Skocz do zawartości

molokomania

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. molokomania odpowiedział molokomania → na odpowiedź w temacie → Rendering / Lighting / Shading
    A mógłbyś mi wytłumaczyć jak dokładnie to zrobić ?
  2. molokomania odpowiedział molokomania → na odpowiedź w temacie → Rendering / Lighting / Shading
    - - - Połączono posty - - - Niby jak "podkręcę" trochę w photoshopie to jest lepiej, ale reszta jest troszkę za ciemna, jak by to zrobić ? ;p
  3. molokomania odpowiedział molokomania → na odpowiedź w temacie → Rendering / Lighting / Shading
    Kurczę no nadal mam ten problem, dałem gammę na 2-2.2 tylko problem w tym że miejsca które powinny być przyciemnione są szare :
  4. molokomania odpowiedział molokomania → na odpowiedź w temacie → Rendering / Lighting / Shading
    Tam materiał zły dobrałem i coś się "rozkraczyło" ale zmieniłem materiał i jest ok, dałem vray light - w okno tak jak mówiłeś z sky portal + simple.
  5. molokomania odpowiedział molokomania → na odpowiedź w temacie → Rendering / Lighting / Shading
    tak tak, w vray i preference
  6. molokomania odpowiedział molokomania → na odpowiedź w temacie → Rendering / Lighting / Shading
    Źle zdanie zbudowałem chciałem napisać że zmniejszyłem wartość burn value do około 0,5 a gamma 2,2 (znalazłem na forum podobny temat i tam tak napisali - pomogło ). Ok kamerę ustawię na f5.6 i czas naświetlania 150
  7. molokomania odpowiedział molokomania → na odpowiedź w temacie → Rendering / Lighting / Shading
    Zmniejszyłem mocno wartość burn value oraz gammę i jest zdecydowanie lepiej, dziękuję za pomoc
  8. molokomania odpowiedział molokomania → na odpowiedź w temacie → Rendering / Lighting / Shading
    Oj przepraszam, zapomniałem dać ustawień, oto one:
  9. Witam, mam problem z cieniami vray, mianowicie co muszę zrobić aby usunąć "ziarenka" z ciemnych miejsc ? tak jak na zdjęciu niżej:
  10. molokomania dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam, mam pewien problem, mianowicie gdy chcę dodać jakiś bardziej skomplikowany materiał np. vray material (wchodząc w Material Editor -> standard -> Material / Map Browser Options -> Open Material Library) wtedy wybieram materiał i w oknie materiałów wyświetla mi się drzewko z wieloma opcjami: Używam vray 2.1 i czasami zdarza siętam że tych opcji wyboru jest znacznie więcej i chciałbym zapytać jak to "ugryść" bo np. przy prostrzeych materiałach typu glass jest tylko jeden plik i tyle. Proszę o pomoc

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności