Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

boni0

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Cieszę się, ze oprócz wykonania również koncept się podoba. Przyznam ,że dość mocno się o to obawiałem .Jeśli chodzi o skojarzenie z Unrealem to nie inspirowałem się tą grą bezpośrednio. Za młodu jednak dość mocno zagrywałem się w pierwszego tournamenta więc może coś w podświadomości przetrwało ;)
  2. Ciekawy pomysł. Chodzi mi po głowie jakiś wehikuł latający wiec zobaczymy ;)
  3. Dzięki, zdecydowanie celowałem w old school :D
  4. Hej, wrzucam swój ostatni projekt. Jest to mój pierwszy oryginalny design inspirowany pierwszymi odrzutowcami oraz życiem morskim. Modele koncepcyjny i produkcyjny wykonane w Majce i Z-brush'u. Teksturowane w Painterze i renderowane za pomocą 3ds Max'a i V-Ray'a. Artstation: https://www.artstation.com/artwork/YXY9P Enjoy! ;)
  5. Widzę, że martwa natura w modzie. Świetna praca :)
  6. Cześć wszystkim! To mój pierwszy raz w tym dziale :) Chciałbym wam przedstawić wizualizacje drewnianego domku jakie wykonałem jakiś czas temu. Modelowałem mebelki jak i oczywiście sam domek. Miał być to domek naukowca więc assety podobierałem w tematyce edukacyjnej :) Shadery moje, customowe. Mam nadzieję ,że wrzucę tutaj kiedyś jakąś "poważną" architekturę ,a tym czasem zapraszam do oglądania:) Artstation:https://www.artstation.com/artwork/nyP59 Rendery V-ray:
  7. Jeszcze raz dzięki wszystkim za pozytywne reakcje - czuję się zmotywowany do dalszych prac :)
  8. Muszę trochę odsapnąć od tego projektu ale rendery na pewno się pojawią. Mam nadzieję ,że nie zawale na finiszu ;)
  9. Pewnego razu gdy siedziałem przed komputerem "raził mnie piorun i ugryzła kobra" - tak właśnie powstał ten samochód :D Dzięki wszystkim za miłe słowa ;)
  10. Cześć wszystkim, chciałbym wam zaprezentować model ,który właśnie ukończyłem. Jest to Lamborghini Countach w kultowej wersji 5000 QV z 1985 roku:D Całość została wykonana w 3ds max całkowicie od podstaw. Z-brush pomógł trochę we wnętrzu przy wszelkiego rodzaju fałdach i niedoskonałościach. Użyty silnik renderujący to jedyny słuszny V-ray. ;) Mam w planach rendery ze wszystkimi materiałami i teksturami ale wszystko w swoim czasie. Mam nadzieję ,że się wam spodoba i zapraszam do oglądania! Artstation: https://www.artstation.com/artwork/V3JnP [video=youtube_share;YykRGyv3vCM]
  11. Tylko Hdrka w vray'u- poszczęściło mi się ;)
  12. Cześć, wrzucam szybki projekcik wykonany z lekko przymrużonym okiem ;) Taki efekt uboczny pracy nad wizualizacją pokoju dla dzieciaków. Modele oczywiście nie moje :P Artstation: https://www.artstation.com/artwork/KLlzx
  13. Jest klimat! Czuję się zainspirowany:D
  14. Jeśli chodzi o tekstury to wykorzystałem nową metodę z użyciem Vray triplanar tex. Używam też kompozytowych map w których łącze warstwy klasycznych, czarno-białych mapy z mapami proceduralnymi. Blend material też poszedł w ruch :) Dzięki takiemu podejściu materiał można łatwo zaaplikować do innego modelu, nie jest konieczny unwrap :D Można tez osiągnąć duży detal bez konieczności stosowania tekstur 8 czy 16 k. Minusem jest to ,że materiały robią się na prawdę skomplikowane i wolniej się renderują. Dodam jeszcze ,że przy tym projekcie unwrap wykonałem wyłącznie na hełmie gdyż dodałem tam krew. Wszystkie teksturki i alfy wykonałem w PS. Z mniej technicznych spraw to podstawą jest referencja i to jak jej używasz. Trzeba rozbić ją na czynniki pierwsze(oddzielić niedoskonałości powierzchni o dużej i małej częstotliwości, plamy, rysy, zabrudzenia itd) podobierać lub wykonać odpowiednie tekstury i na koniec zawrzeć wszystko w mapie kompozytowej :) Powodzenia! Aha! Świetne overlay textures znajdziesz tutaj https://www.poliigon.com/ :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.