Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

DarkkRaven

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Dzięki za fronta ;-) matrix69, no tak to zdecydowanie nie miejsce na PPOŻ. Góry po wyjściu z Vue miały koło 2km wysokości, potem erozja w World Machine je trochę obniżyła, a to czy te góry są podobne do Tatr pozostawiam Tobie do oceny. Ja chciałem tylko żeby fajnie wyglądało. Szosz, hmm ogrzewanie gazowe na takim odludziu? A geotermalne pasuje? Sauna, jasne że tak, a potem jeszcze zimne piwko ;-)
  2. skalpel3d, fajnie że Ci się sople podobają ;-) Drzew nie ma, bo jak zauważył martix69 to jest domek w takim miejscu żeby "totalnie zresetować mózg". Obiecuję, że następnym razem posadzę trochę drzew. DraB, dzięki za dodatkowe puknty :D Lubię Mayę i dlatego jej używam. martix69, widzę że rezydujesz w odpowiednim miejscu, więc od razu załapałeś ideę umiejscowienia sceny. Co do uwag, to nie jestem architektem, więc nie wiedziałem że płatew nie może być tak umieszczona, a położenie komina może wyjaśnią poniższe obrazki. Dobrze, że się czepiasz dowiedziałem się czegoś nowego :)
  3. Witam, oto mój ostatni projekt, integracja Mayi i Vue. Domek wymodelowany w Mayi, śnieg na i dookoła domku zrobiony w zBrushu, background w Vue, całość wyrenderowana w Mental Ray'u. 360 sceny:
  4. Jeżeli jest przeszkoda to do animacji ruchu należy użyć krzywej i tę krzywą odpowiednio wymodelować tak żeby w momencie najechania na przeszkodę koparka się uniosła. Nie ma dynamicznej kolizji z obiektami, tak żeby koparka sama najechała na obiekt.
  5. legomir Ruch gąsiennicy uzależniony jest od drogi przebytej przez koparkę. W momencie gdy koparka robi zwrot porusza się po okręgu. Na podstawie kąta obrotu liczę długość drogi będącej fragmentem okręgu. Co do drugiego pytania to nie wiem czy chodzi Ci o to czy przy wzniesieniach gąsiennica kręci się uwzględniając dodatkową drogę? Czy może o to czy przeszkody wpływają na uginanie się gąsiennicy? Sebazx6r Kawałki gąsiennicy są przypisane do krzywej jako Motion Path. Czy o to Ci chodziło?
  6. dzięki ola-f, mirach Sebazx6r Zakładam, że pytasz o kable ;-) Wiredeformer się do tego kompletnie nie nadaje bo jak tylko zrobisz mały obrót wokół osi to się wszystko rozpada. Podpiąłem krzywą do kości zrobiłem na niej extruda i zostawiłem historię. Dodatkowo kable łączące ramię z korpusem mają wrapa i blendshape'y, a krzywe clustry. Całość wolno się animuje dlatego do celów pokazowych zrobiłem wersję z wiredeformer. Brzmi skomplikowanie, ale działa ;-D
  7. Witam, Chciałbym zaprezentować mój ostatni projekt, który powstał przy okazji pewnego zlecenia, na które miałem NDA i siłą rozpędu chciałem zrobić coś co mógłbym pokazać. W ten sposób powstała w pełni zrigowana koparka ze skryptami w MELu do animacji. RIG i 360 można obejrzec tutaj: http://www.youtube.com/maya3dartistzone soft: Maya, Mental Ray, Photoshop, AE

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.