Jump to content

buka1985

Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About buka1985

  • Rank
    Member
  1. Mam do sprzedania dwie stacje robocze, które używałem do wykonywania wizualizacji architektonicznych. Specyfikacja1: [TABLE] [TR] [TD] PROCESOR [/TD] [TD] AMD Phenom II X6 Black Edition 1090T BOX [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 307] PŁYTA GŁÓWNA [/TD] [TD=width: 307] Asus M4A87TD Evo A 870 AM3 [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 307] PAMIĘĆ [/TD] [TD=width: 307] Kingston HYPER-X KHX1600C9AD3B1K2/ 4G x2 [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 307] DYSK [/TD] [TD=width: 307] 1000GB SAMSUNG HD103SJ 7200RPM SATA-II [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 307] NAPĘD [/TD] [TD=width: 307] nagrywarka DVD-REC SAMSUNG SATA [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 307] KARTA GRAFICZNA [/TD] [TD=width: 307] GF GT220 1GB DDR2/128b D PCI-E [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 307] KARTA MUZYCZNA [/TD] [TD=width: 307] Zintegrowana High Definition Audio Controller [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 307] KARTA SIECIOWA [/TD] [TD=width: 307] Zintegrowana Realtek PCIe GBE Family [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 307] ZASILACZ [/TD] [TD=width: 307] CORSAIR CMPSU-650 TXEU 650W [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 307] CHŁODZENIE [/TD] [TD=width: 307] SCYTHE MUGEN 2 REV.B [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 307] OBUDOWA [/TD] [TD=width: 307] fractal design DEFINE R3 TITANIUM GRAY [/TD] [/TR] [/TABLE] Specyfikacja 2: [TABLE] [TR] [TD]PROCESOR[/TD] [TD]AMD Phenom II X6 Black Edition 1090T BOX[/TD] [/TR] [TR] [TD]PŁYTA GŁÓWNA[/TD] [TD]Asus M4A87TD Evo A 870 AM3[/TD] [/TR] [TR] [TD]PAMIĘĆ[/TD] [TD]Kingston HYPER-X KHX1600C9AD3B1K2/ 4G x2[/TD] [/TR] [TR] [TD]DYSK[/TD] [TD]1000GB SAMSUNG HD103SJ 7200RPM SATA-II[/TD] [/TR] [TR] [TD]NAPĘD[/TD] [TD]nagrywarka DVD-REC SAMSUNG SATA[/TD] [/TR] [TR] [TD]KARTA GRAFICZNA[/TD] [TD]Radeon HD 6850 1GB DDR5 256b[/TD] [/TR] [TR] [TD]KARTA MUZYCZNA[/TD] [TD]Zintegrowana High Definition Audio Controller[/TD] [/TR] [TR] [TD]KARTA SIECIOWA[/TD] [TD]Zintegrowana Realtek PCIe GBE Family[/TD] [/TR] [TR] [TD]ZASILACZ[/TD] [TD]CORSAIR CMPSU-650 TXEU 650W[/TD] [/TR] [TR] [TD]CHŁODZENIE[/TD] [TD]SCYTHE MUGEN 2 REV.B[/TD] [/TR] [TR] [TD]OBUDOWA[/TD] [TD]fractal design DEFINE R3 TITANIUM GRAY[/TD] [/TR] [/TABLE] Cenę podam przy kontakcie mailowym lub telefonicznym Telefon kontaktowy 697620653. Mail [email protected]
  2. Proszę o pomoc w zakresie wybrania laptopa do 3ds MAX 2013 (renderowanie w v-ray). Zastanawiam się nad Alienware chociaż po rozmowie ze sprzedawcą Dell doradzono mi laptopy Precision. Są one bardzo drogie, a w temacie jeśli chodzi o sprzęt orientuję się średnio dlatego będę bardzo wdzięczny za każdą pomoc ( nie mam czasu na wnikliwe wczytywanie się w podzespoły). Proszę tylko o pisanie rzeczowych informacji (nie w stylu:"po co laptop do 3ds MAX-a jak lepiej PC-et") Głównie laptop będzie służył do modelowania i wykonywania testowych renderów dlatego ważny jest dla mnie płynne obracanie widoków szczególnie przy scenach bardzo obciążonych. Rendery ostateczne będą wykonywane na pc. "Uparłem się" na firmę Dell (nie wiem czy dobrze:)) Pozdrawiam
  3. Mam pytanie co do tekstury cegły. Jak uzyskać taką jakość tej tekstury. Ja zawsze obrabiam teksturę w shopie (nadaję bumpa, reflect), pozbywam się szwów. Natomiast jak wkładam na model to i tak nie jest to. Patrząc na teksturę z tego domku można zauważyć że jest czarna ale widać na niej ładne odbicia (bardzo rozmyte). Gdy zmniejszam rozmycie u mnie takiego efektu nie ma (wtedy raczej traci na szczególe). Wiem że bardzo ważną sprawą jest przygotowanie diffuse w shopie, ale mam właśnie z tym problemy. Ciężko znaleźć nawet na cgtextures czarną ładą cegłę (oczywiście staram się znaleźć taką żeby ten kolor przynajmniej jak najbliżej uzyskać, ale nie jest to łatwe). Bardzo wdzięczny będę za porady!
  4. Witam, Mam taki problem: mam do wykonania render kamienicy wstawionej w zdjęcie. Dlaczego jeśli skopiuje (instance) zdjęcie z bitmapy pod background i zaznacze pod alt+b use environment to później przy dopasowaniu kamery do obiektu tak żeby perspektywa się zgadzała (punkty zbiegu itp) renderuje mi inaczej (całe to zdjęcie do którego obiekt jest wcale nie dopasowany). Oczywiście mogę to zrobić dając przy alt+b use files itd. itd. ale to jest trochę irytujące. Po drugie czy znacie jakieś dobre porady, gdzie można zasięgnąć informacji do zrobienia takiej fotorealistycznej wizualizacji (szukając znajdywałem tylko jakieś tutoriale o wstawieniu samochodu w zdjęcie). Będę serdecznie wdzięczny za każdą pomoc:) Pozdrawiam!
  5. Szukam osoby ze znajomością technik programowania do stworzenia animacji interaktywnej. Szczegóły podam w mailu. Proszę o przesłanie portfolio. Kontakt: Bartek Świętojański [email protected] Lokalizacja: Warszawa, Ostrołęka
  6. Mam takie pytanko. Ten render jak się patrzy np. na krawędzie widać że nie jest zbyt ostry. Patrząc na rendery domów z wizją są one bardzo wyraźne. Myślę że to dodaje takiego realizmu tym wizkom. Nie mogę do tego dojść jak to poprawić. Ustawienia są dosyć wysokie: -image sampler: adaptive dmc, area on, size 0,2 -min subdivs 1; max 20 -color maping reinhard , włączone sub-pixel i affect, multpiler 1, burn 1, gamma 2,2 -GI on irradiance map, light cache -irradiance medium hsph sub 70, interp samples 35 -light cache subdivision 2000 recontruction pre-filter on 10 -adaptive amount 0,85 -noise threshold 0.001 -min samples 8 -global subdivis 1.0 Dziękuje za odpowiedzi:)
  7. Mam jeszcze takie pytanko jak uzyskać efekt odbicia w oknie. Tylko bez ustawiania plana naprzeciwko. Wstawiałem zdjęcie w slot materiału environment, ale to nie chodzi. Wstawiałem również w diffuse- to daje słabe efekty. Jakieś wskazówki? Nie mogę znaleźć na forum porządnego wytłumaczenia tematu. Są ale niekonkretne. Pozdrawiam.:)
  8. Do PMat: Jeżeli chodzi o domek to jest to domek od klienta z archicada. Jeżeli chodzi o umiejętności obsługi maxa i tutoriale to nie przechwalając się nie jest tak u mnie z nią tragicznie (wystarczy wejść na http://www.iluzja3d.pl). Tutaj są domki i mam w tym temacie spore luki ale dlategą utworzyłem ten wątek żeby sobie pomóc. I proszę o konkretne porady ( nie tego typu że używaj coś innego bardziej zaawansowanego niż vray sun- bardzo nie konkretnie tzn. co hdri? itp.....). Przerobiłem bardzo dużo tutków. Pewne pluginy też są mi znane. Także dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam i dalej proszę o konkrety
  9. Witam! Wysyłam domek. Zaznaczam że to dopiero jest początek jego wykonania, ale zrobiłem to specjalnie ponieważ myślę że nawet na tym etapie można określić jakość renderu. Ustawienia wysyłam. Dodam iz mam zaznaczony frame buffer. Gamma w ustawieniach jest na 2.2. Input gamma:2.2; Output gamma:1.0. Po za tym jeżeli chodzi o światła mam tutaj vray-sun. Vray sky przeniosłem do materiału (instance) i zaznaczyłem jako sun light własnie ten vraysun. Oczywiście mam physical camera. Chciałbym prosić o pomoc, bo wcześniej tez wykonywałem już domki ale nigdy nie mogłem dojść do satysfakcjonujących efektów. Bardzo mi zależy na jakości domów z domy z wizją (nie mam pojęcia jak oni to robią:) ). Pozdrawiam i bardzo serdecznie dziękuję za odpowiedzi:)
  10. Chciałbym prosić o porady bądź tutoriale dotyczące wykonania renderu domu jednorodzinnego w 3ds Max + v-ray. Chodzi mi o tekstury, oświetlenie, ustawienia, model dachu (lepiej wymodelować dach od początku czy wykorzystać jakiś plugin). Jaką metodą najlepiej wykonać otoczenie, tzn. chodzi mi o trawę. Czy lepiej jest wymodelować źdźbło i następnie powtarzać wykorzystując proxy (metoda która moim zadaniem spowalnia kompa pomimo proxy) czy lepiej wykorzystać PFlow lub vray fur. Czy są pewne zasady którymi muszę się kierować przy aranżacji takiego ogrodu. Chodzi mi o to że na stronach wygląda to ładnie. Nie jest tak że ponastawianych jest modeli roślin tu i tam bez ładu. Na pewno są określone zasady. Jeżeli chodzi o texturowanie jak uzyskać np ładną texturę białej elewacji. Wiem że wykorzystuje się materiały ze stron typu CG Textures, ale to nie są ładne białe elewacje. Oczywiście dotyczy to również innych kolorów. Być może należy stosować mapy proceduralne ( nie mam pojęcia:( ) . Jak uzyskać ładną texturę dachówki- blachy (przecież to nie jest tak że nakładam diffuse i daje jakieś reflection- taka blacha też posiada pewne chropowatości). Jeżeli chodzi o oświetlenie, korzystam z HDRI, vray dome, vray sun ale u mnie to nie daje takich dobrych efektów. Kolory nie są zbyt realistyczne często zbyt bajkowe (wydaje mnie się że tak działa v-ray sun-byc może złe ustawienia mam) Jakość jak na http://www.domyzwizja.pl/. Po za tą stroną jest bardzo dużo wizualizacji bardzo dobrej jakości. Bardzo dużo poświęciłem czasu temu tematowi, ale niestety takiego efektu nie mogę uzyskać. Proszę o pomoc i dziękuję za wszelkie porady:):) Pozdrawiam!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy