Skocz do zawartości

querion

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. querion odpowiedział querion → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Ok, wszystko jest lepiej :) wielkie dzięki za rady, ostatnie pytanko, czemu słońce nie uwzględnia żaluzji i nie daje odpowiedniego cienia?
  2. querion odpowiedział querion → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Dzięki, jest znacznie lepiej, co prawda do celu jeszcze daleko, ale jest lepiej :) Trochę nie wiem dlaczego kolor ścian się tak zmienia, zamiast być biały :s
  3. querion odpowiedział querion → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    ok, dzięki, pobawie się tym. A czemu po zapisie wygląda zupełnie inaczej niż w oknie renderingu?
  4. querion odpowiedział querion → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Z tą mapką HDRI to podpatrzyłem w jakimś tutorialu na yt Zastosowałem większość porad i czekam na render, ale jest znacznie lepiej :P Zwiększyłem multiplier slońca, zmniejszyłem ISO w kamerze, wywaliłem mapke A co z color mappingiem zmienić? Tak to wygląda teraz: W oknie renderowania: Po zapisaniu do .png:
  5. querion odpowiedział querion → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Dzięki za odopowiedzi :)
  6. querion dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Witam wszystkich serdecznie ;) Dopiero zaczynam zabawę z wizkami i oto efekt jaki chciałbym uzyskać: Natomiast wychodzi mi coś takiego: Stąd moje pytanie, co zrobić aby uzyskać efekt przybliżony do docelowego? Oczywiście pomijając kwestie dokończenia modelowania i widoku za oknem... Świecę tutaj systemem daylight z VraySun gamma 2,0 niski multiplier słońca, a mimo to bardzo widoczne światło na podłodze, nie tak jak z obrazku docelowym, pomożecie? :)
  7. querion odpowiedział querion → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    Tzn. ten problem będę musiał rozwiązać w silniku :)
  8. querion odpowiedział querion → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    O, to działa nieźle, uh, tylko zeby było to z różnymi przedmiotami konieczne jest duplikowanie gł postaci niestety :s Ale dzięki :)
  9. querion dodał odpowiedź w temacie → w Rigging & Animation
    Witam Mam pytanko: W jaki sposób wyanimować postać w 3ds max (do gier), ale z ekwipunkiem, czyli np: ubranie + meiczy i plecak. O ile wiem, jak zrobić to z samą postacią, pojedynczym meshem, to nie wiem jak zrobić to z kilkoma rzeczami, a najlepiej, jakby te rzeczy dało się zmieniać ;)
  10. querion dodał odpowiedź w temacie → w Inne ogłoszenia
    Witam Chciałbym zaprosić do śledzenia postępów powstawanie gry MMO, tworzymy ją w wolnym czasie, w celu nauki. http://envelopedinwarfare.blogspot.com/
  11. querion odpowiedział Vega → na odpowiedź w temacie → Archiwum - Speed Modeling
    Słabe, bo słabe, ale jest :)
  12. querion odpowiedział Maxoss → na odpowiedź w temacie → Hardware
    Ten zestaw poszedłby i z dobrym 400-450W zasileczem, jednek jeśli nie wiesz co dalej chcesz kupić to ciężko powiedzieć jaki dobry będzie. Np. Z jedną energooszczędną kartą, 32GB RAM + jakiś procek, wystarczy i 500-550W, natomiast jak sobie zażyczysz SLI prądożernych kart to i 700W mało może być :)
  13. querion odpowiedział Maxoss → na odpowiedź w temacie → Hardware
    Niby nie, ale jak już to lepiej najpierw złożyć sobie zestaw, tak żeby wszystko pasowało i wtedy po części kupować, a najlepiej oszczędzić i za jednym razem kupić :) Aczkolwiek sam zasilacz można kupić, jednak musisz wiedzieć co chcez kupić dalej, żeby nie okazało się, że za słaby kupiłeś.
  14. querion odpowiedział Maxoss → na odpowiedź w temacie → Hardware
    Nie napisałeś do jakiego zestawu ten zasilacz :P RAM DDR2 to już przeszłość niedługo wchodzi DDR4, nie warto pakować kasy w dwójkę. Do tego socket 775
  15. querion odpowiedział blachu → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    1. Subdiv światła 2. Subdiv materiału 3. Noise threshold w ustawieniach Vray (zmniej do np. 0,001)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności