Jump to content

DarkkRaven

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

17 Good

About DarkkRaven

  • Rank
    Member
  1. Dzięki za fronta ;-) matrix69, no tak to zdecydowanie nie miejsce na PPOŻ. Góry po wyjściu z Vue miały koło 2km wysokości, potem erozja w World Machine je trochę obniżyła, a to czy te góry są podobne do Tatr pozostawiam Tobie do oceny. Ja chciałem tylko żeby fajnie wyglądało. Szosz, hmm ogrzewanie gazowe na takim odludziu? A geotermalne pasuje? Sauna, jasne że tak, a potem jeszcze zimne piwko ;-)
  2. skalpel3d, fajnie że Ci się sople podobają ;-) Drzew nie ma, bo jak zauważył martix69 to jest domek w takim miejscu żeby "totalnie zresetować mózg". Obiecuję, że następnym razem posadzę trochę drzew. DraB, dzięki za dodatkowe puknty :D Lubię Mayę i dlatego jej używam. martix69, widzę że rezydujesz w odpowiednim miejscu, więc od razu załapałeś ideę umiejscowienia sceny. Co do uwag, to nie jestem architektem, więc nie wiedziałem że płatew nie może być tak umieszczona, a położenie komina może wyjaśnią poniższe obrazki. Dobrze, że się czepiasz dowiedziałem się czegoś nowego :)
  3. Witam, oto mój ostatni projekt, integracja Mayi i Vue. Domek wymodelowany w Mayi, śnieg na i dookoła domku zrobiony w zBrushu, background w Vue, całość wyrenderowana w Mental Ray'u. 360 sceny:
  4. Jeżeli jest przeszkoda to do animacji ruchu należy użyć krzywej i tę krzywą odpowiednio wymodelować tak żeby w momencie najechania na przeszkodę koparka się uniosła. Nie ma dynamicznej kolizji z obiektami, tak żeby koparka sama najechała na obiekt.
  5. legomir Ruch gąsiennicy uzależniony jest od drogi przebytej przez koparkę. W momencie gdy koparka robi zwrot porusza się po okręgu. Na podstawie kąta obrotu liczę długość drogi będącej fragmentem okręgu. Co do drugiego pytania to nie wiem czy chodzi Ci o to czy przy wzniesieniach gąsiennica kręci się uwzględniając dodatkową drogę? Czy może o to czy przeszkody wpływają na uginanie się gąsiennicy? Sebazx6r Kawałki gąsiennicy są przypisane do krzywej jako Motion Path. Czy o to Ci chodziło?
  6. dzięki ola-f, mirach Sebazx6r Zakładam, że pytasz o kable ;-) Wiredeformer się do tego kompletnie nie nadaje bo jak tylko zrobisz mały obrót wokół osi to się wszystko rozpada. Podpiąłem krzywą do kości zrobiłem na niej extruda i zostawiłem historię. Dodatkowo kable łączące ramię z korpusem mają wrapa i blendshape'y, a krzywe clustry. Całość wolno się animuje dlatego do celów pokazowych zrobiłem wersję z wiredeformer. Brzmi skomplikowanie, ale działa ;-D
  7. Witam, Chciałbym zaprezentować mój ostatni projekt, który powstał przy okazji pewnego zlecenia, na które miałem NDA i siłą rozpędu chciałem zrobić coś co mógłbym pokazać. W ten sposób powstała w pełni zrigowana koparka ze skryptami w MELu do animacji. RIG i 360 można obejrzec tutaj: http://www.youtube.com/maya3dartistzone soft: Maya, Mental Ray, Photoshop, AE
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy