Jump to content

shemko

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Good

About shemko

  • Rank
    Member
  1. Reczywiście, wkradła się literówka. Dziękuje.
  2. Przedstawiam efekt pracy. Wyszło znośnie choć myślę, że mogło o wiele lepiej. Niestety miałem na to tylko jeden dzień (stąd cała prośba o pomoc w jak najszybszym otrzymaniu modelu). Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za pomoc. http://www.youtube.com/watch?v=659sKJ96bM8
  3. Dzięki wszystkim za pomoc, zdecydowałem się na sposób zaproponowany przez uzytkownika "xmass". Zrobiłem obrys symetrycznego rzutu, następnie użyłem modyfikatora "lathe". Powstały w ten sposób symetryczny kształt wygiąłem modyfikatorem "ffd". Był to chyba rzeczywiście najłatwiejszy sposób a efekt wyszedł zadowalający. Właśnie renderuje animacje do prezentacji. Swoją drogą, czy w renderowaniu animacji do pliku .avi jest możliwość wyciągnięcia kanału aplha i wykorzystania go np. w adobe premiere do zmiany tła? Rozumiem, że temat może być odrobinę wstydliwy dla niektórych nawet zabawny ale wydaje mi się, że każdy produkt sprzedać można w fajny, kulturalny sposób jeśli podchodzi się do tematu profesjonalnie.
  4. To akurat prosili mnie znajomi dlatego się zgodziłem. Generalnie zajmuje się architekturą więc nigdy nie bawiłem się w modelowanie fallicznych kształtów. Liczyłem, że może będzie jakaś szybsza droga do otrzymania tego kształtu aniżeli modelowanie cylindra na vertexach.
  5. Mam zlecenie na zrobienie prezentacji przedstawiającej model wibratora pewnej firmy zajmującej się właśnie drogerią erotyczną. Kształt jest symetryczny jednak wygięty w taki sposób że uniemożliwia to zastosowanie obrotu w okół osi. Na razie próbuje działać na zasadzie obrysu zdjęcia poniżej i zastosowania modyfikatora boolean dzięki czemu uzyskuje kształt wibratora o zaostrzonych krawędziach (przykład). Czy ktoś mógłby doradzić jak najprościej uzyskać formę przedstawioną jak na zdjęciu poniżej? Z góry dziękuje za pomoc!
  6. Tak, załatwiło to sprawe. Dzięki wielkie! :)
  7. wydawało mi się, że robię wszystko według tutka. tzn. rodzaje źródeł świateł (do samych typów świateł nie jestem pewien, mogłem się pomylić i użyć innych niż tych w tutorialu) i ich parametry (6x vray plane, 1x target directional z vray shadows + ten nieszczęsny plane w vraylightmlt). Co do właśnie parametrów jak i samych ustawień rendera, robiłem dokładnie tak samo. Jeśli to nie problem, napisz mi mniej więcej co zrobiłem źle, nie zgodnie z tutorialem. Spróbuje pobawić się ze zmianą catmul na mitchell i zmianą na inne światła. Dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam.
  8. Witam, mam problem z renderem sceny. Problem pojawia się przy krawędziach okien (tak jak na załączonym zdjęciu) tj. robią się dziwne przyciemnione linie, obrysy. Światło do wnętrza wpuszczone jest za pomocą pięciu 'vray light plane' ustawionych dokładnie w otworach okiennych. Sunlight jako 'target directional' oraz do tego pionowo postawiony za oknami plane z nałożonym vraylightmtl (biały kolor, multipler 10,0). Z czego wynikać może ten problem? Po usunięciu plane'a z vraylightmtl błąd znika. Tutorial sceny którą wykonuje: http://www.3dtotal.com/index_tutorial_detailed.php?id=153#.UEqT3bLN9OJ Podana jest tam dokładna konfiguracja jaką wykorzystuje. Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy