Maxoss
Members-
Liczba zawartości
59 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Maxoss's Achievements
Newbie (1/14)
16
Reputacja
-
Nie ma problemu i tak dużo pomogłeś ;) Jakoś znajdę sposób jak rozwiązać ten problem. Najgorsze jest to że w samym US jak byłem się skonsultować to kręcą zwrokiem i nie wiedzą jak pomóc. Jedna osoba mówi tak, na infolinii mówią znowu inaczej.
-
Tak, jest soft. Skorzystałem z programu e-Pity który sumuje wszystko a ostatecznie wypluwa finalny plik PIT-36 razem z wybranym załącznikiem ZG. Korzystałem z niego zawsze nawet gdy miałem do obliczenia PIT-37. Ostatecznie jednak i tak przepisuje wszystko i wysyłam przez zaufane e-Dekleracje. W załączniku ZG do wyboru mam takie źródła dochodów: Jeśli wybieram opcje "Prawa autorskie" to w podsumowaniu dostaje informację że jestem dłużny ~200zł. Jeśli natomiast załącznika ZG nie będzie to wtedy US jest mi dłużny pare złotych (wtedy autoamtycznie robi się PIT-37) Wciąż jednak nie ma miejsca na to aby wpisać sumę podatków które opłacałem w ubiegłym roku. Znalazłem natomiast w PIT-36 taką cześć, może to w tym miejscu mam uzupełnić?
-
Mam jeszcze jedno pytanie. Wczoraj wstępnie wypełniałem PIT36. Do tego również muszę wypełnić załącznik ZG. http://formularze.iform.iform.pl/zdjecia/formularze/7886/1385116833pit-zg.png Wiem że sumę ze wszystkich zleceń (umowy z przekazaniem praw autorskich) wpisać w sekcji 5. Prawa autorskie (20). Zastanawia mnie natomiast gdzie wpisać wartość opłaconych podatków. Skąd US będzie wiedział o tym że podatek został opłacony? Wiem że to może brzmieć słabo, ale przez całe życie wypełniałem głównie PIT-37, a ta sytuacja jest dla mnie nowa :)
-
Tak właśnie próbowałem robić na początku, ale miałem zawachanie. Thx! Dzięki!!! Robiłem dokładnie tak jak napisałeś, czyli przelałem oblicziony podatek do 20-go dnia miesiąca następującego, a sam podatek wyliczyłem według wskazówek doradzczyni podatkowej (zresztą, można użyć kalkulatora internetowego do tego). Jedynie miałem zagwozdkę czy PIT-36 mogę aby napewno wypełnić bo dużo stron wprowadzały mnie w małe zakłopotanie więc wolałem się upewnić. Dzięki za komentarz. Sory za niedomówienia, ale tak właśnie zrobiłem - podatek został przelany do 20-go dnia nastepnego miesiąca prosto przelewem internetowym do urzędu skarbowego do którego przynależy moje miejsce zamieszkania.
-
W ubiegłym roku miałem okazje wykonac dwa zlecenia zagraniczne. Zanim sie ich podjąłem poszedłem na konsultacje w sprawach podatkowych. Dzialalności nie posiadam. Prawie wszystko zostało mi wyjaśnione, a obliczone podatki z otrzymanej kwoty (dwóch przelewów które otrzymałem w różnych miesiącach) przelałem prosto ze swojego banku do wybranego urzędu skarbowego (miesiąc po otrzymanym przelewie). Gdy zapytałem jak powinienem to wypełnić w rozliczeniu rocznym jedynie czego się dowiedziałem to że powinienem zsumować wszystkie przelewy i wpisać je w "innych kosztach" wybierając PIT-36. Nie ukrywam jednak że przydałaby mi się dokładna wskazówka jak najlepiej to zrobić. Czy wszystko się zgadza? PIT-36 jest również dla tych którzy nie mają działalności?
-
Troche czasu minęło od ostatniego posta, ale rozwiązaniem tego problemu jest przejście do: Customize -> Preferences -> Gamma and LUT -> i zaznaczamy opcje "Affect Color Selectors", oraz "Afect Material Editor" Wolałem napisać, bo może ktoś mieć podobny problem, albo będzie szukał w Googlach rozwiązania i akurat trafi na ten temat.
-
Czyli jednak faktycznie miałem racje. Obawiałem się ciągle że to ja popełniałem jakieś błędy. Skoro w 2012 nie występują problemy, to wracam do tej wersji. @edit 22:44 3DS 2012 pobrany, przetestowany. https://www.dropbox.com/s/3dwb8arxnw8o5xk/work1.JPG https://www.dropbox.com/s/k5c54o2u1x46ld5/work2.JPG Wszystko działa o wiele lepiej niż w wersji 2014.
-
Witam, po raz kolejny przymierzam się do 3DS'a i po raz kolejny mam problem z Xoliul Shader'em 2.0. Powoli zaczynam zastanawiać się czy to nie jest problem samego skryptu czy może wersji 3DS'a (posiadam 2014). Jak zwykle jeśli chodzi o normalki, to pojawia się problem z seam'ami, przejściami, które na modelu lp wyglądają koszmarnie i tak naprawdę nie wiem co na to wpływa, bo raczej wykonałem już wszelkie możliwe porady w celu poradzenia sobie z tą kwestią, niestety żadna z nich nie skutkuje. Kilka screenów z Xoliul Shader 2.0: https://www.dropbox.com/s/cyw4uuv1xiktif3/dow1.JPG https://www.dropbox.com/s/7z220m7xzzzxfal/dow2.JPG https://www.dropbox.com/s/1jtrhrjj5cg6v3u/dow3.JPG Tu dwa screeny z Marmoset Toolbag: https://www.dropbox.com/s/gorxvyvyieenhut/dowtool1.JPG https://www.dropbox.com/s/2ld7b66h46uqz2w/dowtool2.JPG Po koleji napisze co robiłem, aby problem z normalką zanikł. 1. Sprawdzałem opcje "Flip green" w edytorze materiałów - bez skutku, 2. Wyłączyłem Gamma Corection - j/w, 3. Próbowałem użyć różnych rodzaji Global Supersamplera (podczas gdy wypalamy normalke). Każdy z nich ma ten sam problem, 4. Na obiekt low-poly użyłem modyfikatora Projection (robie to zawsze, ale chce żeby to było jasne), Może wy macie jakieś porady? Mi już ręce opadają bo siedze w tym XS2.0 od dawna, ale nie potrafie znaleźć na to żadnej solucji. Tutaj obejrzałem sobie model pewnego "osobnika" na YT. Tutaj normalka wygląda po prostu perfekcyjnie i ciągle zastanawiam się w jaki sposób osiągnął taki efekt. Dodam także, że z braku sił i zniechęcnia ogólnego do 3DS'a postanowiłem obejrzeć sobie serie bodajże 4 tutorial od Arenovalis'a z tworzeniem shotguna i teksturowaniem metodą hard-surface - tutaj filmik prawie że początek, w granicach 2:00 Robiłem dokładnie to samo co on, kropka w kropke, bez przerwy, czasami nawet cofałem film by sprawdzić czy nie popełniłem jakiegoś błędu, ale oczywiście wyszło mi inaczej. Siedze w 3D już od dosyć dawna i potrafie rozpoznać czy robie coś dobrze czy robie coś źle. Czy istnieje prawdopodobieństwo, że fundamentalny problem stoi w wersji mojego 3DS'a? Na filmach powyżej użytkownicy korzystają z wersji 2012 o ile się nie myle. Pytam się bo nie wiem czy jest sens pobierać starszą wersje.
-
Monio dzięki za odpowiedź, ale już sam rozwiązałem swój problem. Chciałem uniknąć dotykania i przesuwania piórka po obszare roboczym tableta, teraz jednak sobie przypomniałem że przycisk który znajduje się na piórku może przysłużyć mi jako LPM. W pewnym stopniu pozwoli mi to wydłużyć żywotność wkładu do piórka.
-
Mam do was pytanie. Czy znacie jakiś sposób, aby przypisać inny skrót klawiatury do "Wolnego obracania" na takiej zasadzie że jak przycisne np. Alt+Z to same poruszanie kursorem po oknie pracy oznaczać będzie obracanie się ekranu? Nie chce używać piórka tylko po to aby obracać się wokół mojego obiektu, to samo tyczy się przesuwania i przybliżania.
-
Dzięki wielkie za odpowiedź. Już kilka razy widziałem ten interfejs w różnych filmach z "making of" i zaczęło mnie ciekawić jak nazywa się ten program.
-
Może ktoś wie jak nazywa sie ten program odpowiedzialny za motion capture, który można zauważyć w 1:30minucie filmu?
-
Widze że Polska powiększyła się o Czechy i Słowacje :P Taki mały błąd. Ale ogólnie prace są wg mnie fenomenalne!
-
Witam, otóż rozmyślam od dłuższego czasu co zrobić, aby przy renderowaniu sceny, w tle pojawilo się zdjęcie które wcześniej wybrałem, wymierzone co do piksela i widoczne tylko z perspektywy kamery. Wiem że można użyć HDRI ale nie tego szukam. Mam na oku jedno fajne zdjęcie które nadawałoby się idealnie. Jakieś pomysły?
-
Nie rozumiesz ... Nawet jeśli tak zrobie, to program usuwa mi poziom geometrii. Tak wygląda ten panel, gdy scale (tak jak w sumie poradziłeś mi) dwa subtole z poziomem 3: https://www.dropbox.com/s/zl65f0ya7rm90a4/loool.JPG