstur 8 czy 16 k. Minusem jest to ,że materiały robią się na prawdę skomplikowane i wolniej się renderują. Dodam jeszcze ,że przy tym projekcie unwrap wykonałem wyłącznie na hełmie gdyż dodałem tam krew. Wszystkie teksturki i alfy wykonałem w PS. Z mniej technicznych spraw to podstawą jest referencja i to jak jej używasz. Trzeba rozbić ją na czynniki pierwsze(oddzielić niedoskonałości powierzchni o dużej i małej częstotliwości, plamy, rysy, zabrudzenia itd) podobierać lub wykonać odpowiednie tekstury i na koniec zawrzeć wszystko w mapie kompozytowej :) Powodzenia! Aha! Świetne overlay textures znajdziesz tutaj https://www.poliigon.com/ :)
- New Order Stormtrooper(Postać 3d)